|
|
| *NY HJEMMESIDE* |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
12-04-2006 10:57 |
|
Heej Ænder  Så fik jeg endelig lavet en hjemmeside til Boline  I må gerne kommenter, og ligge en lille besked i gæstebogen  www.123hjemmeside.dk/bolinesverden
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
12-04-2006 11:01 |
|
NEJ! det er en forkert adresse§! hvorfor ikke min idé?  *fornærmet*
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbvvcb |
Sig-og-chamai |
12-04-2006 11:01 |
|
Fin side, gode billeder (:
Elsker Chamai <3 Sig & Chamai = Det kugleskøre par  & Ægte kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Stinas |
12-04-2006 11:02 |
|
Fin side:) jeg har smidt en hilsen i din GB 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs. Passer søges til welsh cob Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <<<>>> |
Bønne |
12-04-2006 11:04 |
|
sawa : Ej,ja jeg tænkte nok at du ville blive skuffet - undskyld  -- 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg Elsker Twiggy |
Tuttii Fruttii |
12-04-2006 11:32 |
|
Flot side. Er den gratis ? 
TUTTII FRUTTII Tuttii-Fruttii-Ruljæ-Juliøh Er mig selv Ingen kan styre mig Tudder+Tuttii♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| <<<>>> |
Bønne |
12-04-2006 11:37 |
|
Tuttii Fruttii : Ja- de første 30 dage er den gratis, og hvis man vil fortsætte med den, så er det 75 kr. hver3. månede  sawa: Nej nej, i skal ik tro på hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bønne eee eee eee eee eee ee |
sawa |
12-04-2006 20:35 |
|
Bønne jo jo! det er den FORKERTE side hun har oplyst! 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sawa... |
Bønne |
12-04-2006 20:45 |
|
sawa : Du kan bare vente dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Din side skulle have heddet BOBO 
M.v.h Dums <3 Sammen er vi et team. Som består af Glumske Gaska og Dejlige Domino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums <3 |
sawa |
12-04-2006 21:26 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SAWA... |
Bønne |
12-04-2006 21:35 |
|
SAWA nu ved jeg snart ik hvad jeg gør ved dig ! haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bånne ... |
sawa |
12-04-2006 21:37 |
|
Bønne jeg fortæller bare de stakkels vildledte skabninger sandheden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sawa... |
Bønne |
12-04-2006 21:47 |
|
sawa: hvis du gør det, så vil der komme en stor overraskelse til dig fra Bønne af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bånne gg |
sawa |
12-04-2006 21:48 |
|
Bånne' hva vil du gøre? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sawa .. |
Bønne |
12-04-2006 21:55 |
|
sawa : Det ed jeg ik, det er det jeg lige ska ha tænkt igennem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| <<<>>> |
Bønne |
13-04-2006 18:00 |
|
Jeg takker alle dem der har skrevet i gæstebogen - det varmer båede ved Bolie og jeg selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|