|
|
| Rideture, der hvor I bor... |
| Forfatter:  |
Heidi, 15 |
| Dato:  |
18-09-2001 14:38 |
|
Hej!
Jeg bor på Ærø, og her på øen, kender jeg næsten alle rideture: Kurts Marker, Grønnæs nor, Det lille Nor, Hele vejen over dæmningen og hvad vores rideture nu hedder her. Hvad hedder jeres rideture, og hvor går de hen? Jeg vil meget gerne vide noget om dem. Hilsen Heidi og alle hestene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Rideture, der hvor I bor... |
Sofie H. |
18-09-2001 15:40 |
|
Hejza Heidi !!!
Øhhhhe, jeg rider mange forskellige steder hen, men de veje jeg mest rider kalder jeg for : Hakke bakke skoven, plantagen, jens oles skov, sønden om, rundt om rideskolen, rundt om blidstrup, og rundt om redsted.
Jeg bor i Sindbjerg på øen Mors.
Knus og Kram fra
Sofie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Minna Larsen |
18-09-2001 17:36 |
|
Hejsa...
Jeg bor i Vejle i Østjylland.
De ture vi har, kalder vi: Rundt om det hvide hus, Rundt om Smørhullet, Åturen, Rundt om kirken, Ud til kirken, Rundt om plejehjemmet, Rugballe rundt, Rundt om Freddie (Som er en lille pony....), Rundt om Spejderbakken, Ud til grusstien, Ud til Fårup Sø, og så rider vi i Ostemandens skov... (Ejeren har en ostebutik i byen, og det egentlig strengt forbudt at ride i hans skov, men da der er kanondejligt, er det ret tit at vi "glemmer" at vi ikke må ride i den...!!!)
Det var vist dem....
Hilsner fra Minna!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
18-09-2001 20:48 |
|
Hej Heidi!!
Jeg har været på lejrskole på Ærø 2 gange!
Hvor bor du henne på Ærø??
Ærø er en vildt dejlig ø....
Vi boede i hytter i Ærøskøbing, vi var i Marstal (Tror jeg nok det hedder) og en masse andre steder...
Der ser vildt dejligt ud at ride!
Myz og hugs *Smile*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Heidi, 15 |
19-09-2001 12:45 |
|
Hej *Smile*
Jeg bor i Marstal, og passer en fjordhest i Trousløkke, som ikke ligger så langt fra. Ham rider jeg mange dejlige ture på, og JO! Ærø har et meget dejligt rideterræn, med både mulighed for små ture, og for lange ture! Desværre er der flere og flere af de dejlige stier der bliver lukket...
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Natasja |
19-09-2001 13:55 |
|
Hej.......
Jeg bor i Lyngby, så jeg ride i Dyrehaven. Den bedste skov man kan ride i.
K.H Natasja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sofie H. |
19-09-2001 14:23 |
|
Hejza Heidi !!!
Kender du egentlig nogle som hedder Tine og Sine (eller Signe)De rider også, og de bor på Ærø ???
Knus og Kram fra
Sofie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sille |
19-09-2001 19:31 |
|
Mine rideture hedder: Rundt i mosen, ned i den lille skov, ud i skaføgård-skoven, møllebakketuren, over til rideskolen, op i Mørke, op i grusgraven (og så skal der jordes) og omvejen til skaføgård!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Oztereje |
19-09-2001 20:42 |
|
Hej!
Hvis du kender Tine og signe, som også bor i Marstal - eller deres postnummer er ivertfald der, så skriver jeg sammen med dem! (brev og e-mail) -søøøde tøser! *hi hi*
Ej, jeg rider vidst mest i plantagen, og rundt i de små skove, og igennem Redsted, og igennem Vejerselv - nogle enkelte gange har jeg redet igennem Vils - men der spiller de evigt og altid fordbold kampe - så der er så meget Polly kan blive bange for, og de råber og skriger...men ellers rider jeg vidst bare der hvor jeg bor, i den skov altså - men der er bare mega mudret - ellers rider jeg meget op forbi tre af mine venner, der bor i Vejerslev - og sommetider tøffer jeg bare Malhøj op og ned, og rider rundt i hele Sindbjerg - og hygger mig vældigt med min pony!
Det hedder vidst ikke rigtigt noget, der hvor jeg rider!
-Men jeg rider tit ned på dne grusvej, hvor en af mine bedste veninders kæreste bor - så kan jeg jo lige smutte ind i plantagen - og ride ud til telefonvej...nderligt navn til en vej...efter min mening burde det hede: ud fra skoven vej.
-Men såadn er vi jo så forskellige!
-HOV! Jeg rider meget tit op forbi min ene nabo, og ned til skarentydevej, og op af en grusvej, også fortsætter man bare, når man har drejet - også kommer man til en eller anden underlig sti - hvor der er hegn i siden - og køer om sommeren - der går jeg meget tur med min hund, og rider der med Chaise...(Polly vil altid ind på en mark, så hende rider jeg ikke med den vej)
knUz Oztereje.
~Halvdelen af at være vidunderlig består af at være underlig~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Bella |
21-09-2001 21:26 |
|
jeg bor i Gadevang, som ligger ved Gribskov og selv om jeg har færdes i skoven i 8 år så kan jeg stadig finde nye steder men her er nogle er dem jeg rider mest, den kedelige skov(på den ene side af en vej og den kender jeg uden ad), til fruebjerg og op på det(selv om man egentlig ikke må) springstedet, terrænbanen og ridestien.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Heidi, 15 |
24-09-2001 17:07 |
|
Til Sofie H.
Ja, jeg kender Tine, hvis det er hende der rider på Tulle ude på Sommerlyst.
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|