|
|
| Boline får travlt i dag (: |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
11-04-2006 09:30 |
|
Heej ænder  Det går bedre med Bolines kløen, der begynder at komme hår på nu  I dag kl. 13 kommer dyrlægen og vaccinere hende, og derefter går eftermiddagen med at havle ridebanen Jeg ska nok se om jeg når at få nogen billeder ud af det, så i kan se en shetlandspony gøre ridebanen fin  Fortsat go' dag ænder 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
11-04-2006 09:30 |
|
Det var da dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnn |
sawa |
11-04-2006 09:51 |
|
det var da gost det går bedre  resten fatter jeg nada af :p
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgshgdfhg |
|
|
Lyder dejligt  Glæder mig til billeder =)
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig ... |
¤ Bella ¤ |
11-04-2006 10:09 |
|
Lyder super ! glæder mig til at få billeder af den travle 
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sawa... |
Bønne |
11-04-2006 10:30 |
|
sawa: Nej, så skal jeg forklare dig det en gang til:  Efter dyrlægen har været der, så pænder jeg hende for havlet, og så skal der havles ridebane Altså ligesom man gør med en traktor på ridebanen, så den kan blive fin og jævn, så spænder jeg bare et minihavl for Bolines numse  Håber du forstår nu 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bønne øøø |
sawa |
11-04-2006 10:46 |
|
Bønne mere men jeg ved ikk hva et halv er... jo men går ikk ud fra det er sådan en sneting du mener? 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
sawa |
11-04-2006 10:47 |
|
nåreh en harve 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <<<>>>< |
Bønne |
11-04-2006 10:49 |
|
Sawa: Ja altså man havler ridebanen med en harve 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| : Bønne øøø |
sawa |
11-04-2006 10:56 |
|
: Bønnedet lyder sq da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnjjj |
|
|
Neej du bruger da hende ikke som traktor Ej altså Bønse det må du ikke, så har Boline ikke nok energi, til at gå til Sjælland for at besøge Guido
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder godt |
Stinas |
11-04-2006 15:29 |
|
Lyder dejligt, men hvad har hun fejlet??
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <<<>>>< |
Bønne |
11-04-2006 16:21 |
|
Boline skulle i dag vaccineres, hun er skam sund og rask nok  Jeg har lavet et indlæg med billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Det lyder da godt. 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, det ved jeg |
Stinas |
12-04-2006 11:21 |
|
Bønne: Ja, det forstod jeg godt  Jeg mente det køen hun har haft.. Var det bare eksem eller hva'??
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs. Passer søges til welsh cob Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinas .. |
Bønne |
12-04-2006 11:39 |
|
Stinas : Nårr ja okay  Ja, altså dyrlægen tod slet ik ret tungt på det, han sagde at det også kunne være fordi at hun var ved at skifte pels.. Og der er også begyndt at komme lidt hår på den bare hals igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|