Jeg blev nødt til at skrive et indlæg om mine fremskridt med Beauty. Jeg er vildt glad for tiden, pga. at det går så godt med hende.
Da jeg fik hende som halvpart, var jeg rigtig ked af det, fordi at hun løb med mig, hev i mig og lukkede fuldstændig af for mig. Jeg skulle selvfølgelig afprøves.
2 måneder efter går det MEGET bedre. Jeg har redet slagslom, spring, galop en og en, i skoven og hvad ved jeg, på hende, som tænder hende ret meget af.
I galop har jeg haft mange problemer, men i dag fik jeg hende til at søge ned og slappe af, og i galop tog jeg bøjlerne af og lænede mig tilbage, også gik krikken som den skulle. Hun løb ikke, red en dejlig kort galop. Men det bliver hurtigt ødelagt af, at en eller anden dame eller pige rider op på siden af mig i galop, også tænker Beauty: "RACE!" Ja tak, og det bliver det da også.
Ridebilleder kommer snart forhåbenligt, må lokke Simi ud og tage lidt billeder. Det ville være meget rart.
Men Black Beauty er der bare for en. Når man er i trist humør, gør hun altid en glad, fordi at hun skal snuse og spise alting, og hun er hverken hovedsky eller noget, så man kan bare røre hende overalt.
Hun er min STORE bamse 
Men lige et par billeder af smuklingen:

Helt fra hjertet, hvad synes I om hende? Jeg piver ikke, hvis I siger, at I hader min hest.