|
|
| C-stævne idag i spring |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
13-04-2006 16:48 |
|
Jeg er lige kommet hjem fra Fakse køre- og rideforenings c-stævne i spring. En KANON dejlig rideklub!! LB: Fejlfri, men lille mig glemte at det var en b4, så vi tabte en masse tid. Lidt ærgeligt da vi på trods af at jeg troede at det var en b3, og stoppede lidt ned inden jeg red vidre, kun var 3 sek fra placering  . LA: 4 r*vsyge fejl!! Hen mod spring nr to som var en kææmpe faxekondi flaske så havde over halvdelen af klassens ponyer stoppet på den, fordi den var faarliig  Så troede jeg at hun ville glo, og begyndte at ride lidt mere frem. så bliver afstanden lige lovlig lang til et galopspring fra der hvor jeg er, så stopper hun ned og vil lave to galopspring, imens jeg læner mig frem, og så går det jo helt galt. Og hun river ned :/ ØV men jeg er glad for at hun prøver og ikke stopper så havde vi vist at vi godt kunne ride LA! . . Men vil nok sige at det var nogle store spring! De lå nok liige på grænsen af hva de måtte, også i bredden! Pyyh! . . Næste c-stævne i spring bliver Algestrup..
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blah blah.. |
|
|
Det var da fint nok. Ja, fakse er et godt sted at ride stævner  Den eneste gang Queen er stoppet til et stævne, er i fakse på flasken dèr  Hun sprang den fint nok første gang vi var deroppe, men ikke i sommers, dagen før Distriktsmesterskabet - så jeg var vildt nervøs. Heldigvis sprang hun den dagen efter, og vi blev nummer 2 i distriktsmesterskabet 
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
13-04-2006 17:20 |
|
maeh: Hehe ja. Det var sygt mange der stoppede på den idag! Beauty var ligeglad  Men havde regnet med at hun ville glo.
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fakse. |
< Freja |
13-04-2006 17:53 |
|
Lyder til hun har været sød & det var rytterfejl, hehe. Men det er også bedre at det er dét, end at hesten laver fejl  Jeg skulle også have starter i fakse idag & i morgen. Men Elvis er blevet sparket og havde dyrelæge fpr anden dag i træk & skal også i morgen, så det er noget rigtig @!#$. Skal du også starte i morgen?
At vise svagehed er tegn på styrke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| etretrettre |
HGlarsen |
13-04-2006 18:47 |
|
Lyder da som et rigtig godt stævne - skidt med fejlene, sådan nogle lærer man af ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
13-04-2006 19:04 |
|
Flot syntes jeg , øvelse gør mester !
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
13-04-2006 19:22 |
|
HGlarsen: Jah, det irriterer mig lidt at jeg ikke stolede på at hun var kold i røven for en 2 meter høj faxekondistøtte Og at hun reagerer så meget på benene, men det ville hun jo ikke have gjort hvis hun havde tøvet men det gjorde hun ikke  ¤ Bella ¤: Tak. Ja det er fint nok, har lært af det. < Freja : Øv, det er et super fedt sted ! Nej, hun er ikke så gammel og skal gå en masse de kommende måneder, så ville ikke ride imorgen også.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
Frederikke (Aladin) |
13-04-2006 19:25 |
|
Jeg var også deroppe idag, dog kun og kigge Synes nu ikke det så, så højt/bredt ud ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trytrytry |
HGlarsen |
13-04-2006 19:28 |
|
Det er det, så ved du det til næste gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
13-04-2006 19:44 |
|
Frederikke (Aladin): i LA'en?! Va du nede og kigge på den oxer bagerts på venstre lanside? den var fandme bred! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke (Aladin) |
13-04-2006 19:55 |
|
Den der var 7/11 ?? altså den med Halm ?? Ja, det var jeg, jeg synes ikke det så højt ud.. hehe. Red du etter eller toer?? jeg så jo kun banen for 2ér
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syntes nu heller ikke. |
|
|
Syntes nu heller ikke at de overbygger springene. Hvis det er en af de første gange du springer LA, tror du så ikke at de holder maks højden, og det ser lidt voldsomt ud på en hel bane?!
-Jeg syntes selv at sådan en LA bane i ridehus ser lidt stor ud, selvom at jeg har redet LA en del gange nu.
Hvem vandt klasserne / blev placeret? Kan du huske det?
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Tillykke. . Jeg hader højre hjørne bagerst i hallen. Min hest skvatter der altid. Sys de holder nogen rigtig gode stævner. Kunne bar godt ha' brugt nogle færre starter  Maeh: Sabrina vandt i hvert fald Lb for 2'ere..
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Lyder som en god tur du har haft mille  Glæder mig til jeg ska der ned i morgen  Men er det ikke kun nogen støtter der er en flaske ? Håber squ ikke at Grafik kigger, så skal der bare bruges en masse ben  Hader at sidde med sporen i siden på ham hele tiden, men det er jo nødvendigt når ponyen tit kigger 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
13-04-2006 21:51 |
|
<3TheÆblemos<3: Jae. Pisken i venstre hånd, hvis støtten er til højre. som den var idag.. Skovgård : Var du dernede? maeh: Malou Søderlund vandt LA for kat. 2, hende træner jeg med til daglig så hende har jeg i hvert fald styr på  Ja.. Hun har gået en LA på klubplan, aldrig på c-plan.. Frederikke (Aladin) : Okay derfor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er så lækker.. |
|
|
Synes du ikke du skulle give mig din pony?!  Jeg elsker din pony.. Den er så fin.. Ærgeligt med fejlene, men som de andre siger, man lærer af sine fejl! Synes nu det er flot klaret hvis det kun er jeres anden LA !! 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kode123 |
|
|
Jep; tror jeg så dig 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-04-2006 09:12 |
|
Kristina G. Outzen : Det er min  Skovgård: Red du selv?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kode123 og maeh |
|
|
Kode123: Jep ! Maeh: Camilla. Den anden skal jo snart fole selvom hun har statet den tit ! Blev nr. 5 i Lc. Lå ellers nummer 3 indtil 30. rytter ! I Lb rev jeg en bom. hesten landede i forkert galop, smarte mig gik i panik, og red hen til en stoor lodret i krydsgalop  Hesten gik fint nok; men hun er sikkert træt til stævnet i dag ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-04-2006 14:57 |
|
Skovgård, har kigget på din præsentation, man kan slet ikke huske jeg har set nogle af de heste på din præsentation igår :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
Shalimar |
14-04-2006 15:12 |
|
Det lyder godt Kender mange der var dernede og starte 
Anne Alting har en ende. En regnorm har 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skovgård |
|
|
Skovgård: Når ja, det er jo rigtigt. Det var da flot! Tillykke med det! Ærgeligt med bommen i LBen. Hsk at skriv hvordan det er gået idag 
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
14-04-2006 16:37 |
|
Nemlig 
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|