Hejj ænder <3
Jah, som der står i overskriften blev det så min tur til at falde af denne her gang,
Det gik elelrs fint, kom selv op og det hele og havde redet lige rundt på gården, så ville vi lige ride en tur(ville rigtig i skoven, men ingen der villed med helt der ned så) men så kommer min mor, men finder ud af hun ik har hendes mobilos med, det vil hun helst for en sikkerheds skyld, også løber hun ind efter den, Rozita bliver så frisk og begynder at trave, og jeg råber til min mor at hun skal lade hver med at løbe, men forsent Rozita og afsted i fuld galop ude på vejen, jeg gør aælt for at stoppe hende, eller i det mindste få hende ind i inkøringen, men fik jeg ikk, også komemr der sku en bil, rozita stopper bragt op, og sadlen hænger ned på siden, det samme gør jeg også faldt jeg sku af, men rozita blev da stående og min søster og min mor kom løbende, der skete heldigvis ikk noget slemt, slåryggen(kan næsten ik gå fordi den er så øm pågrund af udafskrabninger) og så har jeg mega hovedpine, men tror lige jeg skal op og side og skridte lidt her engang, også se,..
men av min ryg,