Gosh man!!!
Endnu en lorte dag. 
Inden, så læs lige denne tråd, så vil i kunne forstå. 
www.heste-nettet.dk/fo...46/554346/
Nå, min dag starter således:
Skal fodre og lukke heste ud.
Så kl. 7 om morgen, står jeg ude i skuret, og leder efter et par tørre hansker (de andre var stadig våde fra i går
).
Jeg finder et par, og cykler afsted, på vej ud af indkørslen, kigger jeg på min hånd, og der sidder den største æderkop.
Jeg knalder min hånd ud til siden, og rammer postkassen, av! Men den døde. 
Ude ved hestene, gik det faktisk overraskende godt, Nelli gik som en drøm.
Nå hjem igen på cykel, og lige som jeg cykler igennem den dør ind på skuret, kommer der et vindpust, og smækker døren i, nogen har selvfølgelig glemt at sætte hængsel på.
Hmm, når har cyklens skræm det mindre godt. :S
Ind og lave lidt mad, lavede mig så en pizza, guf, men da min telefon ringer, og lige vil række over for at nå den, smider jeg både pizza og juicen på gulvet. 
Afsted på arbejde.
Og i dag skulle jeg lære at lave shoftice og gammel daws is valfer.
Gal hvor gik det galt, kan simpelthen ikke beskrives! 
Og nøøøj jeg fik meget is. 
Kl. 21 lukker vi så butikken, og ca. 10 min over 9, står jeg og vakser op inde i køkkenet, mens min makker tæller byttepenge op.
Lige pludselig går alt lyset bare. 
Jeg står så: " Øhh rørte du en kontakt.
- Nej, gjorde du.
-arj @!#$! 
Så vi måtte ringe efter chefen, og imens talte vi så penge op, ved hjælp af lyset fra vores mobiler. 
Jeg skulle så gå igennem lageret, i mega mørke, og tingene står sådan, at man nærmest skal gå siksak.
Jeg banker så ind i en kasse med mit knæ, og bakker så, og får en kost i hovedet.
Dvs. blåt knæ og bule i hovedet. 
Så opdagede vi, at alamen ikke virkede. 
Så vi måtte stå ude på gaden, og vente på chefen kom, og vi stod for det første og hundefrøs, og for det andet blev vi lidt nervøse, for alle ku jo bare gå ind og tage nogle ting nu.
Nå, chefen kom, og jeg fik fri.
Jeg sidder så og spiser en tør kylling, som jeg lige har smidt på gulvet. Glemte at der et hak i mit skrivebord.
ARGHH!!!
Tror jeg dropper at tage i byen i aften, det ender da helt galt.
Så min dag endte med: øm hånd, bule i hovedet, blåt knæ, smadret tallerken og glas, samt en masse is der gik til spile.
Og skal vi gå helt ned i detajler, så lige det påskeæg til 60 kr. der gled ud af favnen på mig, og blev smadret også.