|
|
| Nelli er til salg for 2 kr. nogen bud? Arghh!!! |
| Forfatter:  |
Beritt |
| Dato:  |
10-04-2006 10:38 |
|
Jeg var endda begyndt at blære mig, hvor lang tid siden det er at jeg er faldet/kylet af Nelli. Sidst var i januar måned. MEN MEN MEN selvfølgelig lige i dag, starten af Påskeferien, og nu sidder jeg med en blå balle, der hæver sårn temmelig mystisk.  Jeg var til foredrag her i weekenden, og der fortalte toprytteren, at hun red sine hest en halv times skridt om morgen, også om eftermiddagen/aften, red hun dressur/tur. Fint tænker jeg, denne påske ferie, vil jeg gøre sådan. Jeg rider afsted uden sadel, og det går rigtig fint, vi hygger os i det dejlige vejr. På vej hjem, møder vi så dem der har stalden hvor Nelli står, jeg skråer så over marken for at lige sige hej. Nelli hun laver så lige pludselig en 180 grader vending, og jeg hænger på siden, mit knæ hænger så over ryg raden, så kunne ikk rigtig selv hoppe af.  Nelli stopper så, men da jeg begynder at kæmpe mig op igen, hopper hun igen, og jeg falder af, lige på min ene balle. Nelli løber hjem, og jeg løber efter, folk de står så ude på vejen, og kigger ned hvor Nelli løb, og op på mig. Løber så ned af en sti, kan se at Nelli, hun er hoppet over et lille tov, og nu gik inde i sådan en "løbefold", der er mellem stalden og folden, heldigvis skete der ikke noget, andet end en meget ophisset nelli, en løs sko og en MEGET blå balle. Gal det er hårdt at stå på cyklen hele vejen hjem.  Og selvføgelig har vi ingen ærter her hjemme, så måtte gå lidt sjovt ned i kiosken og købe nogle frosne ærter. Falder i i tit af jeres heste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
10-04-2006 10:46 |
|
Heh.. I er da lidt uhelidige  Sidste gang jeg faldt at Trausti er nok 1½ år siden eller sådan noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgsgsd |
|
|
hahhaahahah (: Kan godt lige se det hele for mig ;p Rikke, du er sku ret uheldig må man sige 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyyggfgg |
sawa |
10-04-2006 10:52 |
|
haha, hvor ireterende, har du læst indlæget om frosne ærter på museet? ej det nu ireterende mår hesten ikk vil som man selv. jeg er faldet af deus 3 gange på hm... 3½år vil jeg tro.. så det ikk så tit. en gang var det tredje gang jeg sprang ham(tredje gang jeg ovedhoved sprang) og så lavede den et lille glædes buk. hov.  så var det til ponyleje i okt. sidste år uden sadel. nomalt og alle andre steder på banen har/havde jeg en stål hest, men der kom et meget farligt hvidt fiske net og angreb ham  og så var det for en 3 måneders tid siden første gang han nogen sinde refuserede på et spring. hov.  men jeg vil lige nævne at jeg ikk kun er faldet 3 gange af i mit liv. jeg har rundet de 300uden at slå mig... og 350 med de gange jeg slo mig 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
10-04-2006 10:52 |
|
mente self poyle ge 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand.. |
|
|
Hm, falder faktisk ikke så tit af, jeg er faldet af 7 gange i de 7 år jeg har redet så, det er 1 gang om året  Lyder ikke så rart at du er faldet af igen :/
Whatever  .Også kaldet Gangsta-bello. .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æbhaædfngæanjg |
|
|
Du er ski da uheldig.. hehe.. Jeg har lige haft en periode hvor hestene spildte mig hele tiden, men den er vi heldigvis ovre nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg er faldet af 3 gange siden august, til trods for at jeg har en unghest  . heldigvis  2 gange til spring, og en gang fordi jeg lige skulle skridte hende af i et ridehus uden sadel, hvor der altså bor fugle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uheldigt |
Stinas |
10-04-2006 11:22 |
|
Det lyder som om du er lidt uheldig?;) Skynd dig hellere ned og køb nogle frosne ærter, så du ikke får en megaballe  Falder ikke så tit af, men rider jo heller ikke så meget.. Men er da faldet af Perfi 2 gange 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
10-04-2006 11:27 |
|
Har lige en rettelse: Jeg falder ikke af heste, jeg bliver smidt af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhu . . |
|
|
Hih, det må ha set lidt sjovt ud . Godt du fik købt dig nogel frosne ærter .  I de, snart 9 måneder, jeg har haft Flik Flak er jeg aldrig faldet af ham .
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadsadasd |
|
|
haha det er så nitten =D Men jeg faldt af dengang jeg var yngre og altid bare jordede afsted uden sadel osv. Den tid har alle jo været i x] Så der faldt jeg ca. af en gang i ugen og på min gamle shetlænder = hver dag. Nislotti røg jeg da også af et par gange, skøre hest. Miré har været så venlig, ikke at smide mig af endnu <3
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VVV |
|
|
AAARRGG hvor surt! Jeg falder altid af. 87 gange på 6 år (Jeg tæller) Jeg får ellers tit afvide jeg har en RIGTIG god balance. Når jeg springer uden sadel (gør jeg tit) falder jeg aldrig af når vi springer springene, men jeg falder af hvis vi bare galopere en rundte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jeg er ikke faldet af Teckla siden sommer September  Og i det hele er jeg faldet af hende 2 gange  Og Bonnie er jeg sådan rigtigt faldet af 2 gange men fjolle er det nok 10 gange  Og Armada er jeg faldet af 6 gange tror jeg  Så med andre heste jeg er faldet af er jeg ca. faldet af 20 gange 
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmms... |
|
|
Jeg er faldet af MANGE gange på Tulle, og ikk nær så mange af Tessa, måkse 50, har haft hende i næsten et år...
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg byder 2,50 kr,- 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla |
|
|
Jeg er faldet èn gang af Queen, og èn gang af Darling - og det er mindst 2½ år siden.
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
HaHa .. Når du er uheldig, er du Virkelig uheldig  Må ha' været et ømt syn, at se dig gå ned og købe ærter xD Ikke så længe siden jeg faldt af til træning, ellers er jeg ikke faldet af siden den første dag i sommerferien. Der lå j så ogs en uge og måtte ingenting gøre 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIN overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
10-04-2006 14:45 |
|
Falder ikke af så tit. Kun når jeg er en tumpe, og ikke er opmærksom nok. Så kan Boy lige pludselig blive bange for noget, og så vupti flyver jeg ganske enkelt af ! Så står dyret ellers der og pruster, og siger: "Uhhaaa, det er bare farligt!" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Lyder festligt  Falder, sjovt nok, aldrig af Bissen 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke... |
|
|
Duke: D'oH Det er lidt svært at ryge af, når man står ved siden af hesten Haha! Beritt: Jamen det er jo verdens heldigste helt vi har med at gøre  Lyder alligevel lidt komisk, selvom det ikke er særlig fedt ... Om jeg tit bliver smidt af? -Nøp 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Det lyder lidt uheldigt.  Jeg er faktisk ikke faldet af Prinsessa (endnu) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
10-04-2006 19:29 |
|
Ej, hvor nitte. Er aldrig faldet af i min ridetid, styrtede dog med den store over et spring, og der "røg" jg sjovt nok af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
Frederikke (Aladin) |
10-04-2006 19:35 |
|
Jeg vil godt gi' en femmer  Jeg er "kun" røget af Aladin 1 gang iår, men røg af 3 gange sidste år. Spirit er jeg røget af 2 gange, den ene til stævne og den anden var 2. gang han havde rytter på  Diva, det har jeg slet ikke tal på, men i hvert fald mindst ´20-30 gange  Så er kun blevet tabt en gang iår ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh... :D |
|
|
Det r omkrign 5-6 år siden jeg sidst faldt a... Så frygter sku os for den dag jeg skal ned i gruset igen... 
Michelle Rico, Bandita, Freya & Titi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
10-04-2006 21:24 |
|
Lækkert med en blå røv.  Er faldet af øhh, 5 gange tror jeg. På hele 4½ år. Blær blær. (Ikke noget særligt ) Så falder jeg sikkert af i morgen!
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fnt selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels |
|
|
dig ;b Selv falder jeg sjældent af ? Ved egentlig ikke hvorfor speedy er jeg kun "faldet" af 4 gange , hvor 2 af gangene var ved styrt , og 2 gange ned i et spring til stævner ;p
» Janni & Speedy The Speedfighter «
Mit Liv , Mine Regler , Mine Konsekvenser ° Glem fortid , Lev nutid , Red fremtid °
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra (Beauty Star) |
10-04-2006 23:36 |
|
Sidst jeg faldt af, var i lørdags  Red uden sadel, og der var spring.. Dårlig kombination  Så nu skylder jeg, IGEN, flødeboller 
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Har røget af Danielle en gang i det 1½ år jeg har ejet hende, og det var ikke engang hendes skyld - jeg havde bare ingen balance 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|