|
|
| Hvaffet' dyr? :-P |
|
|
Godaften, Som de fleste nok ved, kradsede BUNDSLID af for nylig. Og så kommer det store spørgsmåk jo: "Skal du have en ny BUNDSLID?" -Nej, det skal jeg ikke. Men et eller andet skal jeg sikkert nok have  Og jeg har tænkt på, måske at anskaffe mig et nyt dyr. Har overvejet fisk, men der er så meget ekstra-huttelihut... Har også overvejet ørkenrotter, flagermus ( ), fugle, kaniner m.m... Men kaniner bliver det nok ikke (jeg vil have dem udendørs med græs og hus - vores have er ikke så stor :-/), flagermus er nok også udelukket, ørkenrotter - måske... Og fugle er vel heller ikke helt umuligt. (Min mor foreslog en undulat "De er så snaksalige!"). Så nogle søharer (tvekønnede havsnegle af en art), men det er saltvandsakvarie man skal igang med - og kunne iøvrigt ikke finde nogen opdrættere  -Men, hvad ville I gerne have, hvis I skulle have et nyt kæledyr ? Kunne være sjovt at høre, måske lidt ideer... Det ender nok med, at jeg indsamler nogle snegle herhjemme og indretter et akvarie til dem ... LOL!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Mig og min veninde har snakket om at parre hendes Dansk svensk gårdehund, med min islandske fårehund.. Det kunne være du ville have en dansk svensk islandsk gårde fårehund?  Nå men kunne jeg helt selv bestemme ville jeg vælge en iller. eller en ørkenrotte eller en papegøje ;P
M.v.h Dums <3 Sammen er vi et team. Som består af Glumske Gaska og Dejlige Domino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gumle gumle |
| Forfatter:  |
*chokoladekage* |
| Dato:  |
11-04-2006 22:21 |
|
Jeg ville købe et marsvin, hvis det var mig, man kan kigge på/kæle/nusse med dem i timevis  Har selv et, hun er bare dejlig:  ^^ved godt hun er lidt buttet 
en kommentar fra *'¨C£C|L|£¨'*
horses are here, horses are there, but horses should be everywhere! chokoladekage! Den ultimative kaloriebombe! (nyt navn- nu er jeg bare lækker:P)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums <3... |
|
|
Ja, lyder ret sejt. Hvis jeg krydsede Fæhunden med en Australian Shepherd, ville det blive: Et australsk savlende hyrdemonster -Ret sejt på papiret  Freja ville nok ikke kunne admistrere en papegøje - og omvendt  Papegøjen: "Kwaaark! Påpedreng ha' (hunde)kiks!" Fæhunden: "VOV!" Papegøjen: "Kwaaark! Påpedreng ha' (hunde)kiks!" Fæhunden: "VOV!" *Savle* ... Kan du forestille dig resultatet ? Vil ikke have en ilder/fritte Ikke i mit lille bitte hus. Hvis jeg skal ha' sådan en lugtebold, skal de have "løsdrifts-voliere"  Ellers var det 1 stemme på ørkenrotterne 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Chokoladekage*... |
|
|
Det er det samme med kaninerne. Hvis jeg skal have en større gnaver, synes jeg, den skal have lov til at kunne gå udendørs - og da vores have ikke er større end den er (= nul udendørsbur), vil jeg ikke rigtig have en ninus in the garden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Natacha: Haha , Prøv at tænk dig, en dansk svensk gårdhund (Som er pæn klippet kort og har flot pels) Med en islandsk fårehund (Som har LAANG pels og ligner en ultot) ..  Det skal siges at de to er RIGTIG gode venner  det vil resultere; En hund med hovedet fyldt med pels og bagdelen kort pelset og skinnene.. 
M.v.h Dums <3 Sammen er vi et team. Som består af Glumske Gaska og Dejlige Domino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums <3... |
|
|
Eller blive noget ala den klipning Sisse's Røde får om sommeren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LiGne LarCHen... |
|
|
Og hvor i alverden skulle jeg så have en varan? I mit hår!?  Ikke et næbdyr, de er så... Næbbede ? -Og den kan ikke være under min seng! *ROFL*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Få dig en lille MONKEY  De er da mega søde.. ;b haha. Så kan du krydse aben med Freja  det bliver et kønt par.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums <3... |
|
|
NEJ ! -Så har jeg ikke engang mine bananer for mig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg åbner låger, dibidabidum, danser og råber, osv |
|
|
ehm.. få en øgle  eller en dinosauer.. 
Sofiie Abbey, Perle & Stormy Ice Den skønneste pony søger part<33 Here i am, this is me, i coming to this world so wild and free Here i am so young and strong and here are the place were i belong
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
sawa |
11-04-2006 23:56 |
|
det dyr som Theis´s nye grime er lavet af  om det så er en kulsort broget enhjørning, eller en angora ederkop må du helt selv om 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
MonicaP |
12-04-2006 00:03 |
|
Jeg vil have en hund, en MOPS .. skal bare lige have råd, får jeg når jeg sælger abdullah 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
12-04-2006 00:04 |
|
Fugleedderkopper  Ville også gerne have en slange eller en ilder...
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
CelleMedMonse |
12-04-2006 00:07 |
|
Du skal da have en chinchilla d; Eller en "Stinky"!
Celina Ain't gonna let nobody turn me 'round Part til pony søges i Karlslunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Stinas |
12-04-2006 08:21 |
|
Mig og min søster har lige købt en undulat Jeg elsker undulater og de kan blive rigtig tamme og nogle af dem kan lære at snakke  Det er dog ikke alle der har 'talentet' for det;) Jeg havde engang en undulat, som var rigtig god til at tale.. Han kunne både sige: 'Davs dumme skid' 'mors lille fugl' og en masse andet. Så jeg ville helt klart vælge en undulat 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Sofiie: Dinosaur er godtaget ! -2 sek, skal bare lige klemme mig ind i min tidsmaskine og rejse tilbage til Kridttiden og hende en bette dino med hjem  Sawa: En angoraedderkop lyder da ret sjovt Hvor ka' man få sådan en ? MonicaP: Mops - Nej tak Har en Fæhund, og det vrimler med mopser her i gården De er så mopsede... Ha-ha-ha. Skal Abdullah sælges? Hvorfor det? ThaiZe: En form for slange kunne også være ret sjovt Ved ikke med edderkopper (tror ikke resten af huset ville være særlig begejstrede for det, og dog. Måske er det bare mig ). CelleMedMonse: En chin? Nej tak, du  Og kan du uddybe, hvad en "Stinky" er ? Stinas: Har overvejet en undulat, ja. Og så med et gammeldags fuglebur hængende Haha! Det kunne være sjovt. Men hvis jeg skal have fugl, vil jeg helst have to, tror jeg... Ingen ensomme fugle her i huset  Tak for forslagene - men husk venligst på, at mit værelse ikke er det største værelse i verden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
sawa |
12-04-2006 10:57 |
|
Natachatsk! altså natacha dog! det ved theis da? hun har jo en i sin kælder, så du kan da bare købe den altså, altså, følger du ikk med i trådende?  enyways jeg har en bedre idé.  en mamut  eller... ...en af de der kæmpe krokkodiller der er ligeså lange som en bus? se dét er seje dyr 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sawa... |
|
|
Jo, jeg har personligt aftalt en tid hos Dr. Skarntyde (edderkoppen)  En krokodille med musestørrelsesben ? Ok, jeg er stået af. En mamut er der desværre ikke plads til herhjemme... Og de er udsolgt alle steder! *Grr*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, to fugle er |
Stinas |
12-04-2006 11:12 |
|
bedst Vi skal også have en til, når vi har fået gjort Tipper tam.. Vi besluttede at vi ville vente lidt med fugl nr 2.. Hvis de er 2 til at starte med er det sværere at få gjort dem tammme 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs. Passer søges til welsh cob Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
sawa |
12-04-2006 11:12 |
|
nej, nej som en bus, helt seriøst, så har levet! sejt ikk? når prøver lige at finde artiklen... i mellem tiden, kan du overveje denne skabning! ekstrabladet.dk/nyhede...166066.ece
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
Theis |
12-04-2006 13:01 |
|
Slanger er skønne 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Stinas: Jæs jæs Jamen god fornøjelse med det så/held og lykke! Sawa: Snøft, ja, jeg ville gerne have en Godzilla - men vi har desværre intet badekar, og ingen plads til swimmingpool! *Hulk* Hvad taler du om ? En bus? ThaiZe: Jæs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ork - varanen kan bo i... Eh.. Badekaret? BEDRE IDE: Nu har du fået arbejde i zoo - så kan den på der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Køb en ilder, eller en tværspættet salamander!
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Desunden - hader jeg du kalder mig det navn! Din egen skyld jeg aldrig ser dine svar til mig. NÅ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghgjhggh |
|
|
Du skal have King Kong  selv om han er død (Så Sissel nu ikke sige for meget om den film det er ikke alle der har set den  )
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
NatassssSha: Muhaha mener stadig den lille Monkey og Freja ville passe perfekto til hinanden 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, frem og forståelse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|