|
|
| Kommenter over dig 'Hest' |
| Forfatter:  |
Frederikke (Aladin) |
| Dato:  |
31-03-2006 20:48 |
|
heej.. Du skal kommentere den hest der er over dig  jeg ligger ud med Spirit:    Kom så ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt samme indlæg.. |
|
|
Lidt samme indlæg..  Din: Rigtig smuk, god til dressur, en rigtig lære-pony. Sød, måske lidt opmærksom.. 'Cocktail
Fregge Fregna <33 Bare rolig Cocker. Du har stadig en vigtig plads i mit hjerte! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ *SACS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - |
Vildrose |
31-03-2006 21:03 |
|
der er et indlæg lige nedenunder, så blind kan man da ikk være  se bedre efter næste gang, da dette bare er spild af plads
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Frederikke (Aladin) |
31-03-2006 22:10 |
|
Vildrose; det havde jeg ikke set men slap da lige af.. Du kan sgu da bare smut af, hvis du skal være så p*sse sur.. kan ikke klare sådan nogle som dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cocktail |
sawa |
01-04-2006 08:24 |
|
sød ikk  Cocktail stadig sød hest, ser fræk ud, en 'kramme' pony.  -har aldrig set den før...
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
01-04-2006 09:21 |
|
©Hennie©Rozita© vi er et vildt team Ponyen som er en farveskifter Team-Kastanie ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aæsdøælsd |
|
|
Rozita: Dejlig pony :] Dog er hun tit fræk hun vil evt. ikke ud af boksen og er ikke nem at ride... 
Fjordbollen - Hende med Flødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
01-04-2006 10:09 |
|
Fjordbollen <3 overrasket gud du ramte jo helt plet  Ceres,/lilleper Dejlig roglig nordbagger, som elsker at lave noget, men nogen gange vil han bare det han selv vil,  
©Hennie©Rozita© vi er et vildt team Ponyen som er en farveskifter Team-Kastanie ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rozita... |
|
|
Ser rigtig fin ud, første gang jeg ser hende herinde.. Hun har et fint udtryk synes jeg..¨Hende må vi da hellere se noget mere til! Linse:   
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasha: |
|
|
   Kristina: Smuk hest, flot farve!
Penge gør dig ikke lykkeligere, Men det gør liver noget nemmere  <3 Sasha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thhhada... |
*æblet* |
01-04-2006 10:30 |
|
Her er der et indlæg magen til www.heste-nettet.dk/fo...97/550997/ Men det skader aldrig med 2, det andet var også blevet lidt langt  Nynne: Skøøøn og meget smuk hest  Shirley:   
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Den der ler sidst - er langsomst i opfattelsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ldøasældøds |
|
|
Shirley: Hun er en dejlig pony... Men hun kan være en hård nød inden man kender hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fjordbollen; Sød og godmodig hest. Rolig og nervefast. En rigtig god ven?  ^ ^Tarok
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfgdsfgndsahgdsa |
|
|
Patricia : Rigtigt Han er min bedsteven Han er utrolig selvklog xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
01-04-2006 16:29 |
|
FrederikZeeeH (Aladin): fair nok, du siger din mening - jeg slapper helt af, nu er det vist dig der skal slappe lidt af :S forresten er jeg ikke sur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdfgsdfsdf |
|
|
 Glemte billedet
|
| Svar på denne tråd |