Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ung mor?
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 13:11

Inspireret af et indlæg i "det store" hyggeforum.. Hvad siger du til at nogle vælger at få barn som teenager?

Jeg selv sidder og tænker "held og lykke Ö" - vil ikke have barn før jeg har en stabil indtjening og et ordentlig hjem - ikke bare en 3-værelses lejlighed!

Arbejder til dagligt i en vuggestue, så ved efterhånden hvad børn kræver - og puuuhhaa, hvor ville jeg blive stresset hurtigt! Bleskift, madning og middagslure.. alt sammen kan blive en kamp, hvis det ikke lige passer barnet..

Hvad mener I? Ville I være villige til at ta ansvar for et barn, når I er så unge som I er?

Sandra & Tímon
..med Björk lige om hjørnet! <3
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 13:52

Har set nogle af de der programer på Tvdanmark, og nej jeg kunne på ingen måde forstille mig at have et barn de næste mange år. (Er 13 nu) det kræver tid, penge, plads og meget mere.

Så nej, kunne aldrig drømme om at få et barn mens jeg er teenager.

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 13:53

Hmm, jeg ville højst sandsynlig vælge at abortere, da jeg ikke mener at man er klar til at få et barn nu.
tænk på ens uddannelse, jeg vil fx. være læge det ville jeg ikke kunne, da der ikke både er plads til sådan en uddannelse og et barn. det ville jeg ihvertfald mene.

der er mange teenagemødre der er meget glade for deres børn og mener de er et mirakel, men sådan ville jeg sikkert ikke føle.
hvis jeg blev nødt til at føde barnet ville jeg nok bare føle at det var en fejltagelse og ikke elske det, fordi det sikkert havde ødelagt ens fremtids muligheder.

Men der er sikkert nogle som ville elske deres børn som de havde fået som teenagere bare ikke mig. jeg ville fortryde.
men man kan jo aldrig vide. det er jo svært at sige nu.
man er jo ikke mor.
0
0
Svar på denne tråd

æææ
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 13:57

Hm, jeg vil helt klart ikke have børn nu! For mig må de gerne holde sig til at være niecer! Så er de skam søde nok!

Vil ikke selv have børn før jeg er mindst 25!

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 14:09
Hvis folk er klar til det, og ved hvad de går ind til(hvilket de fleste ikke gør) har jeg det helt fint med det. Men jeg ville aldrig selv få et barn før jeg blev gammel nok til at jeg var sikker på at kunne forsørge det!

Patricia & Fuglsangens Tarok

Den, der spørger, er kun dum én gang
- den, der ikke spørger, er dum hele livet.
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 14:40

I dag var jeg henne at se min venindes datter. Min veninde var 16 da hun blev gravid.

Hun er en total mor, men tror ikke selv jeg ville være klar til et barn.

Et barn kræver jo en hel del, og det vil jeg ikke kunne byde det. Jeg har mit liv som skal leves, og når børne tiden kommer, er jeg nok for gammel :P

Hilsen
Annecathrine
Dressage Team Jakobsen
STOLT fjordheste ejer!
FOTOGRAFERING TILBYDES!
0
0
Svar på denne tråd

patricia
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 14:41
Patricia: Kloge ord, søde (y)

Kh.*Æblet*

"Altid frisk og smagfuld -

aldrig rådden eller nedfalden"
Moral er godt..

Dobbel moral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd

nej det
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 16:11

ville jeg på ingen måde. jeg er også fuldstændig hysterisk mht. beskyttelse og se*. jeg er IKKE klar til at få et barn.

at andre gør det i en tidlig alder, tja.. held og lykke! jeg kan på ingen måde forestille mig at man kan være klar til at være mor som 15-årig (som hende på det store hn var). der er 0 fest, din søvn kan blive smadret når ungen ikke vil sove, og hvordan skal man så følge med i skolen? nej, de burde tænke sig om.

og at folk mener at de er modne og "tager ansvaret", puh.. kunne de så ikke bare bortadoptere det? men nej, de tænker mere på dem selv, at de ikke ville kunne bære at føde et barn og give det væk.. de burde tænke på barnet! barnet fortjener en opvækst med forældre der har tiden til at have børn. det mener jeg ikke man kan have når man er 15. og hvad med penge?

den værste er den der med at pigerne altid er sikre på at faren bliver.. og hvor tit sker det?

Nicole

0
0
Svar på denne tråd

nej for fanden
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:19

puha, nej ville jeg bestemt ikke være klar til...

jeg er godt nok meget moderligt anlagt, meeen det varer sku nok lige 10 år endnu før jeg skal have børn, er 16 (17 om en uges tid ;0) )

skal først have min uddannelse ud af verdenen, og stå stærkt økonomisk... og da jeg selv er "offer" for et par skilsmisser (de gamle er blevet skilt hele to gange 8-) ) skal jeg virkelig være sikker på at forholdet/ægteskabet vil kunne holde, vil ikke udsætte mit barn for en så usikker tilværelse...

skulle præventionen svigte i nærmeste fremtid, ville jeg helt klart vælge en abort, det liv jeg kan tilbyde er ikke værdigt, for nogen !

*DjævleØ's POWER*
!!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!!
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
=]
MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj :)
0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:23

hmm... ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg blev gravid?

jeg har ingen anelse. det burde jeg vide, det ved jeg. ville i hvrt fald ikk være noget jeg lige planlage...

men folk der bliver gravide, og ikke vælger en abort? dem har jeg respekt for!

-MVH. Sarah

"Hellere være mærkelig end kedelig"

-Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb

0
0
Svar på denne tråd

ewtertert
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:26
jeg ville ALDRIG have barn i sådan en alder, det er man ikke klar til, og jeg mener det er uansvarligt at få et barn i en så ung alder - desuden bryder jeg mig slet ikke om børn, så det siger jo sig selv :P

Pernille H. G. Larsen (Team AND)

» www.freewebs.com/hglarsen/index.htm «

° ℓهvع Moonhaze Silver spiral & Yabadoo °

0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 20:01

Hvis jeg var 15 og blev gravid, så ville jeg helt klart have mig en abort.

Hvis jeg blev gravid som 20-22årig, så ville jeg nok tænke det hele godt og grundigt igennem.

Jeg vil ikke have børn i en sen alder, det er sikkert.(Mine forældre er på alder med min vennekreds bedsteforældre).

0
0
Svar på denne tråd

brumbrum
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 20:34

NEJ! Jeg ville vælge en abort. Der er ikke plads til børn i mit liv og kommer der ikke i meget lang tid.

Hvis jeg var så uheldig at blive gravid, ville jeg få en abort. Mit liv skal ikke spoleres af en unge :O

Hvis man er parat i så ung en alder, tager jeg da hatten af for det.

Der er en på min skole der er gravid. 2.g'er.

Sys det er utroligt hun kan overskue det.

When a Loved one becomes a memory.
The memory becomes The Truth.

07/05-1992 - 05/01/2005

F L A S H D A N C E

Rytter til kat. 3 søges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider