|
|
| så er vi påbegyndt trav og galop... |
|
|
.. og en fersken faldt lige ned i hænderne på mig vi blander ´vores fun stærkt SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤ næst formand: ferskenognanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
26-03-2006 19:58 |
|
Joh, og shenkelvigninger 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seeejt... |
*æblet* |
26-03-2006 20:00 |
|
Seeejt . Hvad med traversade og bagpartsvendninger ? Hehe, Ej det lyder cool - Hvornår kommer der så billeder 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Hvis man dør, mister man en vigtig del af ens liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha..hvor er den sej... |
|
|
haha,,,sejt  den skal lære schenkelvigning, at gå til biddet, tibagetrædning og alt sådan noget..find en sadel til den 
Sofiie Abbey, Perle & Stormy Ice Den skønneste pony søger part<33 Here i am, this is me, i coming to this world so wild and free Here i am so young and strong and here are the place were i belong
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tak allesammen |
|
|
kode123: joh, men hun er lidt (læs: lidt meget) tyk og sådan så tror maven vil hoppe for meget hvis hun skal gøre det i trav  *æblet*: bagpartsvendinger måske, traversader kan jeg ikke engang selv så det skal vi nok vente lidt med  sofiie: sadlen lyder son en god idè wintec måske? , ej den er hun nok for smal til...hmm de andre ting arbejder vi på men en forklaring om scenkelvigning er der længere oppe  BILLEDER KOMMER SENERE HVIS (KLOGE MIG) KAN FINDE UD AF AT LIGGE DEM HERIND 
.. og en fersken faldt lige ned i hænderne på mig vi blander ´vores fun stærkt SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤ næst formand: ferskenognanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferskenognanna.. |
*æblet* |
26-03-2006 20:10 |
|
Ferskenognanna: Haha okey  'Vi vil se billeder -Vi vil se billeder'-Af super hunden der kan gå dressur 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Hvis man dør, mister man en vigtig del af ens liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgjhgjh |
|
|
måske silana!: jep, vi er i fuld fart fremad gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfdfh |
|
|
jeg kan se om jeg ikke akn ligge nogen herind i mogen hvis altså lille mig (hov nej, kloge mig) kan finde ud af at ligge dem herind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine |
|
|
Pas på, at den ikke hoppe for meget. Så får den hoftegigt eller noget lignende.. Men fedt den kan det, vil meget gerne se billeder 
Cathrine (: - Van damme <3 - Barholts Mc'Donavan <3 - Mine 'før' parter (: - Nu med Nygaards Kasper <3 ^ Såå sød (: - Altid elsket (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
hopzen<33333333333333333333333 |
26-03-2006 20:26 |
|
heh.. piouette må du lærer den 
© elsker dig skath © Jeg holder ikke af dig - Jeg ELSKER dig du er ikke smuk - du er UBESKRIVELIG køn Du er ikke noget - Du er ALT ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgafdgfd |
|
|
Csl_nellie: ja, sørgede også for at hun ikke overbelastede sig selv og hun skal nok heller ikke springe hver dag, altså medmindre hun kommer i extreeme-hurtig-lyn-god-super-sej form  ser på det med billederne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retaret |
|
|
hopzen<3333333333333333333333333 eller ihvertfald en masse 3-taller: jæs jæs, du har fat i noget der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Som skrevet længere oppe, så pas på med at springe for meget med den. især hvis det er en lidt tungere/stor race. De får nemlig let problemer med hofterne (hoftedysplasi) staves.. hehe.. Men glæder mig til at se billeder 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Forresten også derfor at politi-hundene ikke bliver så gamel/går på pension tidligt. Det er fordi de springer meget rundt.
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfdgbvgb |
|
|
mia-musen: tak for rådene men som sagt passer jeg også godt på prinsessen.  billeder kommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
hopzen<33 |
26-03-2006 20:57 |
|
ferskenognanna: jaja... helt dum er jeg skam ikke  eller?? 
© elsker dig skath © Jeg holder ikke af dig - Jeg ELSKER dig du er ikke smuk - du er UBESKRIVELIG køn Du er ikke noget - Du er ALT ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferskenognanna |
sawa |
26-03-2006 21:01 |
|
ferskenognanna -jeg har faktisk en MEGET smal hubertus 17" til salg 
-MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jhsgfjfgjh |
|
|
sawa: men jeg er lidt for lille til en 17 tommer  sasma: jepper 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|