|
|
| hvad for en stil er ... |
|
|
heey  tænkte på hvad for en stil du er? pop? punk? rock? O.S.V jeg er selv pop/punk noget? heh kram Emma!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken stil? |
|
|
...Øhbløh, stil?! Hm tja, tror ikke jeg har en stil.
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
stil á la Sandra Elfort..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hejhejhejhejhejhej |
| Forfatter:  |
C-harlotte |
| Dato:  |
29-04-2006 17:19 |
|
min egen.. !? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh stil? |
Nanna (Sebastian) |
29-04-2006 17:29 |
|
sådan en har jeg sgu ikke. er total stil-forladt.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ttt |
sawa |
29-04-2006 18:02 |
|
haha, ingen anelse  måske lidt pop, men så alligevel ABSOLUT ikke beskrivelse af dei forskellige "stile" ville hjælpe? er nu ikk glad for at placere mig selv i en boks men altså... kan jeg få lov til at være i alle, på dispensation? 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
29-04-2006 18:41 |
|
Stil?  Hvad er det? 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad mener du? |
Martina |
29-04-2006 18:44 |
|
Jeg ved ikke hvad du mener med "stil"? Du skriver pop, punk og rock. Mener du så af musik-smag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjarh... |
|
|
Stil er det sidste jeg ejer 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
29-04-2006 19:53 |
|
Intet. Har ikke behov for at tilhøre en gruppe - Eller også er der bare ingen grupper der vil kendes ved mig LOL  Nah, kan ikke holde en stil, så har valgt slet ikke at have nogen. Det de fleste ville kalde "deres egen stil", hvilket vel heller ikke er helt ved siden af.
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
JEG KØRER DEN FEDE SATANISTPUNKGOTHSTYLE!!1
mvh. Sabrina med Marianne. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weuigbwkjg |
|
|
Jeg kører Annecathrine Jakobsen stilen.. Alt kan mixes.. cowboy, korset, chanell, gucci?
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stilen |
|
|
hehe jeg kører den fede stil nemlig den at jeg er mig selv 
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
btw en ting der irriterer mig - er at I tror, I @!#$ ALLESAMMEN HAR JERES EGEN STIL? I ligner jo hinanden  ?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky |
|
|
Stinky: Lige præcis  Det er dælme sjovt. Nå, ja, men jeg er vel rimeligt poppet, men med hang til sort tøj - og nej, ikke til nitter, pigge osv.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kagekrummer |
|
|
Jeg er da intet ringere end... Hippie! Ö Eller også er jeg bare stilløs 
Venlig Hilsen Næbdyret Ikke alt af guld kan glitre - Tolkien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har ikke rigtig nogen stil. For hvis man fx. har en stil som "pop", (fx.) så sætter man sig jo selv i bås, også kan man ikke rigtig gå i andet tøj end det pop-stilen "tillader". Jeg går bare i det tøj jeg har lyst til, og som jeg syntes er pænt.
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nikki(Keely) |
30-04-2006 09:40 |
|
Normal? Har min egen stil og den afspejler mit humør, fx. der er mere spræl i det hvis jeg er i godt humør og det er simpelt når mit humør er dårligt
Aww... How sweet... I feel sick already! ~~~ Stolt medlem af: SÆK (SKØRE ÆNDERS KLUB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Rimelig poppet; med en sans for smagløst tøj 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfghhjgh |
|
|
æhh ? Bare min egen stil som er det tøj jeg kan li 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahah. |
|
|
I hvert fald ikke poppet! Kan slet ikke klare gucci, kawasaki, D&G etc. , eller ved ikke om det er "poppet", men de af mine venner der går i sådan noget er i hvert fald de pop/snob smarte  Jeg er.. ja ved det ikke. stilløs måske? Jeg mixer alt .
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommenter personen over dig. |
|
|
maeh: tænk at de selv tror på det... mefeniro: -pop selvfølgelig!!1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Tja aner det ærligt talt ikke. Sikkert noget popagtig noget. Men på den anden side, så er jeg i samligning med visse ikke specielt meget.
Don't you dare to try change me. Bailey er Bailey og bliver aldig hverken mere eller mindre end Bailey xD.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| man kan vel |
|
|
godt have sin egen stil, selvom den samtidig er pop/grunge/rock? hvis man kan sætte et personligt præg på sit tøj, ja så vil jeg da kalde det sin egen stil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
sawa |
30-04-2006 17:02 |
|
ikke to par bukser er ens... -HVIS de velogmærke klistre over 2forskellige personers ben 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Lidt poppet ? Vil gerne være lidt med moden, men så alligevel ikke ? Har vel min ejen stil, som er lidt poppede xD
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky .. |
|
|
Hvad mener du?
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|