Nu har jeg selv været ejer at et styks vild Border Terrier - HASSEL!
Dejligste lille pige, men sikke et sind.
Der er jo mange ting i det at have hund, er du klar på at stå op kl bæ hver morgen og gå tur?
Ofre penge på hunden også, med foder, vacc, ormekur, loppekur, evt. ster/kastr osv.?
Gå til træning med den, træne med den flere dage om ugen?
Der er meget i det at have hund, tro mig - jeg har 4 
To af dem er MINE.
Jeg har også lige haft en periode hvor jeg gerne ville have hund, have en STOR hund der kunne sige "VOV" og ikke "vuf", der ikke væltede når man klapper den osv. - har også fået hende 
Men det kræver arbejde, og du skal også tænke på at de er dyre i indkøb racehundene. Border Terriere skal rykkes, de har et godt men meget bestemt sind, de skal have noget at bestille ind i mellem ellers blir de overgearede.
- Dernæst skal du tænke på jeres gamle hund, hun er 12 år og har været vant til at være ene-hund, hvis der kommer en ny en ind i flokken (For det er dig og din familie, I er hendes flok) hvem skal så være hundebossen? Vil jeres gamle hund kunne tackle en ny hund?
Jeg er så så heldig, at vores gamle Nanna på 15 år altid har været vant til at vi har haft mindst 2 hunde af gangen og at været vant til at være med hos andre hunde m.v.
- Men vi kaan da tydeligt se nu, at dels er hun ved at være gammel (Døv, småblind) og så er Lady ved at tage over. Og så får Nanna altså lidt tæsk ind i mellem - en del hvis vi ikke stoppede dem.
Så der er en del overvejelser med
Og en hel del ansvar!
(Prøv lige at stå op kl @!#$, fodre heste, gå mindst en time med hunden, hjem, lukke heste ud og i skole... GLAH!)