Nogle af jer har nok set det indlæg hvor jeg skrev at min hund havde været oppe og slås og min far havde skilt dem ad og var blevet bidt osv.
Min hund blev også bidt i ryggen, og vi ringede op til dyrlægen men han sagde at vi bare skulle rense det, og holde lidt øje med det.
Efter hun blev bidt har der slet ikke været noget, men igår da hun var til hundetræning begyndte hun at krybe og pive hvis der var nogen der rørte hende på ryggen. Og hun snappede endda ud efter vores hundetræner fordi hun rørte hende på ryggen.
Vi kørte så op på dyrehospitalet og de sagde at der var sådan en slags lile bobbel som var sprunget og vi fik noget klamt noget som vi skulle trykke helt ned i såret også sprøjte ud, og nogle piller til hende.
Har bare så ondt af den stakkel. Hun kan ikke engang ligge sig ned eller hoppe op i min seng uden at hun piver helt vildt /:
Håber snart det bliver bedre!

^ Man kan ikke så godt se såret men man kan se at hun er blevet klippet skaldet omkring såret, fordi ellers kunne dyrlægen ikke komme til for alt det hår 
Så medlidehed til min lille hund