|
|
| Oscar slikker solskin *billeder* |
| Forfatter:  |
*Catja(Boy&Star)* |
| Dato:  |
18-03-2006 12:07 |
|
Halløj ænder  Vil lige vise jer, nogle billeder af Oscar, vores kat  Han lå og nød solen, ved vinduet i dag. De 3 første billeder er fra i dag, det sidste er fra en anden dag. Her kommer de:  Han slingre sig rigtigt   Oscars hoved   "Er det en fugl? - Nårh, nej har jo fået at vide, at jeg IKKE må tage den. Den har sikkert også fugleinfluenza ?"   Oscar og mig. Kig på katten, ikke mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-03-2006 12:08 |
|
Nøj en dejlig kat  Den har godt nok mget pels  Er det en maincoon ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller:: |
*Catja(Boy&Star)* |
18-03-2006 12:21 |
|
Tak Vi ved det ikke med sikkerhed, da han var den eneste af hans søskende der var lang håret. Men dyrlægen mener der er noget norsk skovkat + maincoon i ham  Til andre: Gerne kommetar, glemte lige at skrive det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-03-2006 12:24 |
|
Ok, han ligner meget en maincoon, for han har et stort hoved  Norske skovkatte har vist et lidt mindre hoved end maincoonere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mums... |
*æblet* |
18-03-2006 12:25 |
|
Umh hvor er han smuk, rigtig lækker blød bamse, og hvor ser han selvsikker og tilfreds ud som han ligger der og tager solskin 
-Æblet Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Præsident af SÆKklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Nøj den er lækker  Men der er da ikk så meget forskel på Norsk Skovkat og Maincoon (Amerikansk Skovkat), er der?
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ej han er dejlig! Sådan et krammedyr 
Make a wish. And hope it will happend. You can't do anything else. Have faith to yourself and get through all in life.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sikke en sød kat... |
*bæver* |
18-03-2006 13:50 |
|
dejlig han kat du har.!! hehe, han kan vidst bare ikke få nok sol eller hva..?? hah..
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cute... :P |
[ Cille ] |
18-03-2006 14:56 |
|
Hvor er den bar kær Sød kat ..!
[ Cille ] People Change Evolve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brød med smør |
*Caroline* |
18-03-2006 15:11 |
|
Nej hvor er han flot minder om min gamle kat som var en Maincoon og blev stjålet her for lidt over et år siden var så ked af det og vi har ikk fået ham igen :'(
Harald + Caroline = Real love 4-ever <,3 Jeg køber et: I Jeg laver et: L Jeg finder et: O Jeg tager et: V Jeg stjæler et: E Jeg får et: Y Jeg har selv et: O Jeg ser et: U Alt det bare for at sige: I LOVE YOU
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-03-2006 15:11 |
|
Stinky: Jo, lidt er der, på temperamentet  Og så er maincoon lidt større 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Trøller: okay 
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg Elsker Twiggy |
Tuttii Fruttii |
18-03-2006 15:22 |
|
Nuttet lille misser, x) Fint skrevet ved det sidste billede , lidt uheldigt , ik ? 
TUTTII FRUTTII Tuttii-Fruttii-Ruljæ-Juliøh Tudder+Tuttii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Sød misser du har dig 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agaæbgabfl |
|
|
Sød dejlig bamse.. hehe, den er sikkert glad for det fine vejr..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taaak... |
*Catja(Boy&Star)* |
18-03-2006 20:10 |
|
1000 tak alle (Også fra Oscar) Jo, Oscar er en del selvsikker, og han elsker sol 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|