|
|
| Dressur, Lb2 |
| Forfatter:  |
morfarssmil |
| Dato:  |
16-04-2006 19:06 |
|
hvis er der nogle herinde fra der har redet Lb2 kan i så forklare mig hvordan man laver den ½volte der skal laves i arbejdstrav..? er der muligvis nogle der har en video fra programmet? så ville jeg blive vældig glad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.., jeg har da redet det.. |
|
|
er det den der hvor du først skal lave en halvvolte til den ene side og derefter til den anden?? er lidt i tvivle hvad du mener.. 
DSP og DV Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille... |
|
|
hva hedder hele øvelsen ?
Fjordhest Søger Part -Ved sølrød / lille skendsved TT Valgte Fjordhest - Da Det Jo Er Bedst <33 - Nogle der skal på ridelejre i uge 27 på team cabe. Skriv ? -Nogle der skal starte den 29 april på Darup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en fin nummi |
morfarssmil |
16-04-2006 20:43 |
|
det er øvelse nr. 2 og nr. 3 der står: (C)HE | Arbejdstrav EX | ½ volte XB | ½ volte BF(A)| arbejdstrav og bagefter kommer den første schenkelvigning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du ved vel hvad en tyve meter volte er? Du laver en halv 20 meter (altså en 10 meter). Altså du drejer op, og fortsætter så den anden vej. Er ret skod til at forklare. Har prøvet at tegne det, hvilket jeg så også er ret skod til, men håber da du forstår.  ^Så skulle den så bare være lidt pænere tegnet.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber du kan se det for dig |
|
|
det er fordi du først skal lave 1 ½ volte fra E til X og derefter en fra X (midten) og ud til B.., så du laver 2 ½ volter i morsat af hinanden.., håber du forstår 
DSP og DV Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber du kan se det for dig |
|
|
det er fordi du først skal lave 1 ½ volte fra E til X og derefter en fra X (midten) og ud til B.., så du laver 2 ½ volter i modsat af hinanden.., håber du forstår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
Det tog lang tid at tegne.. og så blev det endda grimt.!! Men du laver, ligesom i LC1 en halv volte, og så en halvvolte mere =) Sårn :  De pinke er midtterlinjen , og X er midten, self...
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
Havde ikk set at Chela havde tegnet...
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
sawa |
16-04-2006 21:24 |
|
et 8-tal som de ande har tegnet 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmms... |
|
|
Sawa: det er ikk et 8-Tal Men har doq ikk redet LB men ka da nogle af øvelserne da jeg har set programmet mange gange... og ja jeg ka ikk tegner/forklare bedre end GuffeDK og Chela 
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en fin nummi |
morfarssmil |
16-04-2006 21:34 |
|
tak for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tessa&Sera |
sawa |
16-04-2006 21:35 |
|
Tessa&Sera jeg syntes det et 8-tal 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang 8-tal |
|
|
ang om hvorvidt det er et ottetal eller ej  så plejer vi bare at kalde det et halvt 8-tal, syns det er vældigt beskrivende 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ikke et 8 tal :) |
|
|
Du skal bare huske at imellem de 2 volter skal du ride på lige spor. Altså hesten skal først være stillet i volten, derefter lige ud rettet, og så stillet til den næste volte. Det er ikke et 8 tal. Du skal ride et 8 tal i LB3.:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|