|
|
| Stævne i dag + tips til imorgen |
|
|
Heej ænder! Ja, jeg har været til stævne i dag. 40 cm! viildt.. Men mig og rolf har jo lige genopstartet vores springkarriere. Han var SÅ fin. Vi var fejlfri og han gik lige på alle spring. og vi var fejlfri. Så det kunne ikke være bedre  Og imorgen skal jeg starte dressur. 2 x LC1. Og jeg VIL bare banke dem allesammen imorgen. Hesten jeg skal ride er meget stabil. Har i nogen tips til hvordan det kan gå ekstra godt og trække ekstra op? det ville være dejligt!
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tips.. |
|
|
Slap af. Det hele er let som en lej. Smil, du kan jo lide at ride. Rid præcist, noget af det de kigger mest efter i lc1 programmerne!
Penge gør dig ikke lykkeligere, Men det gør liver noget nemmere  <3 Sasha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nynne . : |
|
|
Mange tak.. det skal jeg huske!
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
| Forfatter:  |
¤ Bella ¤ |
| Dato:  |
08-04-2006 21:55 |
|
Smil , vær glad , vis at du rider grand prix i dressur ! og et godt tip er at have hænderne oppe ! det giver point ! og det er der ofte mange der glemmer !
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bella: |
|
|
OGså mange tak.. Det med hænderne SKAL jeg huske.. Har alt for tit for strakte arme..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIN overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
08-04-2006 22:02 |
|
Tillykke  Til i morgen: Rid præcist, og ret dig godt op, så du får en flot opstilling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Catja(Boy&Star)*: |
|
|
Takker.. Ja, jeg må hellere ride præcist, det er der mange der har sagt.. men den er så nem. Den har sådan en 20-meters-volt-knap. Det vile sige man skal tage lidt i tøjlen og trykke et bestemt sted så laver den en perfekt 20-metervolte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk at |
|
|
Dommerne kigger mest på opstillingen inden du rider ind, for der har de tid til det. så husk, sid rigtig flot også før programmet begynder. Ved godt at dommerne ikke burde kigge efter det inden programmet er begyndt, men det er sandt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Silver sock* |
|
|
Okay, det vidste jeg ikke.. mange tak...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
08-04-2006 22:21 |
|
nogle dommere dømmer meget stregt hvis hesten går bare en cm under lod... så det næaten bedre den slår fra...
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewfwfwef |
Lykkelige |
08-04-2006 22:48 |
|
ville sige det samme som catja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SMIL ;:D |
Olaa |
09-04-2006 00:38 |
|
HUSK AT SMILE.. Og hænderne, og rid præcist, bedre hesten går lidt over lod end under!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olaa og sawa |
|
|
Tror I at de kigger efter det i LC1? Brug dine hjørner, rid præcist og op med hænderne.. Nøjagtigt det samme som de andre..  Nyd hvert sekund. Og når du rider rundt derinde inden start så få hesten til at føle sig tryg.. når jeg rider rundt inden start (altså i dressuren) så plejer jeg at klappe hende, tale med hende, ae hende på halsen. I det hele taget, få hende til at føle sig tryg.. belive or not .. ekvipagen bliver mere afslappet af det og dommerne nyder synet .. God tur og held og lykke 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristina G. Outzen |
sawa |
09-04-2006 12:43 |
|
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehm... |
|
|
Du skal IKKE løfte hænderne meget !
Når d kun starter LC, så burde din hest gå med hovedet let foran lod, og lidt sænket hovedet, og dine arme skal være i samme linie som tøjlen ned til biddet.
Rid præcist, ret dig op, kig op, slap af, smil - så skal det nok gå.
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ja, skuldrene tilbage, knæk i albuer så armene er på en lige linje med tøjlerne, se op, osv osv Almindelig ridning?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|