|
|
| Træningsbilleder fra idag :D |
| Forfatter:  |
Henry og dressurponyerne |
| Dato:  |
22-04-2006 19:44 |
|
God eftermiddag/aften ænder  Idag var henry jo så (som altid) ude og ride lidt på de små pruhheste... Og fik lige min far til a hente kameraet og "skyde" at par billeder af Ronja's og min træning... Så, her kommer de still pic: (smiil Ronja )  -  -  -  - og det bedste (efter min mening):  - ja, det var dem, konstruktiv kritisk og ros ønskes da gerne  - Fortsat go' aften ænder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
sawa |
22-04-2006 19:45 |
|
ser godt ud 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor er den smuk!  Kig op. 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Rauf , giver Sawa helt ret  Lækker pony 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
prinsessa2 |
22-04-2006 19:48 |
|
Hvor erden dog smuk og sød 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
22-04-2006 19:51 |
|
Ronja er rigtig smuk - det ser rigtig rigtig godt ud! Bare husk at kigge op, har selv det problem også. Hvilket kamera har din far?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
22-04-2006 19:51 |
|
Hvor er hun bare smuk ser virkelig godt ud 
Ħennie & ®ozita
Det vilde team Ponyen er spicel, og den spicele pige elsker den ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| huhu... |
Nie |
22-04-2006 19:58 |
|
Er helt vild med den. Den ser utrolig godt ud.
MVH. NANNA Ærlighed varer længst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot hest. |
|
|
Ronja er jo altid flot Og du rider super. -det kan godt være at de bare ser sådan ud på billederne, men er du ikke en smule stor(altså for høj)??
Whatever  .Nu med Brian. .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
22-04-2006 20:03 |
|
uuh ronja er altså bare finozz  hvilken klub rider du i?
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Det er en rigtig Flot pony. Der ser godt ud 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whatever |
|
|
- jom, det er hun vidst.., men er ronja ikke også til salg?, ville ønske jeg havde råd til hende!
DSP og DV Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lol-lol-li-lol |
22-04-2006 20:30 |
|
tak for de fine ord..ehm: Whatever: haha.. i know.. hun er som sagt os til slag, og os næsten solgt (men nu skal vi jo ikke sælge skinder før bjørnen er skudt vel).. så.. haha.. naha: ehm, billederne er taget hjemme hos mig selv, på min egen bane.. nadja: Jo..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
22-04-2006 20:34 |
|
Hvilket kamera har din far? Har lagt kommentar længere oppe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej, @!#$ :b |
22-04-2006 20:38 |
|
sorry, glemte dig lige: ehm, "olympus camedia" tror jeg nok det hedder (det er pænt langsomt, men kvaliteten er ok  ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot pony Men :P |
|
|
Utrolig udtryksfuld og smuk pony må jeg sige  Wauw .. Men.. Din pony går bag lod. Man kan tydeligt se den trænger til at blive redet bedre bagtil. Du skal få den mere frem til hånden så den kan sætte sig mere bagtil. Galoppen ser godt ud. Den samlet bagtil, sætter sig rigtig godt, inde under sig, ryggen og bagparten er TYDELIGT med, den er fremme til biddet, den "suger" fremmad og er foran dig .. (Ser det hvert fald ud til . Dét skal den ogås i trav. Så pas på med at krøl den for meget sammen fortil og så mere fremmaddrift og halve parader så ryggen også kan arbejde lidt bedre  Men den har også en lidt kort hals hvilkent kan gøre det liidt svære, men bliv ved og træn Hehe. Du skal kigge op  - SMuk pony ellers må jeg sige.
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henry & dressurponyerne. |
|
|
Nå okey  Så siger det jo sig selv .
Whatever  .Nu med Brian. .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
Cecilia&Gold n Silver |
22-04-2006 21:02 |
|
Endnu en lækker pony  Virkelig lækker ! Hvor mange har du ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig-og-Chamai |
22-04-2006 21:07 |
|
Rigtig dejlig pony.. Dejligt at se en rytter som RIGTIG kan ride  ser godt ud 
Elsker Chamai <3 Sig & Chamai = Det kugleskøre par  & Ægte kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| poutdrcfv |
|
|
det ser virkelig godt ud ! lækker pony <33 til salg ? hva ' koster den ? 
Bello&Njepel - det perfekte team (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddadasd |
JuliaF |
22-04-2006 21:16 |
|
Julia F & Flying Duchess -Team Dalby-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| henry.. |
|
|
gud jaa!!!, det står jo i din signatur!, mig der ikk åbner mine øjne!! , hun e raltså bar' for flot!!!
DSP og DV Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay så ??? |
22-04-2006 21:34 |
|
hehe.. mange tak  jacqline: så kan jeg tydeligt høre at du ingenting ved om dressur. Mener at det er noget vås. Hun suger, rigtig meget, især i trav. Og hun går i en fin samling, med både go' takt og bærring. ej, men det har jo også noget at gør med momentet de to første tranbilleder er taget i, hvis du fx sammenligner med det sidste travbillede. og man kan tydeligt se på det sidste billede at hun har både bagben med og sug. Så jeg mener ikke at jeg har mere på hestens side at træne på. -Men du har ret i at jeg skal kigge mere op. TeamNjepel: som sagt, er hun næsten solgt, ellers 65.000 ,- Cecilia&Gold n Silver: ehm, 3 lige for tiden, haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lol-li-lol |
22-04-2006 21:36 |
|
nadja: haha, ja, det jo det det gør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henry og dressurponyerne |
Cecilia&Gold n Silver |
22-04-2006 21:38 |
|
Okay haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøøøj |
miniheste |
22-04-2006 21:39 |
|
hold da op hvor er hun smuk! er vild med hendes farve  og total gode billeder
4 ben 1 lang hale hove mule 2 store øjne hvad er jeg? EN HEST!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej hør nu her! |
|
|
At jeg ingenting ved om dressur ? Hvad fanden er det for en påstand at komme med ! - For mig ser det i hvert fald ud til en pony som går bag lod og det ville den ikke gøre hvis den havde bagparten og ryggen med. Det sidste billede er bedre, ja. Der suger den og går frem til biddet bagtil, træder under sig og bære sig. Men de andre travbilleder går den bag lod og "har ikke sig selv med" - men det kan jo også baare være vinklen og billederne  Den har også en meget kort hals - så det kan måske også være sværer for dén at gå mere "højst med nakken".
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgdfgdfgdfg |
|
|
Hold kæ*t hvor er den lækker  smuk smuk smuk og hun går bare rigtig fint (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
Jacqline: det er iorden du har din mening. Men før du giver meget af det, så synes jeg du skal se ronja i virkligheden først. Det passer slet ik med dne beskrivelse du giver fra dig. Henry: ser godt ud. har ik rigtig godt at sige. hehe. Jo jeg vil have ronja. 
Roskilde dyrskue. Kom forbi NF-ponyerne d. 26-28 maj -06 Og se NF-ponyernes showe. Kanont ligesom sidste år.!
Suså HestesportsCenter. Verdens bedste Ridelejr.. Tag altid der hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| go' henry!!! |
|
|
Jacqline : det er rigtigt hvad henry siger!  det er hendes pony, hun har sikkert fået undervisning mange gange og fået afvide at hendes pony går perfekt! og de har startet landsstævner!!!, ens pony går ik som du sige hvis man ride landsstævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herman ... |
|
|
Som sagt er det også billeder og jeg "siger" hvad jeg ser ud fra de billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jacqline: Henriette rider altså P-klasser på sine ponyer, så tror nok at jeg ved hvad hun gør! Men det du skriver til hende, sys jeg ikke lyder helt korrket, self. ikke noget jeg skal blande dig i, men ja..
Dræberkrammer fra
Line ÷ Nikita - Men kald mig dør! A horse will never desert you Make my day
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja osv.. |
|
|
Ponyen skal ikke gå anderledes baare fordi den går landsstævner. Det kan godt være den skal være mere rejst osv, end i en LC2 - men grundprincippet er det helt samme. For mig går en hest ikke korrekt hvis den går bag lod. MEN, som sagt kan det være billeder snyder med at ponyen liige er kommet derned men at rytteren retter det lyn hurtigt igen og rider videre. Dvs. billede er taget uheldigt at ponyen liige stak derned. I forhold til det sidste billede hvor den går meget bedre. Som sagt, jeg har ikke set den live og jeg beskriver derfor ud fra disse billeder som er lagt ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
Jacqline: ja. men så lige efter skriver du men det kan jo også baare være vinklen og billederne  Den har også en meget kort hals - så det kan måske også være sværer for dén at gå mere "højst med nakken". min mening: jeg vil da ikke skrive det lige efter at det kan jo været billederne der snyder. Hvis du går ind og kigger på hvad henriette rider. så ville du jo nok ikke give så direkte kommentar. For siden henriette er kommet så langt, så er det jo også fordi hun kan ride, og hun rider sine ponyer kanont. (kanont synes jeg (: )
Roskilde dyrskue. Kom forbi NF-ponyerne d. 26-28 maj -06 Og se NF-ponyernes showe. Kanont ligesom sidste år.!
Suså HestesportsCenter. Verdens bedste Ridelejr.. Tag altid der hen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jacqline... |
|
|
ja det er rigtigt at du ikke har andet end billederne at bedømme ud fra, men det betyder jo stadig ikke at du har ret... du kan umuligt bedømme hvorvidt den har bagparten med sig i på de første billeder, met er umuligt at se ud fra selve det moment billedet er taget i ...
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rigtigt lækker |
|
|
pony. meget! flot farve. men undskyld, jeg må give Jacqline ret. det SER sådan ud på billederne. - men det kan snyde! lad dog være med at fare i flint over noget kritik - som oven i købet er sagt på en rigtigt pæn måde. en gang til, super charmerende pony! og du har en flot opstilling  Nicole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
- helt seriøst!!!, du kan jo ike bedømme ud fra billeder  hvis det havde været en video havde det jo nok været noget andet!!1 og henry kan bestemt godt ride sine ponyer! så jeg synes ikk at du skal prøve at være så klog!!  hendes pony går som den skal!!!, du kan jo kigge på hendes hjemmeside!!, den er faktisk ganske flot!!, og salsannoncen.., så kan du få noget mere at bedømme din forkerte påstan på!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mormor |
|
|
prøv og hør her, der er jo ingen der farer i flint over edt, de giver bare deres menning om det faktum at jacqline teger fuldt ud fejl... det er jo ikke at fare i flint... og henriette svarer da også pænt på kritikken, så ingen sure mine der ...
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja ... |
|
|
Jeg ahr min mening og sådan er den. Jeg siger også at det kan have været billedet der lige har været taget lidt "dårligt". Og skal jeg blive ved med at sige det: Hvis jeg ser den live, ja - så kan det være jeg ændre mening. Men ud fra billederne herinde vil jeg ikke sige den går korrekt på nr 2-3 billede da den går bag lod. Men som sagt igen, igen, igen at det kan være den liige har været derinde og rytteren lynhurtigt har fået den op og fremmad igen så den kommer op på lod/foran igen .. - Og lad VÆRE med at bide hovedet af mig Nadja, fordi jeg har min egen mening! Og jeg har ALDRIG nogensinde sagt at Henry ikke kan ride sine ponyer. Det har jeg aldrig nævn, har ikke nævn rytteren overhovedet for jeg synes det ser harmonisk ud med rytteren (Dog lidt lang, men nok også grundet ponye ner til salg) og hun sidder flot på den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-04-2006 22:13 |
|
Kig op, fødderne mere ind til hesten. Super smuk pony. Synes dine ben er lidt lange, men det gør jo ikke så meget i dressur. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
jaja, men min mening er stadig at du er helt forkert på den!!! hvis jeg bider hovedt af dig nu synes jeg sQu du er lidt sart  ja, min mening! og til jer andre!, er vi i flint, bare fordi vi har forskellige meninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg synes |
|
|
at Nadja farer i flint.. selvom det ikke er hende der rider. jesus.. Nicole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, hør nu. |
|
|
Nu bryder jeg lige ind  Nederst i Henry's indlæg skriver hun tydeligt: >> ja, det var dem, konstruktiv kritisk og ros ønskes da gerne << Dér mener jeg, at man må tage det som det kommer - hvis det er en 'billedfejl' (for at kalde det sådan), må man bare sige det stille og roligt, og ikke begynde at sætte sig ind i, hvordan personen bag skærmen er og hvad personen ved - det er fuldstændig det samme, Jaqueline gør, når hun skriver hvad hun ser på billederne. I må lige tage en slapper herinde. En dyyyb indånding og pust ud. Hvis I ikke vil have de forskellige kommentarer herinde fra - fint, så skriv det. Men når I skriver det, så kan I ikke undgå at få dem - hvis folk skriver dem i en grim tone, er det noget helt andet  Men for mig at se, var Jaqueline's kommentar meget konstruktiv. Hvis det ikke passer IRL - så fred være med det. Det er bare at sige det. :)
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nadja |
|
|
men du virker meget øh.. agressiv? eller også voldtager man bare indlægget med udråbstegn nu om dage, hvad ved jeg undskyld så Nicole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mormor..! |
|
|
- jesus?? fint du synes jeg farer i flint, men mennesker er jo ikke ens! og jeg syne sdu skal komme med en forkklaring på det der jesus!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja ... |
|
|
Som du synes jeg er sart må du sku helt selv bestemme. Men ALLE dine !!! og dine sure ansigter - så ja, vil jeg sige at du "fare op" og bider hovedet af mig. Har jeg nogensinde sagt du ikke må have din egen mening.. Du har ret til din egen mening og det siger jeg ikke du ikke må. At DU synes den går så super fantastisk - på billederne,(Sikkert også live) må du helt selvom. Jeg ville da gerne se den live men udfra billederne har jeg sagt min mening om hvad jeg synes den kunne have brug for. Om billederne er taget "forkert" eller om hun pt. har rettet det lyn hurtigt - dét med den går bag lod og putter sig fortil på to første billeder - skal jeg heller ikke kunne udtale mig om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blah blah..., gaaab.. |
|
|
jeg tror jo ikk at jeg er helig fordi at jeg har min mening??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja ... |
|
|
Du skrev: "- helt seriøst!!!, du kan jo ike bedømme ud fra billeder " Så mit svar så: Jamen hvordan fa*den vil du så have mig til at bedømme ud fra? Det var billeder hun lagde ind i denne tråd og som sagt af en anden herinde, skriver hun at kru. kritik og ros modtages. Det eneste jeg så kan ER at bedømme ud fra dé billeder - som rytteren faktisk "bedte" om..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Natacha... |
|
|
nu er det jo sådan set heller ikke henry der farer i flint, jeg synes da at hun svarede tilbage i en pæn og venlig tone, uden de store verbale slagsord !!! ville i bare have at henry skulle sige: "ok" til jacqlines udtalelse, når hun nu ikk er enig i den ? eftersom er dette jo er et debatforum, bør korrektheden af ponyens rejsning fortil derfor være diskutabel for alle parter... hvor henry fink prøver at redegøre for hendes side af sagen... ihh, hvor jeg dog elsker diskussioner på JHN, de er sku altid sp underholdende - ingen tvivl dér 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
ja, men som hun skriver selv er hun uenig, men du fortsætter  så kan vi alle blive uvenner!, fedt  fint, med mig..,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| •Julle• aKa frk Kinky-Pinky ;D |
|
|
"så kan jeg tydeligt høre at du ingenting ved om dressur" - det mener jeg er at fare i flint. og ja det er skide god underholdning  Nicole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja... |
|
|
Er det mig som blev ved.. Ja det bliver jeg jo nødt til at forsvare mine meniger når fare lige i fjæset på mig med "Nej den går flot osv osv´" SAå kom med en forklaring hvorfor DU synes den går godt .. ALTSÅ KUN ud fra disse billeder hun har lagt herind?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
- jaja.., den går pænt i lod, arbejder med bagparten og bruger sin "motor"! den er samlet og har bagbenene godt inde under sig..  jep, jep, min forklaring!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| momor... |
|
|
hun skal vel have lov til at forsvare sine meninger, og det er vel ikke at fare i flint, eftersom det er en korrekt påstand...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja .. |
|
|
Og du mener den går på lod på de to første billeder eller hvad? Hmm... - Ja synes sku også det nogen gode diskutioner som er herinde på JHN Hehe . Men jeg stædig - måske også derfor jeg bliver ved  Men jeg vil først og fremmst gøre rede på hvad du mener Nadja. Du skriver at den går ih så smukt men den GÅR faktisk bag lod hvilkent bestemt ikke er korrekt. Men fred være med det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| momor! |
|
|
det var ikke mig der skrev det!, ergo skal jeg ikke ha' skylden for dette!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reerterter |
HGlarsen |
22-04-2006 22:43 |
|
Ej hvor er den dejlig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julle• aKa frk Kinky-Pinky ;D |
|
|
Mener du at en korrekt påstand virkelig er at forsvare sig sådan med: "Jamen, du ved ingenting om dressur så". ? Når jeg faktisk kommer med noget kru. kritik om at hendes pony faktisk går bag lod på de to første billeder..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nadja hvor |
|
|
har jeg givet dig skylden? jeg gav bare et eksempel på hvad jeg mener er at fare i flint. Nicole
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jacqline... |
|
|
henruettes påstand er korekt i det henseende at din påstand, ifølge miog, er ukorrekt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JACQLINE OG JER ANDRE |
|
|
Jeg syns ikke at i kan sige til Jacqline at hun skal se Ronja gå i virkeligheden osv. få dem der ikke har set hende i virkeligheden kan jo kun bedømme ud fra billederne!!
Mvh. Nina . Hest er bedst  Men hvad med en pony? Tag det roligt, Den er en Honey 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor... |
*æblet* |
23-04-2006 09:01 |
|
Sikke en åndsvag diskution. Er Henry hellig bare fordi hun rider landstævner? - Har hun så ingen fejl overhovedet? Så er vi på den igen igen, man beder om konstruktiv kritik, når der endeligt kommer andet en "smuk pony" ja så skal personen bankes ned sønder og sammen. At du Henry begynder at sige at Jacqline ikke ved noget om dressur kan du ikke tillade dig. -Ja du er super god til at ride. Men det kan da god være at hun har ret  Hun har KUN billederne at bedømme udfra derfor er det jo op til dig Henry at ligge nogle gode billeder en i god vinkel  Jeg synes egentlig at det er fin at Jacqline siger sin mening, og jeg synes hun siger den pænt  Nadja: Jeg synes du skal hidse dig ned, det er fint du forsvare Henry. Men tag lige og slap af  Ja de 2 første travbilleder er taget i en dårlig vinkel, og ja der ligner det at ponyen går underlod. Det må man så være forberedt på at få afvide når man ligger billederne ind  -Sværere er det ikke.
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Den der ler sidst - er langsomst i opfattelsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
23-04-2006 09:11 |
|
go æble JHN's fredsmægler ellers ret underholdende at sidde og følge med i her fra sidelinjen
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naha... |
*æblet* |
23-04-2006 09:16 |
|
Naha: Haha xD . Ja meget underholdende 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Den der ler sidst - er langsomst i opfattelsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat |
Karoo |
23-04-2006 09:26 |
|
Hvorfor blive sur Det er jo rigtig hvad Jacqline siger - bill 2 +3 går den under lod - men bill 4 + 5 er rigtig godt. Sådan er det med billeder - man kan kun se det øjeblik det blir taget. Smuk pony  Selom man rider landstævner gør man altså ik alting rigtig...
KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT JHN's dressurrytter 2005 (kat 1)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glemte... |
*æblet* |
23-04-2006 09:30 |
|
Jeg glemte jo helt at sige til dem der siger at Jacqline skulle se Henry i virkeligheden. Det kan jo godt være at det ikke ændre jacqline's teori og mening af den grund . Og det er jo ikke alle der lige kan flyve til fx. slangerup (bare) for at se Henry ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå man... |
*æblet* |
23-04-2006 10:12 |
|
Så vil jeg da selv lige kommentere tråden : jeg synes hun er køn Ronja. Og det ser godt ud .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGlarsen |
23-04-2006 10:18 |
|
Æblet: så så, nu er der blevet sagt noget, der er jo ingen grund til at gå hen og blive provokerende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen.. |
*æblet* |
23-04-2006 10:23 |
|
HGlarsen: Hvad mener du? Jeg synes bare det er lidt dårligt at de siger Jacqline sådan imod, bare fordi hun giver Henry lidt konstruktiv kritik. Og sådan synes jeg det er i alle tilfælde. Jeg synes stadig man har lov til at give konstruktiv kritik i et åben forum, hvor person har bedt om konstruktiv kritik. Derfor synes jeg heller ikke at det er fair at Henry siger at Jacqline ikke har en "skid" forstand på dressur. Men det er egentlig slet ikke til Henry jeg skrev den besked - for jeg synes hun har taget det pænt ellers 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblet-- |
HGlarsen |
23-04-2006 10:26 |
|
"Jeg glemte jo helt at sige til dem der siger at Jacqline skulle se Henry i virkeligheden. Det kan jo godt være at det ikke ændre jacqline's teori og mening af den grund . Og det er jo ikke alle der lige kan flyve til fx. slangerup (bare) for at se Henry ride " - jeg syntes ikke det var nødvendigt at skrive, jeg er ikke i tvivl om at du ikke har ment det på nogen dårlig måde, men du stikker lidt til ilden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen... |
*æblet* |
23-04-2006 10:32 |
|
Unødvendig skrivning er også en gang imellem godt. -Men i denne her sammenhæng kan jeg godt se hvad du mener  Jeg synes dog stadig at det er dumt at man skriver at man skal se hende i virkeligheden. Det er jo ikke det indlæget handler om. Det handler om nogle få billeder som Henry har lagt ind. Det er det eneste der kan blive bedømt ud fra  Men ja, ærgelig talt er denne her diskution da slet ikke vær at forsætte på - den er alligevel lidt langt ude - og det er påstand mod påstand. Og sdan synes jeg ofte det er på Jhn . Desuden er jeg stadig af den mening, at jeg synes Henry rider hamrende flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Må jeg citere denne linie igen; " ja, det var dem, konstruktiv kritisk og ros ønskes da gerne " Jaqueline HAR givet konstruktiv kritik. Og straks farer hele banden i flæsket på hende for at forsvare henry. Jaqueline har bedømt og sagt sin mening ud fra billederne, - andet kan hun jo ikke gøre? så tag det roligt..
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia.. |
*æblet* |
23-04-2006 10:38 |
|
Patricia:  - Enig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblet... |
HGlarsen |
23-04-2006 10:42 |
|
Oki, så forstår vi hinanden ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblet... |
HGlarsen |
23-04-2006 10:43 |
|
Oki, så forstår vi hinanden ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen... |
*æblet* |
23-04-2006 10:46 |
|
Godt så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Debattere ... |
|
|
Det blev da lidt af en debat  Men fred være med dén nu ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ih, en underholdende tråd. Jeg er egentlig enig med jacqline, mormor og æblet. Men rigtig smuk pony + farve 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjhjjj |
|
|
En ligesom line siger rigtig underholdende inlæg, alle bryder i slåskampen som skulle være et fredeligt billede inlæg:x Rigtig fin pony, tør ikke give kritik(AH )
Annsofie Stolt heste ejer *Julle*Fox*Macho* Lækker kat. 3 springpony sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
23-04-2006 12:48 |
|
Hænderne op 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
23-04-2006 13:15 |
|
Sikke dog et smukt dyr  Ved godt I har diskuteret færdigt, men må da sige, at så meget under lod går den da heller ikke(ikke udfra det jeg ser). Har set det der er meget værre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Må gi Jacqline ret! og nej Henry er ikke perfekt bare fordi hun rider landsstævner!!!
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| timon og jer andre!! |
|
|
tænk, sørme nej?, det er der jo ingen der er og det har jeg heller ikke sagt, men hvis den går som Jacqline siger tror eg altså ikke at man kan ride landstævner med placeringer  i mener måske selv I er perfekte?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih da da .. |
BetteEver |
23-04-2006 14:11 |
|
Hun er altså virkelig fin (: Gid jeg havde pengene til hende . .
Mvh. Marlene. Bedre kendt som BetteEver 'Im'just'a'horse'girl'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LALALALA |
Avana |
23-04-2006 14:12 |
|
KH. Avana - Jeg er ikke negativt indstillet... Der er bare en masse, jeg hader!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Nadja: jeg er ikke perfekt - overhovedet ikke, men i kører hele tiden i, at Henry helt sikkert ved bedst fordi hun rider lands.. men gider ikke diskuttere med dig, synes du er ret snæversynet i den her sag og ved at vi aldrig blir enige.. ville bare sige, at det Jacqline sagde til start var det samme som jeg tænkte da jeg så billederne.. Sandra, som hverken har en dyr og smart sportspony eller rider landsstævner, men stadig finder sig selv som en rutineret rytter efter 15 år i sadlen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nadja - Hesten kan jo ikke gå pænt 24/7 vel? Det kan jo være at billedet er taget på en af hestens dårlige dage hvor den går lidt under lod på to af billederne. "i mener måske selv I er perfekte?" Det var da noget af det mest mærkeligste at skrive. Bare fordi man siger at hesten går lidt under lod, hentyder man jo ikke selv til at man er tootal perfekt vel. Timon: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| timon.. |
|
|
jaja.. jeg er snæversynet .., fint nok.. men det var dig der kom ind og blandede dig  vi havde jo faktisk stoppet diskutionen, men nu har du taget den op igen  blir' så irreteret over sådan noget!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadja... |
*Catja(Boy&Star)* |
23-04-2006 14:29 |
|
Gå lidt op, og læs indlægene, og se så ikke om du selv er en del af skylden i, at det her er taget op igen. Hvis du ikek ville have det skulle tages op, så kunne du jo bare havde ladet være med, at skrive noget til det de andre har skrevet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Catja(Boy&Star)* |
|
|
- ja, vi ahvde diskuteret, men der var faktisk kommet ro på.., men da timon så begyndte at skrive sine meninger kom det jo op igen.., jeg kunne da godt ha' ladt værre med at svare, men nu skrev jeg min mening til timon, men derefter får jeg avide at jeg er snæversynet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
23-04-2006 14:42 |
|
Ja, og derfor skriver jeg til dig. Du er jo selv skyld i at det er blevet taget op igen, du kunne jo bare have været ligeglad og sprunget det over. Man har selv ansvar over for det man gør/skriver, derfor synes jeg da ikke du kan "brokke" dig over det er blevet taget op igen, når du selv har været med til det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| traæalalala |
Rhea |
23-04-2006 14:43 |
|
Kom så alle sammen, der mangler kun 5 indlæg, så er i oppe på de 100. Lidt underholden 'debat'. Henry: Rigtig fin og lækker pony. 
Rhea & Nutte Jeg er ikke sindsyg, bare lidt vild med Nutte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Catja(Boy&Star)* |
|
|
- hun hentydede til noget jeg havde skrevet , men misforstået det, skulle jeg så ikke skrive hvad jeg mente så hun forstod det?  (jeg følte hun havde misforstået det, jeg havde skrevet!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Nadja: jeg har lov til at skrive et indlæg når jeg har lyst..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debattere ... |
|
|
Professor ON: Det da også fint med lidt diskution så bliver man bedre til at "snakke om tingene" Professor OFF. Tjaa, alle har jo sine forskellige meninger og hovedsagen er jo at Henry faktisk BAD Om kon. kritik og ros - og ja, dét gav jeg hende så, udfra hvad JEG ser på billederne.. Om Henry rider landsstævner så skal det da ikke betyde at hun er hellig og "meeeget" bedre end os andre..  Jeg vil da anse det som at hun rider landsstævner fordi hun har "ponyerne" til det, dygtig er man da også ja, og forældre opbakning. Havde alle det, kunne alle da gå ud og ride landsstævner .. Hmm ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Sandra: .. Det passer ikke med at "når man har ponyen" der kan det, - altså Tone herinde fra fik sin dejlige pony Scholle fra en hestehandler! Den kunne ingenting! Idag har den gået alle P-klasserne, osv. så alle kan læres op!
Dræberkrammer fra
Line ÷ Nikita - Men kald mig dør! A horse will never desert you Make my day
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
23-04-2006 20:14 |
|
Sikke det har udviklet sig! Men hvad var JHN uden disse tråde? (Forstå mig nu korrekt!) Jeg er rimeligt enig med Jacqline, i hvert fald, og 100%, om at der blev bedt om kon. kritik og det har hun givet! Ellers vil jeg bare sige, at det er en rigtig lækker pony 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Heej (: Sød pony<3 den er godt nok smuk 
KriijZ & Chagal <3 Welsh cob ponyen<3 & Brunetten<3 Eviiqt<3 Haymos Chagal <3 Perlen min <3 ! ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aeswnjkfmd |
hopzen<33 |
23-04-2006 20:58 |
|
HAHAHAHAHAHAHA... hvor er det dog en dybt latterlig diskution i har haft gang i  Men vil nu sige det er en supersmuk pony og det ser ud til at den går kanont godt! det ser smukt ud 
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Det her har ikke noget med debat at gøre  -Og selvom det er underholdende for os andre at se, hvor meget man kan svine hinanden til herinde, så er det altså ikke det fedeste at lade JHN blive brugt til  Klar stridighederne et andet sted, eller lær at styre jeres sprogbrug. Flere negative svar eller "brænde til bålet" vil blive slettet 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
God underholdning  Det er en utrolig køn pony du har. Virkelig lækker farve ! . .
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
- som de andre skriver er det jo en dybt undelig diskusin da vi aldrig vil blive enige da vi har vores forskellige meninger! og vi havde jo faktisk afsluttet vores debat og havde fortat vores meninger, så der er jo slet ingen grund til at forsætte  men ja det er da fint med en lille debat.., hehe.., men skal vi blive ved?? og ja jeg synes også det er lidt dårligt sprogbrug 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|