Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Altså altså altså ..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 21:04

Hej Andebasser.

Jeg behøver hjælp. Er oppe og 'skændes' med en veninde, fordi jeg går sammen med en anden, og synes simpelthen at det hun udtrykker det via, er for plat. Lad os kalde den 'gamle' veninde S og den 'nye' Q.

Jeg har kendt S siden jeg blev født, og vi har altid været meget tætte på hinanden. Her de 2-3 sidste mdr. har jeg gået meget sammen med S, men da mig og Q fandt sammen pga. vores musik (som stort set resten af klassen er ved at brække sig over), begyndte vi at gå meget sammen, og fandt ud af at vi faktisk har ret meget til fælles!

S var først rimelig overbærende med det, men efter et stykke tid blev hun SÅ jaloux.

Det startede med, at hun skrev et brev til mig og Q, hvor hun beklagede sig over, at vi var så meget sammen. Fint nok, respekt for at hun taler med os om det.

Men det udviklede sig, hun ringede hele tiden til mig og ville snakke om 'problemet', og sagde bla. at eftersom at jeg var den eneste grund til at hun var på denne her skole, og at jeg tilsyneladende var ligeglad med hende (og det var jeg så afgjort ikke), så kunne hun jo lige så godt flytte.

Blev ret snerpet over at hun sagde det, for i mine ører lyder det som om, at hun både vil have mig til at skamme mig over at jeg er venner med Q og tvinge mig til at være sammen med hende.

Hun ved jo udemærket godt, at jeg for alt i verden ikke vil have at hun flytter skole, så ved virkelig ikke hvorfor hun sagde det.

Det blev så slemt, at S og Q nærmest kom op og slås. Jeg skal hilse og sige, at det krafederperkme er svært at stå og blive trukket i hver sin arm, af to af sine bedste veninder, der af al magt prøver at skjule, at de mener det her ganske seriøst.

Til sidst var S så sur og rasende, at hun først prøvede at ignorere mig. Så prøvede hun at sende mig dræberblikke, og få halvdelen af klassens piger vendt mod mig og Q. Og når jeg kom forbil faldt hun straks den nærmeste veninde om halsen, og tudbrølede. Resten af hendes klike sendte mig og Q dræberblikke.

Bla. er der en situation, hvor Q og jeg kommer ned til elevskabene, hvor S sidder med to af sine medsammensvorne. Vi siger pænt hej (kun en af dem svarer, de andre sender os blikke der siger :" Luk dog röven"), og Q går hen og låser sit skab op.

Pludselig siger en af Dem:

"Skal I ikke sige hej til S?"

Vi siger hej.

"Kællinger" kommer det så fra hende, der spurgte om vi ikke ville sige hej til S.

Q og jeg siger 'Selv tak', og skrider.

Men så bryder isen, S snakker med os om det, og nærmest forlanger på ny, at hende og jeg skal være sammen (hun skældte os ikke ud, sagde det seriøst), siger at jeg er en Vendekåbe og at venskabet med Q "jo nok bare er en fase, og så kommer du tilbage til mig".

Og nu har jeg det bare sådan:

Faneme nej! Ikke om hun skal tro, at jeg bare vil skride fra Q og skamme mig over, at jeg er venner med hende, og ikke længere S's personlige psykiater og støttepædogog, krafedeme nej.

Er JEG er bitch, eller ..?

Hvis det er blevet lidt rodet, må I meget undskylde :P

Og tillykke, hvis I er nået hertil ..

Roll', Roll', Roll' at joint, twist it in the end

Light it up, take a puff

and pass it to your friend!

GREEN
DAY

-Bliver det bedre? Næppe.

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 21:33

Nej, selvfølgelig er du ikke en kælling ;) .

Undskyld, men noget af det der lyder godt nok barnligt :P . Men dog lyder du ganske fornuftig, men "S" lyder godt nok lam :P .

Jeg tror egentlig ikke jeg ville gide hende mere, når hun havde behandlet mig sådan ;) .

Syntes du skal sige til hende, at du er ked af hvis hun er blevet ked af det, men dig og "Q" har det godt sammen, og vil fortsat være venner. Så må hun finde sig i det, eller helt skride ;) . Hun har et valg, du lukker hende ikke ude. Ergo hun kan ikke være bekendt at svine dig til, og du ville være ked af at venskabet ville gå tabt

Nok sådan noget jeg ville sige :P ^^ . Men det skal jo komme fra eget hjerte, sådan noget (damn det lød klamt :P )

Håber du finder ud af noget :)

0
0
Svar på denne tråd

Det er..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 21:39

Det der er 3. klasses sludder :P Helt ærligt, synes du skal ignorere når de sender blikke og hvad ved jeg. Så viser du da, at det er dig der er den 'store' for det de laver, er det lige en tand for barnligt 8-)

Boy&Star

Læs mere på

www.sitecenter.dk/cogcjessen

0
0
Svar på denne tråd

hahahahah.
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 08:56

TABER piger !!

kender det 8-)

Er os begyndt at være sammen (for 1 år asiden) med en fra min klasse pga. den samme rockmusiksmag + vores fælles x-kæreste :P

Det er så nok også det eneste smarte den dreng har gjort i livet, altså at føre mig og min veninde sammen :)

Mvh. En anonym alkoholiker
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 09:44

Lidt rodet var det. :P

Men har prøvet noget ligende det samme. (Gider ikke til at komme med 'min' historie, da den bliver pænt laaang!) Men hende som er lidt lig'som 'S', prøver først at provkoere mig, så jeg bliver pisse sur (Kan ikke tag den slags) og jeg flippede helt ud i em time, og her den anden dag prøver hun at komme i kontakt med mig.

Nu gider jeg hende bare ikke mere, og snakker ikke med tøsen mere.

Lea & Zig-Zag.

Lader ikke andre ødelægge min dag.

- Klarer det fint selv.

0
0
Svar på denne tråd

chockolade kage ?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2006 15:39

Jeg syndes ikke du skal være så 'Ond' ved hende, hun er bare jaloux og hun prøver en masse måder at 'få' dig tilbage , hvis den ene ikke virker prøver hun den neste. Det er noget næsten alle teenage piger går igennem - Prøv at snakke med hende , og sig noget med at i skulle starte på en ny, og så kunne du prøve at være sammen med både 'S' og 'Q'

Jeg siger ikke du er en bitch, men næsten alle ved hvordan det er at være jaloux - det er ikke det sjoveste .

Josefine

- Sukema alias Flæske!

Røde heste

Er de bedste

Dem kan ingen tæske

Vel lille flæske ??

8D

0
0
Svar på denne tråd

Tjiis tjiis ..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 19:11

Tak for Svarene ;D

Prøver at følge dem, det lyder rigtigt.

Roll', Roll', Roll' at joint, twist it in the end

Light it up, take a puff

and pass it to your friend!

GREEN
DAY

-Bliver det bedre? Næppe.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider