|
|
| Døden... |
|
|
Hej Ænder + Brutalis og Mutter Rollo Mig og Rollo kom til at snakke om døden over MSN Så her kommer der lige et indlæg man skal tude i! hvis jeres hest(e) som er væk. jeg lægger gerne ud  Andrea  Hun døde da hun var 31 år :'( prg. af alderdom.. Hun kunne ikke engang rejse sig selv hun skulle jages op af boksen ved en lyd hun ikke kunne lide Måske vil i sige det var dyreplageri! Men hun gjorde det nok kun i ca. 2 dage og så blev hun ... Aflivet! Hun har bare altid været der, og først efter hun var død fandt jeg ud af hvor meget Gritt og Andrea har betydet/betyder for mig! kom igang ænder!
Fjordbollen - Hende med Flødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skummelt |
|
|
EJ... De ligner altså hinanden de gør  Rollo og Andrea. Udover blisen og at Andrea har et lidt længere hoved - så ligner de!! Skummelt. Og minder lidt om hinanden med historie osv. - at din Andrea vandt i Paris, Rollo sprang S klasser for heste, de døde begge da de var i 30'erne... Det er lidt spooky!!  Rollo, godtnok uden vinterpels!
Mvh Rollo JHN Moderator *Uffe & Meti - mine drenge!* *Chanell, Rollo, Marie & Fame - de savnede tøser!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
| Forfatter:  |
*Zig-Zag* |
| Dato:  |
07-04-2006 22:59 |
|
Har (heldigvis) ikke mistet en hest/pony som jeg holdte meget af. Men det sker jo desværre engang.
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fnt selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Døden... |
|
|
 Ja, hvad er der at sige. Jeg savner den dumme hest mere end noget andet...
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chazizz |
|
|
Kære, elskelige, onskabsfulde, smukke, fantastiske, uforglemmelige Chazizz.. Der bliver aldrig en som dig.. Du var alt.. Du var den der fik mig til at smile når alt var sort. Du var solen på en regnvejrsdag. Du var min.. Men nu er du bare en stjerne på himlen. 
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signen.. |
|
|
Signen: Stjerne kan også være smukke på himlen Selvom du ikke kan røre den, så kan du se den! (: Men har heldigvis ikke mistet noget selv.. Min hest er heldigvis 9 år, så der er et stykke tid.. forhåbentlig.. Cocktail er en frisk gammel pony.. Hah. Flamme og Cocktail.. begge ret gamle.. De leger som små pattebørn!  Nåh ja.. sørgeindlæg.. undskyld..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min lille skat |
|
|
min lille skat  kan ikke undvære ham længere, ved ikke hvordan jeg nogen sinde skla overleve resten af livet uden at bryde i gråd hver gang han nævnes... magter det bare ikke...
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| slkghslgoiewægo |
|
|
Jeg savner Tina :'( Min højt elskede part der døde i januar sidste år, 5år gammel..
Hilsen Annecathrine En rigtig hest, er en FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Da jeg red på rideskole red jeg på en skønskøn hest der hed Laluna. Hun blev desværre solgt, og nu er hun aflivet da hun vist blev kronisk halt og et eller andet, andet  
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
08-04-2006 10:03 |
|
Har ikk billeder af alle heste jeg har misttet på nettet men af min dejlige hun som nu desværre er væk savner ham så @!#$ meget så er der nogle katte´/ alle katte jeg har misttet savner jeg utrolig meget, når de ikk er ude på gården når man kommer ud af døren og sårn, også er der Suka, Ilsebil, og sjeik savner dem VIRKELIG meget,
Hennie©Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker Ponyen som er en farveskifter ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dafgsfdhfh |
|
|
Har heldigvis ikkke mistet nogle heste Men masser af andre dyr :'(
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg ved godt nok ikke om Janus er død, men væk, det er han i alt fald:  Og så er der jo Mollyulven, som gik bort sidste år:  Og BUNDSLID, min elskede dræberhamster, som døde her for en lille uge siden:  Suk... 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Monty min gamle part 
M.v.h Dums <3 Sammen er vi et team. Som består af Glumske Gaska og Dejlige Domino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
¤ Bella ¤ |
08-04-2006 10:37 |
|
Jolly er lige "solgt" idag ! Billeder på præs.
¤ Bella ¤ Skønne Jolly Gives væk til dejligt sted ! Og stor 1`er købes til max. 25.000,- ( Ikke tunge ponyer ) Mere info på Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
08-04-2006 11:46 |
|
Mit eget lille elskede pus! Hun var rideskolepony, men den første pony jeg red på! Og hun betød, og betyder stadig alt for mig Hun er dog aflivet nu  
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nsgeskehxnese |
|
|
Min gamle III'er pony Fighter  Han blev kun 8 år. 
~ Knus Sofie ~ ~ Tab & vind med samme sind ~
Billig kat I spring pony købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mijn <,'3 |
|
|
Her r mijn elskede lille Bandit... <,'3 Hun blev ca. 28 år... Vi havde hende i 18... Og jeg selv r kun 16...  Savner hende ! Ville gøre alt for a få hende tilbage... Hun var ikk bar en hest for mig... Hun var noed andet jeg ikk kan forklare... Nærmest som et familie medlem... 
Michelle Rico, Bandita, Freya & Titi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
08-04-2006 19:04 |
|
Har ikke mistet nogen, men har været tæt på to gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bølle-alf |
*Caroline* |
08-04-2006 19:31 |
|
Var lige ved at miste min dejlige plejepony/passerpony Bølle-alf dog fik han så meget kul af dyrlægen at han overlevede men han var så tæt på at dø - er SÅ glad for han stadig lever  Min gamle kat blev dræbt/stjålet for lidt under et år siden begynder at græde over at tænke på ham :'(
Harald + Caroline = Real love 4-ever <,3 <,3 Mijn pony er en Ninja <,3 ^^og jeg er stoolt af det ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LilleNema |
LilleNema |
08-04-2006 19:54 |
|
Jeg har prøvet det med min første pony Lille Nema(den røde) og hun havde en ven og de fik lov til at sige farvel til hinanden og så blev nema aflivet og det var ret så hårdt at se hende liggende på jorden og at hun ikke er der mere, jeg fik dog taget en rigtig god afsked med hende. Her er de sidste billeder af hende. Nema og mig  Det sidste billed 
jeg elsker dig dina men jeg savner og dig nema bare du ikke skulles aflivet. rigtige rudere rider på new forest, fjordhest og dv. Jeg har fler heste sammen med andre du kan spørger på min præss.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| VRÆÆÆL |
|
|
Silver Dream, En skimmlet OX araber, han blev 34 år og blev aflivet da han ikke kunne rejse sig op. Han var Lucas' bedste ven  Og så er der lille stædige Shætter Tini  Hun døde af Tarmbetændelse, hun blev ca. 10 år. Vrææl! Her kommer der et meget dårligt billed af hende: ( ) Savner dig lille Tini 
Mvh. Nina . Hest er bedst  Men hvad med en pony? Tag det roligt, Den er en Honey 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Har heldigvis ikke mistet nogen, men det sker jo desværre nok.
- Cikorie med Dino Boy Mit liv ER en dans på roser, nogle gange rammer jeg bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|