|
|
| Får en tatoo af min mor! |
|
|
OMG, hende som altid har hadet min tatoo gir mig nu en tatoo, når jeg fylder 20 her om et halvt år! kan slet ikke få armene ned! @!#$ jeg glæder mig! (: måtte bare dele min glæde! hehe..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh heh |
| Forfatter:  |
*Caroline* |
| Dato:  |
12-04-2006 23:28 |
|
Dejligt for dig  Selvom jeg ikke selv ville have en? 
Harald + Caroline = Real love 4-ever <,3 <,3 Mijn pony er en Ninja <,3 ^^og jeg er stoolt af det ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tattoo |
Christine |
12-04-2006 23:34 |
|
Ej hvor rart - sød moar Hun må have fundet ud af at hun ikke kunne tale dig fra det eller sådan noget :b
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Christine: ja.. hehe.. fik tatoo da jeg var 17 og to piercinger da jeg var 16.. det er først nu her hun er begyndt at acceptere det en smule - men troede ikke hun gik så langt som at gi mig en tatoo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tímon- |
Christine |
12-04-2006 23:40 |
|
hmm - hun må have set et eller andet forældreprogram i fjernsynet eller lignende  Ej men det er da flot af hende synes jeg! Min mor vil ikke engang have at jeg får 2 huller i ørerne - suk 
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
sawa |
12-04-2006 23:56 |
|
hihi, det lader til hun har skiftet mening  det er da skønt! gør det ikk ondt i armende at have dem oppe i så lang tid? det er faktisk blevet brugt som tortur midel, at ´folk skulle have hændene over hovedet hele tiden 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcxzcsdas |
|
|
orh nice man. Jeg skal også have tattoo snart, min mor gider bare ikke give mig, men hun har intet imod det. Så jeg må spare sammen :[ Lorte-dyre-tatooveringer. Men tillyke med det eller hvad man siger 8D
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikeujvfbdmv |
|
|
Nice nok! Hvis man er til tatoos! Har du så tænkt over hvad det skal være for en?
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jamen tillykke med det så  Hvis hun er totalt anti-tatoo menneske, er det da flot gjort af hende 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
13-04-2006 10:00 |
|
Jamen du er heldig. ! Så er der dem som ikke på få en lille picercing. suk.
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fnt selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhvislæ |
|
|
AV! Gør det ik herre nas??
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Heldige dig  Ved du hvordan du gern ku' tænke dig den ? og hvor ?
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Så kan vi måske også lige afslører at moar også selv har fået lavet en på armen  Jeg får også en på min 18-års fødselsdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Amanda: i know.. ret skræmmende.. nej det gør ikke ondt - i hvert fald ikke på hånleddet hvor jeg har en.. ved ikke hvad den nye skal være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kujehwfæwoef |
|
|
Sandra: Har du ikk et billed af den du har?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
kan ta et senere.. det er bare et hjerte.. (: ligger et billede ind snart..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhsdhfsgf |
|
|
Timon: Dejligt!! vil også gerne selv have et stort mønster på lænden når jeg bliver voksen.. men først når jeg er voksen.,.Heeh 
© Annsofie © Med hendes elskede ponyer JULLE-FOX-MACHO ¤I er de bedste¤ ¤af alle verdens heste¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okgjogjkr |
|
|
Har du fået armene ned? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIN overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
14-04-2006 21:50 |
|
Teløk, det er da dejligt for dig, når du jo gerne vil have en  Ville aldrig selv have det, men hver sin mening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Det var da dejligt - Selvom jeg ikke lige er til tatoos, men nu er det jo heller ikke mine personlige meninger, der skal blandes ind i dit glædes indlæg  Hvad koster sådan en tatoo egentlig ca.? Bare lidt nysgerrig 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ej hvor fedt! Kan ikke selv få afgjort med mig selv om kunne tænke mig en eller ikke. Får tror det gør herre nas :S Min mor ville aldrig gå med til sådan noget 
Life is only a game. You have to know the rules to play it right! I'am champion in playing with life. Bailey er Bailey og bliver aldig hverken mere eller mindre end Bailey xD.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|