Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

SURT
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 01:44
Jeg har lige været til fest hos OK, jeg er lige kommet hjem! Rwet surt har fpået af vife at jeg var sammen med tre forskellige! :(

Førsty var det UFO, som al,e sagde at jegs tod saen me,d så var det Bo,min no og mig der alllede rundt på vejen også¨sagde alle at jeg var sammen med min nabo øhm...fordi vi kyssede lidt og tog lidt på hinanden...(ikke lige så meget som ved UFO) også bagefter gik jeg ´sammen med Houmøller, også var der en fr 10, DER BEGYNDTEVAT PRØVE AT FYLDE alt ,uligt i mig, og han kørtye til bye med mig bagpå, og hN BEGYNDTE AT TA PÅ MIG, HELT VILDT,...han var bare mega provo! Undskyld hvos der er mange stavefejo, men jeg er PISSEn svimmel og er lige kommet hjem fra OK!

Hvr har I værert henne, og hvad har dette undlæg merd overskriften t gøre?
Husker at øh-...nu ghar jegglentdet!
er m,eget skuffet, jeg plejer baere altid at være ghelt bildt forsigtig, med, hvem jeg eer sammen med...

knuz Ozte!
0
0
Svar på denne tråd

Re: SURT
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 07:31
Hehe Ozte! ;) Tja, hvis du ik syz du var sammen med for mange sårh er det jo det der tæller...

Jeg skal ud med major til en smed her tidligt, ellers skulle jeg have været til fest *SUR RØV*

Nårh menn jeg smutzer!!

Knuz Stina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 07:41
Hmm... i er tidligt oppe... jeg ku' ikke sove, fordi at jeg blev vækket af en flue *GRR*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 07:46
*ZAR*: Skal op med min mors hest lige om lidt, den skal have smed....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 09:54
Træls...for dig....det har endnu ikke sket for mig, men jeg drikker jo heller ikke*pudser lige glorien en gang;D*
Og ja så holder jeg mig kun til enten 0 drenge eller 1 dreng. Og så ka de bar læææærrr det.
-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 10:49
Ozte: Prøv at vente med at skrive til du er ædru næste gang! Man kan jo næsten ikke læse dit indlæg for stave fejl!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 10:51
MarieLK: Ja, det er ret irriterende. Jeg forstår ikke størstedelen af indlæget.

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 11:05
, kan godt se at øhm...mit indlæg havde "LIDT" dårlig grammatik, og det er en masse lort jeg har skrevet...men hvor var I henne i går, eller skal hend?
Jeg skal til Blå fjord d. 6....jeg skal nok være ædru ed alle de indlæg jeh skriver! Ved ikke hvad der er gået galt for mig....

Stina - hm...jeg er lidt ligeglad...men det sjoveste var, at Jack og Denise - de hader hinanden, de var sammen hele aftenen....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 11:07
Jeg skulle have været til festival i dag, men jeg så kunne jeg ikke nå ud at ride. Så jeg valgte at blive hjemme, for jeg hader at være sammen med en masse fulde mennesker! Jeg drikker heller ikke selv til fester, altså jeg gjore en gang, men jeg har fundet ud af at man kan have det lige så sjovt uden alkohol (især dagen efter).
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 11:08
Enig med de andre...Lidt svært at læse!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 11:25
MArieLK - min storebror skal vidst spille til Thy Rock i dag tror jeg"
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 11:47
Ozte: Jeg kan sidde her hjemme ved puteren og høre Thy rock! og kl. 21.00 kan man komm gratis ind!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 12:24
Silva - hm... bortset fra at jeg hader musikken ku det der være at et par veninder og jeg skulle tage til det...ej...der er snart Blå fjord - det skal vi til! Også eer der Morsø fest - det skal vi osse til..ellers er der ikke rigtigt mere! øv øv øv, skal du så til det Katrine?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 15:38
hmmm ok!!

surt hva??

kan heller ikk læse dit indlæg såååååå godt!!

KnUzZeR

*domze*;D
http://www.domze.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 17:03
Ozte: Nu skal jeg ikke lige til Thyrock, for jeg bor i nærheden af Århus, så der er en smule langt!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 18:00
Hmm...du var da vidst lidt stiv da du skrev d indlæg!!...hehe *G*....
Men jeg sys sq d r iorden:) man laver mange fejl når man r fuld som man fortryder dagen efter...(har selv prøvet d)
Men d smager jo godt så man ka ik la vær...hihi;)
& når man har d sjovt såå.....=)
D r noget lort d der....men du var fuld...så du ku jo ik gøre for d!..:-P
hygge :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider