Hej alle sammen!
Her er lige en stribe fotos fra i går af "action-krikken" alias "kamikaze-krikken", bedre kendt som "Gumle-Gunnar" og "MC Kukur",og som til daglig går under navnet "Mercur".
KORT INFO OM KRIKKEN:
Navnet er Mercur, han er ikke min, men passes af mig. Han er en seks/syv år gammel frederiksborgervallak, som til tider kan være noget så drilsk... Ellers en kanon flink hest! ^_^
(grunden til at jeg skriver 6/7 år er, at da jeg begyndte at passe ham, var han seks, og jeg er ikke sikker på, om han har haft fødselsdag i mellemtiden... Men da det var i november og de fleste heste regnes efter 1. januar, så må det vel være 7.. :-/ )
Billederne er fra i går (18. april).
Her æder han så græs (eller prøver på det!!)

Herligt mudder?! Hehe, synes græsset har en flot grøn farve, der virkelig står i kontrast til hans røde pels. Sejt ^_^

Kan faktisk ok godt lide dette billede. Dramatisk himmel... :-/ Desværre har han slået mulen, den lille stakkel, men til alles orientering satser vi på, at han overlever ^_^

Her står han så og glor efter en traktor, som han i øvrigt ikke var bange for - til gengæld var en overbevist om, at DET FARLIGE TRÆ (!!!) ville komme og æde ham, da han skulle ind igen... 

Glokrikke. 

Ja, på sådan en smuk forårsdag har man naturligvis en masse energi ^_^

Mmmm ja, ved så ikke liiige, hvad han har gang i her, men jeg vil gætte på, at han er ved at bremse, for at løbe den anden vej.. .:-/

Der stenes. Bemærk venligst de trefarvede ben ^_^

,,Hey I dér!!" :p
Krikken mestrer sidebevægelser selv uden rytter 

Wee, kan godt lide det her billede. Hvis hans man var længere (gid den var) og han ikke havde dækken på, så han næsten lidt andalusisk ud ^_^

Hihi, han skal rigtig vise sig frem. Her accelererer han.

Glop, galop, galop...

Nijawn...!

,,SE MIG!" 

Krikken kan endda også trave?!

Smuukt ^_^

Hov? Hvor blev resten af ham af?! Jeg undskylder, at jeg kun fik noget af ham med, men det var svært at fange det helt rigtige øjeblik, når han løb så tæt forbi (og hurtigt!!!)

Hehe,sikke han kan! Mercur har en rigtig fin trav, desværre kan det ikke rigtig gngives på foto, men man kan næsten danne sig et billede... (sej hale)

Og en slags fri trav.. :-/

Weee, her står han og kigger lidt...
,,Så får I ikke mere for dén 25-øre"
Hehe... Han har nu en flot hals... 

Riuw, dansende disko-krikke...
Måske vinker han farvel? Nok ikke, han stod pænt indtil jeg hev kameraet frem igen, og så skulle han jo lige undersøge, om ikke han kunne få lidt mundgodt.. I hvert fald er der ikke flere billeder...

Det var så det, folkens...
Smid endelig en kommentar eller flere! ^_^
---