Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

stil stalden
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 14:09

Hej ænder har lige sat og skrevet stil :/ (kedeligt)

nå men, vil gerne have lidt hjælp til hvad jeg kan skrive mere, jeg kan bare ikke finde på mere

Stalden
Min stald er der hvor min pony står. Noget helt specielt for mig, og andre hestetosser. Det er der jeg går, hen når jeg gerne vil være alene, uden nogen form for menneske kontakt. Når jeg kommer der ud engang hen på eftermiddagen, kommer der et stort hestehoved lige op i mit, sådan noget elsker jeg. Jeg elsker arbejdet i stalden, og at galopere hen over en nyhøstet kornmark, samt at være sammen med andre hestepiger/drenge. Jeg bruger mange timer ude i stalden, alene eller sammen med nogle. Jeg er for det meste alene i stalden eller så er jeg sammen med min nabo, Sissel. Det er nemlig ikke specielt sjovt, at have nogen med der ud der er rædsel slagen for heste.
Jeg føler mig bedst tilpas i min stald, for der er det mine regler og mig der bestemmer, og kun mig. Jeg syntes det er en hyggelig stald, dog er der kun plads til 4 heste. Når jeg træder ind i stalden bliver man ramt af duften af hest, den er helt speciel for mig. Duften er det jeg ligger først mærke til, især når man har sat seks timer, oppe i et klasseværelse, sammen med 25 andre elever.

I min stald er der plads til 4 heste, to store "folebokse" på venstre side og på højre side er der yderligere tre bokse, men kun to af dem kan blive brugt prg. Der skal plads til hø og halm.

De store bokse er ca. 3*4 meter og boksene på den modsatte side er 2,5*3 meter.

Fjordbollen

- Hende med Flødebollen <3

Super teamet

Stolt fjordheste ejer!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 14:19

Alså hvad går din stil ud på, ska du skrive om det du elsker eller et sted eller hva?

Ħennie & ®ozita

Det vilde team

Ponyen er spicel,

og den spicele pige elsker den

©

0
0
Svar på denne tråd

akdlkældak
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 14:51

Skal skrive om et sted jeg syntes der er noget helt specilet for mig

Fjordbollen

- Hende med Flødebollen <3

Super teamet

Stolt fjordheste ejer!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 15:13
Oki, du kan jo skrive det har noget at gøre med at du selv har to heste og du har redet siden du var x år og sårn? men ellers syndes jeg da dne er god ;)

Ħennie & ®ozita

Det vilde team

Ponyen er spicel,

og den spicele pige elsker den

©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider