Hellow allesammen,
Igennem mange måneder har ænder stillet sig selv det store spørgsmål: "Hvad laver man, når man er syg?"
-Og svaret er vel egentlig meget simpelt i sig selv; Alt det, vi normalt ikke plejer at lave!
Vi er hjemme i skole/arbejdstiden, og kan derfor lave hvad vi vil (bortset fra at være raske og gå udenfor, self... Lol!);
Nogle sover, læser eller opdager de serier, der kører mens man er i skole - andre går en tur, pudser næse så snotkludene bliver fast vedhæng eller dyrker noget yoga.
-Men Natacha knækker nødder!
Jeps. Jeg knækker nødder - en fornøjelse, jeg normalt ikke tager mig, da jeg ikke kan udstå nøddeknækkeri! Og eftersom jeg elsker nødder, er dette en evig forbandelse - jeg hader at knække nødder
(Og for at sige det ærligt, er jeg heller ikke den bedste til det ~ manglende træning).
Men når jeg er syg gør jeg åbenbart. Ja, idag blev det faktisk til en konkurrence, et mål - jeg ville knække 300 nødder på en halv time! Mwuahaha!
... Men der var måske kun 30 (el. deromkring) i skålen, så vi lod det være ved det!
Og så gik jeg igang - knæk, knæk, knæk - flere nødder! Mwuahahaahha! Jeg knækker jer! AAARH!
(Endnu en god grund til ikke at knække nødder - man bliver grebet af nøddegalskaben og går "nuts").
Men så pludselig kom min far og ville være med, da jeg blev overrumplet af en mandel!
"Nu ska' jeg ta' den! Arh!", sagde han, og knækkede den under nøddeknækkeren!
"Jeg ta'r en til!", sagde han, "Og en til", "Og en til", "GIV MIG FLERE!!! MWUAHAHA!" (okay, ikke helt, men næsten
)!
Min fader og jeg blev så et knækketeam - og Fæhunden sad da gladeligt og så på, i håb om at der skulle falde andet end skaller ned på gulvet
... God hund!
Da vi så var færdige, lå der et hav af døde skaller foran os på bordet. Det var et frygteligt syn; knækkede, opløste skaller - nogle med rådne sorte nødder i
(Dem tillod jeg mig at undgå, tak!).
Vi havde sejret - sejren var VOOOR!
Og ud af det kom en masse fine små nødder, som nu ivrigt bliver gjort kål på af Freja og mig
"Vi klarer dem, bare rolig far!"
... Og således sluttede kampen mod nødderskallerne en syg fredag formiddag. Gnæk, gnæk, gnæk...
Andre, der har sære gøremål på deres sygedage
?