Heeej ænder... !! (undskyld den lange tekst, håber I kan overskue at læse det hele) jeg må bare ud med det :
Kender I den der følelse når man bare ikke kan få armene ned igen ?? 
I dag kom endelig dagen hvor Fabsen og jeg skulle til vores første stævne <3 Damn jeg følte mig virkelig, virkelig malplaceret..
Fabienne var en stjerne hele vejen igennem.. Hun var så let på tøjlen på trods af at hun har gået tre timers elev i går.. og jeg ikke nåede at ride hende..
(Til dem der ikke ved det så startede vi to*LC2..)
Hvis det hele står lidt hulder til bulder så er det fordi jeg slet ikke kan koncentrere mig.. 
Nå, men første klasse gik super.. !! Hun var helt vildt dejlig og nem at have med at gøre.. dog søgte hun en lille smule mod udgangen og spændte lidt op et par steder (overgange og galop), men det var over alt forventning..(hun er seks år gammel og jeg har redet den seriøst i to måneder) !! Der var flag der flagrede og alt muligt andet forstyrrende og hun var HELT kold i røven..
Dog kom jeg til at ride en halv tyve-meter volte og fik derfor 2 i fradrag.. men på trods af det gik den sin aller-aller-aller første dressurklasse til 62,17% !!
og det vildeste af det hele??? VI BLEV NR. 3 !!!
Nå, men så begyndte Fabienne at blive fræk
Den var temmelig vild på opvarmningen så jeg tænkte bare: "oh no, det går aldrig godt det her.." Men tror I ikke at ponyen bliver TOTALT kold i røven da den skal på banen og går det bedste program ever ? Overgangene var på plads, slangelinjerne var på plads og hun var bare generelt KANON ! Hun fik dog ikke så meget mere i procent men hun gik da alligevel til 62,61% !! IGEN over alt forventning..
Nå, jeg regnede ikke med placering i anden klasse fordi jeg red mod de vildeste dressurponyer
men sørme så om de ikke alle sammen får lavere end jeg og vi dermed vinder klassen ? JO SGU !

Hvor stolt har man lige lov til at være?! Jeg kan slet, slet ikke komme ned igen.. jeg er helt oppe og ringe.. jeg har aldrig været så stolt over noget før.. ! 
Nå, nu til billederne og videoen:
Videoen er fra den første klasse, jeg kender godt mine fejl og vær venlig at husk det er en ung uerfaren pony der går sit første stævne.. Jeg ved godt min holdning ikke er perfekt og at mine hænder skal længere ud og tøjlerne skal være kortere. Ikke at det er en undskyldning, men rider nu engang i springsadel..
og mht mine bøjler, det er meningen de skal være så korte..
Nok om det:
Fabimus
og billederne:

Så let på tøjlen er den.. no @!#$.. når den ellers gider.. nogen gange kan den godt gå lidt imod.. som f.eks i videoen, den første klasse 

Indridning, parade i første klasse 

"Heeej alle sammen !" efter første klasse 

Dyrene og jeg med dagens gevinster.. 

Igen, mindre heldigt billede.. 

Elsker det billede..
elsker hende.. bare ærgeligt det er så lyst..

rystet.. men men.. det er fabii.. 

"Ser jeg godt ud derfra?" man er vel ikke hoppe for ingenting..

Sidste billede... smukt ikke? 
Nå, håber I har været så dejlige at læse mit enormt lange indlæg.. det ville sgu være lækkert.. 
Bye bye now ..