|
|
| " it harder " - nu skal der gættes ;D |
|
|
håhå, så kommer to af mine veninder hen til mig oppe i skolen i dag, og beder mig knække et ord ud at deres "føtex-humor" ( ) og nu vil jeg så videregive spørgsmålet til jer: hvad betyder "it harder" ? det skal oversættes direkte fra engelsk og blive til et helt og sammenhængende ord på dansk  selv gættede jeg det efter et stykke tid, og når man først har fundet ordet virker det ret logisk , heeh  så kom i sving 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm er det... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sebastian) |
| Dato:  |
19-04-2006 20:42 |
|
Desværre?...
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| f*ck i er hurdige ? |
|
|
grr, du er hurtig... alle andre jeg har sagt den til har haft brug for vold meget hjælp, grr 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ikke |
Nanna (Sebastian) |
19-04-2006 20:53 |
|
for sjov jeg får 11 i dansk Er lidt af en ordkløver så den der var ikke vildt svær. Har du ikke flere? 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt... |
|
|
"It harder" = "Det" + "Sværere" ~ Desværre  Tricky!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanna... |
|
|
nanna, håhå, fik jeg sku også i folkeskolen, meeen så hurtig var jeg alligevel ikke håhå hmm, kan lige prøve at se om jeg kan fafle noget mere føtex humor ud af dem håhå 2 min
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
20-04-2006 13:48 |
|
Haha LOL. Føtex humor i 1. klasse 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er en ny: |
|
|
her er en ny: whispering piece  prøv med den den er noget nemmere  håhå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flere ??? |
C-harlotte |
20-04-2006 19:25 |
|
ja, viskestykke. har du flere ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nikki(Keely) |
20-04-2006 19:33 |
|
Grass Hitting Machine  Ser for meget TV
Aww... How sweet... I feel sick already! ~~~ Stolt medlem af: SÆK (SKØRE ÆNDERS KLUB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand.. |
|
|
Jeg har en god en : Hvordan siger man: " på et knæ " på engelsk ?
Whatever  .Nu med Brian. .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whatever |
Nanna (Sebastian) |
20-04-2006 19:54 |
|
Er du lidt pervers?! Tsk tsk... Jeg ved det godt men sådan noget vil jeg sgu ikke skrive herinde hahahah 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
20-04-2006 19:58 |
|
On a knee . . . Og deer faldt ti øren , jeg er lidt langsom ? Men min veninde har fortalt mig den før .
Josefine - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
Christine |
20-04-2006 19:59 |
|
aarh whatever du er en frækkert  den der it harder - prøvede den på nogle i klassen i dag de fattede hat og synes ikke den var sjov tsktsk
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Okay, havde aldrig gættet dem 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold kæft i er gode :P håhå |
|
|
hold dog op i er gode... grr prøvede begge på min far og hans kæreste, da jeg var der nede at spise i dag, og de fattede bare kleine af det håhå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til nikki |
C-harlotte |
21-04-2006 09:13 |
|
græsslåmaskine..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hahahah, æble - DEN skal skrives videre  Havde faktisk også fundet ud af det . Men kan ikke finde på nye :/ Sjovt indlæg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nikki(Keely) |
21-04-2006 14:41 |
|
Jeg har en der er bedre; May Spoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kdjgf3gdwiop |
|
|
ja . måske . den var nem (:
Bello&Njepel - det perfekte team (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvad med den her? |
|
|
Kan I så gætte den her? Har lige gjort det lidt sværere, ved ikke at dele ordene - så har skrevet alle ordene ud i et  waterspoonbodyhot ^Nogle der lige kan gætte den? Det var en min lærer lige kom frem med 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| theone... |
Nanna (Sebastian) |
21-04-2006 20:18 |
|
vanskelighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|