Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nu er det sagt...... :(
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 12:49
Hej Tøser
Nu har jeg endelig fået sagt til ejeren af den hest jeg her part på at jeg bliver nød til at stoppe på grund at tidsmangel og manglende interasse....
På en måde syntes jeg det var det rigtige jeg gjorde - kommer bare til at savne hyppen som bare pokker...!!!!
Syntes i det var det rigtige jeg gjorde ????

Vil give ejeren en gave fordi jeg har fået lov at ride hyppen gratis - men hvad skal jeg give hende ????

Knus Chrisser

Min HP er opdateret http://www.net-ponzer.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Nu er det sagt...... :(
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 13:09
Det var flot at du kan indrømme at du ikke har interessen i stedet for at blive ved med at passe den, og så forsøme det fordi du ikke gider!!

Min sidste halvpart red jeg også gratis + at hun betalte min dressur undervisning, stævnestarter og kørte mig til stævnerne!

Jeg gav hende et underlag med hestens navn og en flaske vin!

Knus Sisse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 13:18
Det var da flot gjort. Som Sis siger, var det bedre, end du bare blev ved med at passe den, og kom til at forsømme den, pga. manglende tid og interesse.

Tja, hvad med at give ejeren et kort, med en takkehilsen, og et lille plyshjerte eller sådan noget? :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 15:53
Ja, synes også helt klart det var det rigtige du gjorde, det er meget bedre end at passe den af pligt og ikke af lyst...

Og hvis du får interessen tilbage kan du jo bare starte til ridning en gang om ugen!?

KH Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 19:07
Faktisk som alle de andre skriver synes jeg at det var det rigtige du gjorde! Jeg havde også part på en hest engang, og jeg gav ejeren et træktov, fordi jeg havde smidt et væk.
Du kan jo prøve at tænke tilbage på om der er noget du synes hesten mangler, og så give det?! Det er mit foreslag!
Hilsen Lisa
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 20:58
Jahh... jeg er enig med Gjósta og alle de andre, og synes c'fø'li' at det var det rigtige du gjorde!! Hmmm... aner sQ ik' liiiige hva' du sku' gi' hende....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider