Ja så blev det også "min" tur - troede aldrig jeg skulle opleve at have en hest der blev opereret!
Sebastian har i et par måneder haft en lille vorte øverst oppe på inderlåret. Den har sådan set ikke generet ham og vi ville ikke gøre noget ved det hvis den ikke blev værre. Det blev den så. For en uges tid siden, gik der pludselig hul på den og den blev meget blodig og ja bare generelt klam at se på.
Så vi fik fikset en tid ved dyrlægen til i morges kl 9. Jeg var ikke selv til stede, men ejerene var der. Vi troede bare lige, den skulle skæres af eller en elastik om, men kl 11 blev jeg ringet op af damen, der ejer ham. Hun kunne fortælle hvordan han var kommet i 3 dobbelt narkose (hvad der svarer til en jydehest!) plus han var lokal bedøvet (simpelthen fordi han hele tiden vågnede op). De havde skåret "vorten" af helt inde i låret, og der havde været ekstra dyrlæger til at holde ham (vilde vildhest
), og de var knapt nok færdige før han vågnede op.
Han har åbenbart ikke ondt af sig selv for han ville meget gerne ud på folden og løbe rundt sammen med vennerne, men nu står den på boksro i 4 dage og så skridtture næste weekend.
Ja ponyen er frisk og frejdig men mig - åh piv piv jeg har bare lyst til at tage ud til ham NU og være hos ham og være sikker på at han ikke dør, og jeg vil forkæle ham i hoved og r*v og efter mine mening kunne han få dobbelt portion roepiller med ekstra gulerødder...
Sebastian er sikkert ikke klar over hvor ondt vi alle sammen har af ham, og hvor pivet jeg er over ham 
Så, nok for denne gang. Jeg vil snart smutte ud og forkæle den "stakkels" pony