|
|
| Scenen er din. - Finalen ;) |
|
|
Goddag alle jer N'er.  Er der nogle af jer der skal se finalen i "Scenen er din" i aften? Og hvem syntes i skal vinde? I børnesang syntes jeg ham der drengen (kan ikke lige huske hvad han hedder) er ret god. Ellers hende den ældste pige synger også ret godt. Men hende den mindste er da også god.  I dans syntes jeg klart det skal være de to mindre drenge (de er vidst 12 år) skal vinde, de danser da bare for godt!  I underholdning syntes jeg det skal være ham der halvkineseren eller hvad han nu er for en. Han hedder vidst nok Sonni. I voksensang syntes jeg det skal være ham der den ældste mand der skal vinde. Ikke ham den kraftige, men ham den anden.  Men hvad syntes I? God weekend. 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
| Forfatter:  |
Sina |
| Dato:  |
28-04-2006 17:23 |
|
Kan ikke lige huske dem alle men, i børnesang Lotte og underholdning, Sonny
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vi er da vidst HELT uenige om nogen ting her;) |
|
|
i børnesang, lotte voksensang, ole asfalt underholdning, de der 5 karate halløjer drenge dans, de der der lavede den der historie sidst med bænken og det..
mvh. Nanna og Fersken lev med os man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finalen... |
Louise (Rammstein) |
28-04-2006 18:06 |
|
Ja, dét skal jeg da se!! I juniorsang skal Jackie vinde. Han er da lidt sej. Og så valgte han Sid Vicious' GENIALIE parodi på 'My Way' - eller i hvert fald en der var meget inspireret af den. Godt valg, knægt. Han er rigtig original og skal derfor vinde! Jeg bliver meget skuffet hvis David Boyd ikke vinder dansekategorien. Han er så talentfuld og ingen af de andre kommer i nærheden af hans talent  Underholdning hælder jeg mest til Sunny Cagara! Men jeg er glad bare det IKKE bliver hende der bugtaleren Sine. Hold da op, hun er træls!!  I voksensang vinder Ole  Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
28-04-2006 18:19 |
|
Nej kan ikk nå at se det... men sys helt klart at det er hende den ældste der skal vinde i børnesang og for guds skyld ikk ham jackie Han er simphelthen for grim,klam osv og desuden kan han overhoved ikk synge 
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ -Jeg er en fattig kineser, der ikke engang har råd til spisepinde og blir derfor nød til at bide i det sure æble 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ham der jakie |
|
|
I børnesang: Lotte Underholdning: Sunny! Klart.. De andre er ikke underholdning for mig, jeg skal GRINE! Dans: Dem med bænken  Voksensang: Julie Men ham der Jakie: Han bor i Ballerup (samme by som jeg), og en fra min klasse er rigtig gode venner med han :S Jeg synes nu han ikke virker særlig, æhm.. intresant?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jaaackie <33
Patricia & Fuglsangens Tarok Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
micha-pus |
28-04-2006 19:10 |
|
Kan ikk huske hvad de hedder .. I børnesang syntes jeg at hende der den lille pige skal vinde.. Dans de to drenge på 12 og 13 år .. Underholding helt klart sonny.. Voksen sang hende der der hele tiden læser  Hehe..
- Michaela - Fury og Patrizia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia Jørgensen |
Find-Nemon |
28-04-2006 19:31 |
|
Patricia Jørgensen: Kan kun give dig ret! Han skulle bare lige være 2 år ældre 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| find nemon |
|
|
han er f*ckt up charmerende! 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eradnsfmkw |
hopzen<33 |
28-04-2006 19:50 |
|
jeg ved det ikke? tror jeg skal se det, mens jeg sidder ved commen ? men har ikke set det så mange af gangene, så ved ikke ligehvem jeg skal heppe på!
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
28-04-2006 19:55 |
|
Børnesang: helst hende den 11 årige pige, og derefter ham drengen Dans: Osama og Phax(tror jeg de hedder) voksne breakdansere. Underholdning: helst hende bugtaler pigen, og ellers Sonny. Voksensang: Ham der vandt den sdiste delfinale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsjkesl.dewsm |
hopzen<33 |
28-04-2006 20:52 |
|
jaa.. undskyld, men jeg synes ikke at ham drengen skal vinde juniorsang. jeg synes (pænt sagt) ikke at han er så god 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes... |
Acoghestene |
28-04-2006 21:25 |
|
det er som om at hende bugtaleren hører mere hjemme i fjernsyn for dig, end i en talent-konkurrence, ik´ fordi at hun ikke er god - hun er fantastisk men hun hører ikke hjemme på en scene...det er bare hvad jeg synes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia Jørgensen |
Find-Nemon |
28-04-2006 22:17 |
|
Patricia Jørgensen: Han er for charmerende! Han måtte sku' gerne være min nabo  hopzen<33: Du behøver skam ikke undskylde Alle har deres mening, og det er da fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rejn,mwnebjw |
hopzen<33 |
29-04-2006 09:14 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
prinsessa2 |
29-04-2006 10:25 |
|
Så det også igår men sidder og ser genudsendelsen  JEg var lidt ligeglad med hvem der vandt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Nu har finalen godt nok været der... men kan da lige give min kommentar til deltagerne: Juniorsang Lotte (vinderen): Synes hun sang nogenlunde... men havde godt nok ikke regnet med at hun ville vinde. Nina: Burde have vundet, hun sang rigtig godt. Jackie: Meget underholdende, godt at se noget andet end de sædvanlige popsange. Dans Morten & Rico: De var dygtige. David (vinderen): Rigtig god, han fortjente at vinde. Osama og den anden jeg ikke kan huske hvad hedder: Ham den yngste var ret god, men kan ikke se, hvad den anden lavede helt præcist? Underholdning Bugtaleren: Altså... jeg kunne ikke rigtig tage de der venne-sange seriøst. Og synes at vitserne var lidt tynde. Men det havde nok været meget god underholdning i Fjernsyn for Dig  Sonny: Hans show var ikke særlig godt i går, der var for meget dans. Men ellers var han rigtig sjov, og jeg synes han burde have vundet. TeamYiyo (vinderne): Deres show var da meget underholdende, men de var også lidt uhyggelige. Voksensang Julie: Arj! Hun irriterede mig bare så sindssygt meget! Jeg synes altså ikke at hun kunne synge, og hun skabte sig altså lidt for meget. Og hun kunne jo ikke ramme de høje toner? Så gik det over til sådan noget opera-agtigt noget. Ole (vinderen): Han virkede som en rigtig rar person med benene på jorden, og han sang rigtig godt. Og så kommer han jo herfra hvor jeg bor  Marius: Han var ok, men synes ikke at Bad Day passede til ham.
GURAMIEN Good to be special ! Partpony søges - omkring Helsinge !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hopzen<33 |
Find-Nemon |
29-04-2006 13:02 |
|
hopzen<33: Jeg synes det var noget lorte-lotte-halleluja @!#$ der vandt! Men igen, hver har deres mening Og den rigtigé vinder er sku´' stadig Jackie. Og med det talent, jamen så skal han nok nå at komme frem. Og jep jep, selvfølgelih respektere jeg stadig, at du synes han stinker  Men så du så Simon Mathew? Han var da dejlig og over charmerende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ovrskrift |
|
|
Find nemon; han måtte gerne være min samlever! 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia Jørgensen |
Find-Nemon |
29-04-2006 13:17 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JUBII!!! |
|
|
Jeg så ikke finalen, men hvor er jeg glad for at høre at ham Jackie ikke vandt! FY FOR FANDEN! Mage til ucharmerende menneske skal man da lede længe efter... Og voksensangeren, ham var jeg helt vild med! Ole! Han var sgu sej, og han fortjener at blive stjerne..
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vickie85d:o) |
Find-Nemon |
29-04-2006 13:45 |
|
vickie85d:o): Jeg synes så, at han var noget af det mest charmerende! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Find nemon - jeep, jeg passer til ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia Jørgensen |
Find-Nemon |
29-04-2006 13:47 |
|
Patricia Jørgensen: Så er jeg da også bare ligeglad. Så vil jeg bare have Simon Mathew! Ha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Snup du ham bare, han er alligevel ret ulækzii 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
29-04-2006 15:11 |
|
Ingen af dem ku synge, kun asfalt manden.. Det var godt at David vandt, han var fantastisk.. I underholdning var det Sunny der var sjovest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Juniorsang: Lotte fortjente helt klart at vinde, hun var vildt god. Dans: David fortjente helt klart at vinde! Underholdning: Kunne ikke rigtig se det sjove i dem der vandt...? Men Sunny var god. Voksensang: Ham der vandt var god, og virkede meget rar. Ellers var ham Marius også god, synes bare ikke han sang Bad Day så godt som de andre... Hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tessa (Fighter&Pentium) |
29-04-2006 16:50 |
|
Årh altså, synes dommerne i går stank  .. Min familie er helt vilde med Jackie, jeg er den eneste som ikke rigtig kan lide ham, kan godt være han har en fed stil osv, men altså han synger jo ik godt? :s Dem der skulle have vundet efter min mening: Juniorsang: Lotte Dans: Phax og Osama (uheldigt navn  ) Comedy: Sonny (de andre var bare slet ik sjove?) Voksensang: Ole De gav sgu også alt for mange 5taller, synes ik det er så spændene mere..
» Mvh Tessamed Pentium, Fighter & Ice Land <3Før du kritiserer nogen, skulle du gå ti kilometer i deres sko.Når du så kritiserer dem, er du på den måde tikilometer fra dem, og du har deres sko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oigoz czc |
|
|
Synes helt klart sonny skulle havde vundet han var for sej (altså i underholdening) kunne ikke se hva der var underholdene med dans og den anden var ikke sjov .. de andre kat, ved jeg ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Synes i Junior sang ; Jackie eller Lotte. Dans: Morten&Rico Underholdning: Team Jiyo  Voksen sang: Oooolee ;b
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| as,hdkjsbwgj |
C-harlotte |
29-04-2006 17:31 |
|
fortæller også lige min mening om hver især.
Juniorsang
Lotte : Hun god til at synge. Fortjente at vinde.
Nina: Altså hun var god til at synge, men så heller ikke mere.
Jackie: Ja.. Han sang bedre sidste gang. burde havde valgt den sang han sang aller første gang,.
Dans
Morten & Rico: som Peter Bo sagde de havde godt nok forbedret sig fra sidste gang. Men ikke helt vildt gode
David : Fantastisk, fortjente virkelig sejren.
Osama og Phax: De var gode, men heller ikke mere. havde forbedret sig.
Underholdning
Bugtaleren: Ikke lige min smag, men hun var god til at bugtale.
Sunny: Hvis han havde lavet mere magi Havde han været meget sjovere og bedre.
Team Yiyo : Synes at de var rigtige gode til det de lavede. Fortjente sejren
Voksensang
Julie: Jeg synes hun er god til at synge.
Ole : Brød mig ikke om ham, han kunne ikke synge.
Marius: Han kunne da god synge, men meget forkert valg af sang.
Synes hende som røg ud forrige gang skulle have vundet, hun var den bedste. kan ikke lige huske hvad hun hed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ! |
Alina |
29-04-2006 19:19 |
|
Hejsa  I junior sang : Nina : Hun var meget sød, hun sang også meget godt af sin alder. Lotte : Jeg syntes Lotte var meget god. Hun var ikke så værst. Jackie : Ham brød jeg mig ikke så meget om. Syntes det i starten altså det stille det lød okay, men brød mig ikke så meget om det andet. Men hver sin smag.. I underholdning : Sine : Brød mig ikke så meget om hende, syntes ikke rigtigt at det var særligt sjovt.. Sunny : Han var altså den bedste ! Jeg syntes virkelig han skulle have vundet!! Han havde nogle ret sjove ting med . Jeg kender også hans lillebror Haha ! Team Jiyo: Jeg suyntes ikke at de skulle stille op i underholdning, så mere i dans. Syntes ikke rigtigt at det var underholdning, jeg syntes mere at det var dans .. I dans :´ David Boyd : Jeg syntes han var vildst god, er du syg man ! Han var rigtig god ! Morten og Rico : de var altså os rigtig gode. Jeg syntes de skulle have vundet ! Haha .. Osama og Phax : Syntes de var okay. De var ihvertfald ikke de dårligeste jeg har set.. I voksen sang : Julie : Hm ? Ved ikke rigtigt, syntes hun var meget god .. Men hun laver nogle lidt underlige ting nogle gange, ( hvis i forstår mig ) Marius : Syntes han sang meget godt .. Også da han havde sin guitar med de sidste gange, haha !  Ole : Han sang godt. Han var altså meget god .. Men hver sin smag (: Elsker altiid Waldemar og Amigo <'333333333333333333
Elsker altiid Waldemar <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
CelleMedMonse |
29-04-2006 23:41 |
|
Sonny skulle da klart have vundet det hele men også kun fordi jeg "kender" ham.
Celina Ain't gonna let nobody turn me 'round Part til pony søges i Karlslunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ! |
Alina |
30-04-2006 00:16 |
|
CelleMedMonse : Hvor "kender" du Sunny fra ?  Elsker altiid Waldemar og Amigo <'33333333333333333
Elsker altiid Waldemar <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
CelleMedMonse |
30-04-2006 00:19 |
|