hej ælinger
(det er jo dét vi er, har jeg tænkt og fundet ud af
- kloge mig
)
Idag kom så dagen hvor vi skulle aflevere produktet, logbogen, konklusionen, matriale liste, og problemformuleringen samt underspørgsmål, til vores projektopgave.
vi skal først fremlægge på Torsdag, ja vi er snot forkælede 
så idag har været knokledagern, og nu sider jeg her med sygt meget ondt i maven pga. stress.
Vi var ellers kommet langt hele klassen og alle på nær mig og en anden afleverede før tid og gik hjem. jeg var også i god tid, men da jeg lige skulle printe det endelige produkt ud duede den @!#$ lorte printer ikke! Først prøvede jeg at lave den, men måtte konstatere at der sansynligvis er noget løst der inde.
så åtte jeg jo ligge det på uSB nøjlen og tage den over på skolen, kl var nu 11:20
det havde com ikk liige lyst til. -nå så måtte jeg jo brænde det ned på en CD... MEN det kunne idiot com heller ikk finde ud af i dag
nå så må man jo ty til old metoden og lkægge disketen i drevet... kunne com finde ud af det? næ nej!
så måtte man jo ty til sidste udvej, at maile til en af sine venners hotmail, og så få lov til at gå ind og hente det når jeg kommer tilbage på skolen. Men da jeg kommer tilbage var hende jeg mailede til gået hjem.
så måtte læreren jo få et ikke fuldent produkt med hjem. kl. 11:45 opgiver jeg, og går i gang med at beskrive arbejdsprocessen, lave ,matriale liste, og finpudse det hele... men det lå da på lærens bord som det skulle kl. 12...
Jep, en stresset dag i korte træk.