|
|
| billeder af jer når i er grimmest ;D |
|
|
ja, nu er det på tid at alle jer ellers altid så perfekte ænder springer ud af skabet også viser jeres mest abstrakte jeg  nu  jeg starte, så i har noget at grine af haah  ^^ ja selv i kemi-timer finder man hurtigt noget at grine af haha kom så alle tåbelige ænder 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa |
| Forfatter:  |
MonicaP |
| Dato:  |
23-03-2006 20:52 |
|
du er da meget lækker med de briller. må jeg få dit nr  haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hvor er du bare lækker   jajaja wtf!  de ville ikk have det på dating.dk  ellers har jeg fået slettet de grimmeste
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjhvjchv |
|
|
Det er på mi præs
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten Tidl. "Gizmo"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Har MANGE grimme af mig - men gider ikke smide dem på nettet   Men har et hvor både mig og min hest ser pænt dumme ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frækt.. |
|
|
og ind kommer ejerfornemmelsen.. Frække Stinky; hvis det der er når du er grim så vil jeg VIRKELIG gerne se dig når du er køn.. Du så fræk det første billede er jo nok temmelig frækt alligevel?
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
24-03-2006 07:12 |
|
  Ved det. Jeg er en håttie 
Ditte & Mist H.I.P.S.C.F.B.B. I er elsket og savnet Hvil i fred
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LiGne LarCHen... |
|
|
Haha Jeg elsker det billede!!! Jeg har ingen grimme billeder !
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) ~¤~ You can have my boyfriend, but stay away from my horse! ~¤~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yjhtgbfdvc |
|
|
HALLO! Sabrina gå hjem til mor! Du er lækker!   En fræk, syg Julie! 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hahahaha nu får i helt sikkert mareridt  :  Fra da jeg var på ferie sidste sommer i tyrkiet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghnbdfjvjvh |
|
|
Simi: Hahahahaha, kæft du er jo lækker! 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Simi :: |
Find-Nemon |
24-03-2006 14:01 |
|
ROFLMAO nogle lækre briller 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| simi... |
|
|
Simi din hottie 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten Tidl. "Gizmo"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Kristina og Julie: pjat, se mit udtryk  Simi: ahahah det ligner dig ikk! okay, så fræk var jeg (til højre) til et uglyparty. håret sat, fræk make up, bøjle og tøj fra Røde Kors <3<3 
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
NataSha: Det ved jeg - defor jeg lagde det ind . Hvad med dig og Molly? . Da ogs¨å et godt billede! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
Henry og dressurponyerne |
24-03-2006 17:12 |
|
Hvor du dog øm med de der brille julle.. haha.. griner: Den "normale" udgave af henry, hvis den ellers findes:  nå, tada: elgen henry, det er seriøst ømt  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|