|
|
| det mest mærkværdige i har gjordt ved jeres heste |
| Forfatter:  |
cecilie c |
| Dato:  |
26-04-2006 15:16 |
|
CECILIE = MEGET STOLT PONY EJER AF VALIANT LOVE IS IN THE AIR <3<3<3<3<3<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
aight?
Patricia & Fuglsangens Tarok Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har engang |
Nanna (Sebastian) |
26-04-2006 15:17 |
|
pakket klaus ind i lyseblåt udstyr og blåt glimmer på røven - fordi han skulle til springstævne... Jeg gør det aldrig igen!
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
26-04-2006 15:19 |
|
kravlet under maven påp den fordi jeg ikk gad gå uden om. stilt mig på ryggen af den fordi jeg lige skulle forklare noget glemt at spænde kindstykket, så jeg kunh hold bidet oppe i tøjlen gået ind i ham og MANGE andre ting 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfserddsffd |
|
|
det med tøjlerne har jeg også prøvet. Der var også engang med min shetlænder hvor jeg var sindssygt lalleglad, så tapede jeg blomster og bær fast på ham. hahahah oh god, han blev hest hysterisk over at have så meget mad på sig 
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| difugnslidufng |
Chris (Zoltan) |
26-04-2006 15:20 |
|
Tjaa.. Mærkværdigt og mærkværdigt. Jeg snakker med Zoltan om tingene. Hvis vi rider rundt, og vi ikke lige er enige om noget, hopper jeg af, stiller mig foran ham, og så får vi en snak om det. Vi aftaler hvad vi nu skal gøre, og vi lover hinanden at være så medgørlige og tålmodige med hinanden, for at det kommer til at gå godt. OG det hjælper faktisk! Han er en meget intelligent hest! 
--> Chris <3 ~ Med min Zoltan Of Swing ~ ^^ We are the champions, my friend ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chris (Zoltan |
sawa |
26-04-2006 15:22 |
|
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valiant |
cecilie c |
26-04-2006 15:23 |
|
chris :heh det var en sjov ting at gøre har aldrig hørt om en anden gøre det men det er da godt at det så går godt bagefter josse:kan da godt forstå han blev hysterisk hah men en sjov ting at gøre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dlkfunbdlifg |
Chris (Zoltan) |
26-04-2006 15:23 |
|
Sawa: Helt seriøst! Tror faktisk at han forstår hvert et ord jeg siger, for når først vi har fået os sådan en snak, er han bare så sød! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chris (Zoltan) |
sawa |
26-04-2006 15:25 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valiant |
cecilie c |
26-04-2006 15:25 |
|
nanna: det ville da ha set sjovt ud med blåt glimmer i røven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cecilie |
Nanna (Sebastian) |
26-04-2006 15:27 |
|
Vi lavede faktisk et K på den ene side og et S på den anden side (fordi rytteren hed Simone) og det så eh... specielt ud 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sldkfjngskliguf |
Chris (Zoltan) |
26-04-2006 15:27 |
|
HAr forresten en anden lille historie.. Havde været til stævne, og havde fået en anden plads. Jeg var overlykkelig, men da jeg viste zoltan rosetten, blev han helt hysterisk og sprang rundt om traileren, og var ved at sprænge det hele i luften - tror ikke han kunne lide farven!  (Han kan bedre li rød! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse . |
|
|
Haha, jeg ser det for mig. : Josse i lyserød, ternet kjole, og med rottehaler, der render rundt og plukker bær og blomster og snakker babysprog til ponyen fordi den er så fiiin. Haha  Men det mærkeliogste jeg har gjort? Puha. Måske dengang jeg ville se hvordan mit hår sad, men ikke gad rende ned i den anden ende af ridehallen, så var der jo lige et dommertårn med plastic-ruder. Dem kunne Mia sørme godt spejle sig i, så hun hoppede af, stilte ponyen lidt ved siden af, og lagde hjelmen på dyrets sadel, mens hun prøvede at hoppe op for at kunne se sig selv. Dyret gik sin vej og blev skræmt af hjelmen der faldt ned, og spunsede i fuld galop ned af den anden ende af 20x60 hallen.  Der var heldigvis kun mig og min veninde med hendes pony derinde, men hold kæft vi grinede.  Man er vel forfængelig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
26-04-2006 18:22 |
|
Malet dem lyserøde og givet dem vinger for derefter at have skubbet dem ud fra storebæltsbroen i håb om at de kunne flyve. Gjorde vist pænt nas.
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| valiant |
cecilie c |
26-04-2006 18:28 |
|
theis:hvor for du den humor fra hahha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha! ... |
|
|
I har lavet nogle besynderlige ting med jeres ponyer!  Nanna Det er iorden! Jeg har vidst aldrig rigtig lavet noget i den retning, - og dog! Red engang afsted med hele udstyret på.. Jeg havde bare ikke lige sat martingalen fast til gjorden, så den hang inde mellem krikkens ben Den virkede heller ikke helt som den skulle ... Go figure..
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Min veninde faldt engang(helt seriøst!) ned af hesten, af grin! Det så ret sjovt ud Selvsamme veninde har konstateret, at min pony lugter af augurk? Skulle engang hoppe op i skoven, uden sadel. Jeg parkerede dyret vedsiden af en træstub, gik op på den, hoppede, og røg af på den anden side. For det ikke skulle være nok landede jeg på rtæstubben..! Hmm..!
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Mig og Mads får tit en snak om tingene når jeg rider rundt.. hehe det underligste? Det må da klart være da jeg tog Feidon og gik en tur ude ved hovedvejen?  Hesten var IKKE trafikvandt.. Men det var han da vi kom tilbage 
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aælsdkalæsd |
|
|
Ej, det ved jeg ikke har gjort MANGE dumme ting 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Min hp her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okai pinligt |
dippie |
26-04-2006 21:28 |
|
Har lavet en masse pinlige episoder ude ved krikken,, formået at spinge fra en stol og (ikke land på Charms ryg) men flyve lig over og lande på jorden på hans anden side... Eller når man falder af så stopper han op og kigger fjoget på mig som om han siger : "Hva laver du dernede" Men den sidste slår klart de andre... jo vi var ude og ride mig og en veninde. vi red i skoven... Der er en sti igennem skoven og midt på den sti deler den sig i to og går længere ind eller ud mod askov. Jeg rider til jeg finder ud af jeg har tabt mit tæpp, siger af og lader (så dume som jeg er at stole på ham) charm stå selv og fri, han græssede da bare så der skete der ikke noget. Nå men altså. jeg fisker tæppet op af en busk og svinger tæppet over charms bagdel. (tror jeg) men inden er hesten stukket af fra mig (han ville på bytur) ud mod askov kom han galoperende... "Fuuuckkk" tænker man bare og jore efter sin oldenborgerblanding... Heldigvis var en dame ude og gå med sin hund, hun fik stoppet min krikke og afleverede ham til mig. jeg sagde tusind tak og var lidt rød i hovedet. Men hva... man lærer vel af sine fejl  pinligt
Dippie og CHARM------ <3'3 -Bitches know how to rock the world!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
HAHAH! Har læst jeres svar - damn de er sjove  Hm. Kan faktisk ikke sådan lige huske - men har sikkert lavet MANGE sjove ting :/ . *Line tænker* Jo - en af de ting der lige kom frem, var det der skete for en uges tid siden: Jeg stod ude og striglede Danielle. Hun stod så op ad noget træ, man kan binde dem til. Det begynder hun så at æde, men hver gang jeg prøver, kaster jeg en lille svamp lige ved siden af hende (DEN var altså FOR spændende ) Nå.. Efter lidt td har hesten så stået og beundret den spændende svamp på jorden længe nok, så jeg går hen og viser hende den. Og hvad gr hesten?! TAGER DEN I MUNDEN!!!  Jeg kigger lidt på hende, og tænker at den spytter hun nok ud - men næææ nej! *GUUULP* Siger det - og hesten prøver at sluge den! NU går jeg så i panik, åbner munden på hende, og tager hånden HELT ind i munden på hende - Super line får den dog ud - helt grøn og fuld af snask  Og hvad gør hesten når hun ser jeg har taget den ud? Prøver at æde den igen! DOH Så efter den dag må ingen svampe komme i nærheden af Danielle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line larsen |
Nanna (Sebastian) |
26-04-2006 21:59 |
|
hahahahahaha hvorfor kan jeg lige se det for mig lol, danielle tha swampeater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Jeg har gjort MANGE mærkelige ting  I kan få den nyeste fra i lørdags: Mig og Gris (min veninde) havde ponyerne løsee i lørdags i en lille fold vi lavede af bomme  Så gik vi og striglede og hyggede lidt i det gode vejr. Og så vil vi lige prøve at sætte os op, bare imens de gik rundt. Jeg kom så op. Så skulle jeg self. prøve at sidde baglæns. Så begyndte amina at LØBE rundt i den der micro lille fold. Og jeg blev vildt forskrækket, og sad og hoppede og råbte til gris "STOOP DEEEN" ! Men så røg jeg om på røven af den, og så bukkede den og jeg fløj som en katapult af i en stor elegant bue og landede smukt på to ben på jorden. Mig og Gris var virkelig FLADE af grin i mindst en halv time efter. vi lå og rullede rundt for jorden af grin. @!#$ det var sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Hmm har lavet mange dumme ting  Jeg var ude at gå snetur med krikken. Vi mødte tilfeldigvis en svævebane. Mig op på dækket, og Fønix ved siden af.. HAHA, han var ved at skide i bukserne Vi fandt også en lille skov - troede vi... Vi fandt ud af, at det var en have, da ejeren kom og lyste på os PINLIGT! Har aldrig løbet så hurtigt ud af en have. Stod også en dag (sidste sommer) og striglede ham med sådan en sten til at fjerne pels. Fønix kan godt lide lige at snuse til tingene, inden man bruger dem. Men i stedet for at snuse til den åd han den! Og han ville IKKE spytte ud! HAHA @!#$ hvor jeg grinede! Den var heldigvis ikke så stor, og jeg ringede også med det samme til dyrlægen, som også bare grinte ad det Men der skete heldigvis ikke noget.
Mvh. Fønix Ballen&Dildoen De spastiske vilddyr! FøNiiiX <3 hårtørreponY Lavet af Stinky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har vist gjort en del sære ting, og som Natacha, må jeg også være en meget sær snegl, for jeg snakker da godt nok meget med LilleBisse og Knejten.  I går snakkede jeg faktisk lige med Luka til hundetræning. Hun sad og kiggede på mig med sådan nogle søde øjne, og så spurgte jeg: "Nå, sidder du lige og kigger på mig, Luke? Gør du det?" med sådan en rigtig børnevenlig stemme.  "Nå, men det må du også godt, for du har sådan nogle kønne øjne"  Kom til at grine lidt af mig selv, men hva', det passer jo  Og så har jeg selvfølgelig lavet en masse skæg med los hippos og x-hippos, men ikke lige noget specielt jeg kan huske 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ;alakaskjdcj |
~kiksen~ |
27-04-2006 12:20 |
|
hmm, det ved jeg faktist ikk? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
kan sgu ikke huske noget mærkeligt jeg har lavet.. men min far har! da min søsters gamle 3´er pony fik føl og det skulle ud af stalden første gang, ville den ikke ud! min far prøvede at lokke den med alverdens ting, men intet hjalp.. til sidst mistede han tålmodigheden og løftede den stakkels pony og bar den hele vejen ud i folden.. haha.. det var så sjovt! føllet så helt mærkelig ud i hovedet..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|