|
|
| En MASSE billeder- Shirley |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
22-03-2006 16:49 |
|
Hæisa  Jeps, så fandt jeg endnu en mappe fyldt med gamle billeder (fra starten af 2005). Så nu kommer der lige nogle billeder, der står årstal ved hvert billede så I kan finde rundt i det  -Alle sammen er af Shirley og jeg - underligt nok . (Nogle af dem har I nok set, men der er også mange nye . 2003: - Lige da jeg havde fået Shirley  Billde fra starten af 2005 (Februar måned)  Og igen  UNDERLOD  Billeder fra 2005 (Marts,april deromkring)  &  &  &  På mange af billeder fra April 2005 er hun overlod,stram og på forparten. I må gerne kommentere men det nytter ikke at give kritik til de billeder - Da de jo er ret gamle (1 år). Nu kommer der så nogle nyer billeder, hvor jeg er ved at ¨få ordenligt styr på Shirley : Fra Stævne Juli - Taget fra video  &  &  &  2005 - Oktober ' Januar / nu .. Tja jeg synes selv der er sket en forskel i året 2005, Men jeg vil da meget gerne have jeres mening. Så lige nogle få billeder fra idag, dog ikke ridebilleder:   Shirley er ikke begyndt at gå uden dækken, hun skulle bare lige ud og vise sig lidt idag . Tusinde tak fordi I tog jer tiden til at kigge, og jeg håber saftsusme at I vil ligge en kommentar - Det har taget evigheder at lægge alle billederne ind 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Hvis man dør, mister man en vigtig del af ens liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-03-2006 16:58 |
|
Den er rigtig fin, men det billede hvor du skriver Januar/nu, kan da umuligt være 'nu'? For det har du godt nok vist mange gange, og brugt i konkurrencer osv. MANGE gange. 
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - -- |
Vildrose |
22-03-2006 17:02 |
|
den er fin, men gal du ser sjov ud i ansigtet på nogen af billederne  ehjeheheh
- Vildrose med dampkrikken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Min vurdering er nok hæmmet af jeg ikke bryder mig væsenligt om den type pony, din pony tilhører - men derfor er den da stadig sød  Men jeg kan da også godt se en forskel.. ikke så meget på hvordan ponyen går, mere på hvordan du sidder
Hende der Shanie, som at der ejer Fighter ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ZigZag |
*æblet* |
22-03-2006 17:24 |
|
ZigZag: Ja det har du ret i, jeg tror at det er fra December - jeg blev bare forvirret og skrev forkert :/ . Men tak  Vildrose: Det er ikke sådan noget du skal kigge på . Haha. Men tak  Shanie: Okey, hver sin smag, og tak 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Hvis man dør, mister man en vigtig del af ens liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´Fatter and? |
|
|
Tror nu ikke det er fra december lille æble for der er det vinter . Men som sagt kan jeg godt lide Shirley 
M.v.h Dums <3 Sammen er vi et team. Som består af Glumske Gaska og Dejlige Domino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums<3... |
*æblet* |
22-03-2006 17:30 |
|
Dums<3: Der var ikke kommet sne i starten af december . Det kan også ære November/december . Kan ikke huske det, jeg må hellere lige kigge på detoen på orginalbilledet  Men tak søde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katja kaj og bente bent |
|
|
Hejsa!! som altid dejlige shirley!! Hun er vildt køn er vild med farven.. Men tvivler på det er fra dec. da der ikke var så grøn græs blade på træerne, og hun/han(den) ser meget gylden ud i pelsen, det er der ikke ret mange der gør i starten af dec. heller ikke hvis de er klippet, men som du har sagt, det er jo ikke din skyld du skriver forkert.. og undskyld jeg også SKULLE kommentere det!! hehe!! søde! Men holdt fast hvor ser den lækker ud er vild med den!!
© Annsofie © Med hendes elskede ponyer JULLE-FOX-MACHO ¤I er de bedste¤ ¤af alle verdens heste¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
22-03-2006 17:37 |
|
Den er bare super duper fin  Har virkelig en smuk farve, ... Rider i kun dressur? Eller kan den også hoppe ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annsofie... |
*æblet* |
22-03-2006 17:39 |
|
Annsofie: Du har helt ret, jeg skrev forkert, og det er fra November -Starten . Men mange tak - Shirley er en Hoppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-03-2006 17:41 |
|
Æblet: Okay. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
*æblet* |
22-03-2006 17:43 |
|
Anna Hvidkjær: Tusinde tak. Jo hun kan skam sagtens hoppe . Vi rider jagter og var med til hubertusjagten 2005. Kig evt. på min præs. der er et billede hvor vi springer  Men mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-03-2006 17:57 |
|
Æblet: Ikke for at køre mere i det, men er det ikke en korn mark som er bag dig? De er der sjovt nok heller ikke i Nov. måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zig-Zag... |
*æblet* |
22-03-2006 18:02 |
|
Zig-Zag: Det aner jeg ikke . Jeg ved bare at der står d.1.11 på billedet. -Men det kan være "sidste gang jeg rettede på billedet". Jeg kan ikke huske det :/ .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
*Zig-Zag* |
22-03-2006 18:04 |
|
Æblet: Okay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun ser fin ud |
*Catja(Boy&Star)* |
22-03-2006 18:14 |
|
Hun ser jo sød og fin ud Man kan godt se forskel. Synes hun er noget rund om maven på nogle af billederne hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Der er rigtig stor forskel.. Og hun er bare en lækker sag 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke en køn pony/hest !!! Heldige dig  Håber du kommer videre med den !  MVH Safia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SØd... |
|
|
Hende Shirleymusen (hvorfor altid det navn ?!) er bare for kær  Gode billeder - og store forandringer!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) ~¤~ ~ You can have my boyfriend, but stay away from my horse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha... |
*æblet* |
22-03-2006 19:23 |
|
Natacha: Du MÅ kende Shirley siden du kalder hende det - Det gør jeg nemlig også altid  Men mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil ikke ligge en kommentar! 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia... |
*æblet* |
22-03-2006 19:31 |
|
Katricia: Du er dum 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg elsker også dig saxiih. 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
22-03-2006 19:43 |
|
Patiii: OMG! Du burde bannes, for det frække de kaldte Æblet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katricia... |
*æblet* |
22-03-2006 19:47 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal... |
*æblet* |
23-03-2006 14:47 |
|
Ikke flere kommentare.? Whatever nu har jeg ført indlæget i sollyset igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig . |
|
|
Dejlig pony . Der er sket en stor forandring, men hvorfor har du ikke sat nogle af de billeder fra ridehuset ind (du lavede en tråd med dem for cirka 1½ md siden)
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hun er bare fin er hun 
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|