|
|
| Andre hjemme? |
|
|
Hej ænder  Andre der er hjemme i dag? Hvis ja, hvorfor? Vi har lige fået fri hele dagen, efter at havde været på skolen i 10 min. Pga. at alle lærene på skolen har et faglig møde og bagefter højest sandsynlig vil strejke 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa |
|
|
Hej  Ja det samme her jeg kan se du bor i ballerup det gør jeg også hvad skole går du på ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| dfgdgfdgd |
|
|
Fik min nye hest hjem igår ret sent og så fik jeg lov til lige at holde en fridag ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandy Claws |
| Forfatter:  |
Bine |
| Dato:  |
25-04-2006 09:14 |
|
Jeg er også hjemme... Vi har fået de to første timer fri, så skal i skole her om en halv time...
Mvh. Lise & hyppen Columbine - Jeg diskuterer ikke - Jeg skændes! Mail - Dyregalleri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
25-04-2006 09:28 |
|
Var hjemme igår fordi jeg fik lov pga. konfirmation i søndags, og er hjemme igen i dag fordi jeg er total forkølet, ondt i maven og hoster hele tiden. Rigtig skoood !!
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Love.e.e. |
|
|
Love-naicon: Tillykke med den (: Bine: Held og lykke i skolen  Zig-zag: Arhg, god bedring 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg er hjemme fordi jeg havde fri fra job idag..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ogsaa her |
cathrine* |
25-04-2006 09:49 |
|
Jeg er ogs hjemme. Har stadig ferie! Men den slutter desvaerre i morgen.
:-P Knuzzer Cathrine & de to krikker
Life is what you make it!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Jeg er hjemme fra arbejde, fodi jeg skal på sygehuset til tjek med knæet i dag...
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er hjemme |
|
|
Jeg er hjemme fordi at min læge har beordret mig til at blive hjemme, selvom at jeg vil i skole. Det er fandme kedeligt det her.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er ikke hjemme. Jeg har projekt uge. dejligt ik? 
Patricia & Fuglsangens Tarok Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
sasma: lyder dælme lækkert!
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er hjemme... |
|
|
Tja, fordi jeg bor hvor jeg arbejder  Ej, de andre er taget afsted til Tyskland til undervisning og har redet mine heste i morges. Mangler kun at ride en og hende skal jeg i skoven med om en times tid när jeg har fodret. Hun stär pä paddock lige nu...  Skönt - 2 dage hvor de ikke r hjemme, og sä har jeg fri torsdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|