Heeij Ænder.
Ej for fanden.. Nu har jeg siddet i 4½ time ovre i skolen idag og lavet en synopsis (En slags problemformulering) sammen med en dreng fra klassen som jeg var blevet sat i gruppe med. Og i starten vidste vi slet ikke hva vi skulle lave, men kom så ind i det osv. Og jeg havde sagt fra starten jeg skulle gå kl. 2, fordi jeg skulle på arbejde. og det var helt ok for ham.. Så når klokken bliver 2 mangler vi kun at lave konklusionen, sagde han at han ville lave den, og så kunne vi rette den sammen på msn om aftenen.. Se her hvad han skriver til mig så:
Life Goes On-- If ya can't find something to live 4 Then you BEST, find something to die 4 siger:
Man skriver ikke konklusion alene. I grupper deler man opgaven op og skriver konklusion sammen. Det er da fuldstændigt latterligt at jeg skal have ansvaret for at skrive den bare fordi at du skal på arbejde. Og nu sidder du og hænger ud her.
Chaos [ Borred ] siger:
ÆH?!!! Du sagde sku da det var ok!
Life Goes On-- If ya can't find something to live 4 Then you BEST, find something to die 4 siger:
det er barnligt af dig. Du kan ikke smide et ansvar på en anden... Du blev jo ved med at sige at du skulle gå kl. 14. det gad jeg da ikke at sidde og høre på.
Man kan da ikke som ene sidde og skrive en konklusion på vegne af resten af gruppen.
ÆÆÆHHH noget du ikke fatter
Chaos [ Borred ] siger:
*GG* Jeg sagde jo jeg kunne blive til halv 3, men du sagde jeg bar sku gå
eh... nej det gjorde du ikke. Du græd næsten fordi du skal på arbejde... SE HER: gider ikke at spilde tid på dig længere, det kan godt være at du er "Chaos (Borred)" men jeg har et liv. Det var næsten lige før du havde fortjent at skrive den.
Chaos [ Borred ] siger:
*GG* Jaja..
ja ja. jamen VÆRSGO. Jeg skriver min egen nu og sletter den jeg har lavet med dig. Så kan du VÆRSGO og lave din egen. Så er vi kvit
Chaos [ Borred ] siger:
Æh, nej du gør ik!
jo, på samme måde som du blev ved med at skulle på arbejde. Så må vi håbe at du har haft en god arbejdsdag slet lige mit nummer og min msn. Har ikke brug for barnlig folk i min tilværelseHEJ HEJ du
Held og lykke for resten.. med opgaven altså..
Er det mig der er galt på den? :S
Han sagde det var ok da jeg gik, og det var stortset mig der havde lavet det vi fik lavet, selvom jeg virkelig prøvede at samarbejde..
Hva fanden skal jeg gøre