|
|
| Længste isstap |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
18-03-2006 09:19 |
|
:P . Lad os få en konkurrence igang, denne gang omhandler det ikke heste . Nej lad os se Jhn's længste isstap - Hvem har den ? Læg 1 billed eller 2 ind. Om nogle dage stopper tilmeldningen, og vi finder ud af hvilken der er længst -Ved ikke hvordan men :b, vi finder nok på noget  Jeg lægger ud:  & 
Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
For hver dag der går, finder jeg Æblet mere og mere skør  Har sku da ikke taget et billede af en ISSTAP! 
M.v.h Dums <3 Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
Vice præsident af SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums<3 |
*æblet* |
18-03-2006 09:59 |
|
,,Dums: der er jo en grund til at jeg er præsident for SÆK ikk . Desuden var jeg ude og tage det billed for 1 time siden 
Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nik(Keely) |
18-03-2006 10:01 |
|
Den kan jeg ikke slå.. Men jeg har leget slåskamp med nogen af drengene fra klassen hvor der bliver kastet "baby" istapper efter hinanden, det gør liidt ondt at få dem i hovedet, og så blev jeg begravet i sneen af drengene bagefter.. ARGHH! Det er virkelig koldt!
============= All men are animals Some just make better pets ============= SÆK (SKØRE ÆNDERS KLUB) : Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vanvid
============
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er godt nok lang.. |
*bæver* |
18-03-2006 10:04 |
|
kan desværre ikke slå det..!!??  så tror allerede du har vundet... 
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Bæver* |
*æblet* |
18-03-2006 10:08 |
|
bæver: det kan da godt være der kommer nogle med en giga lang isstap 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fatter and? |
|
|
Fluuueinfluinza  æblet er blevet smittet! 
Vice præsident af SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums<3.. |
*æblet* |
18-03-2006 10:16 |
|
FLUEinfluinza - Nej det er jeg absolut ikke blevet smittet med  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Joohooo  <- ved godt det er et mærkeligt jo..
Vice præsident af SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums<3... |
*æblet* |
18-03-2006 10:25 |
|
Nejnejnej . Altså fluer kan ikke lide æbler, derfor vil/le fluer aldrig angribe æbler. Det er noget helt andet med dumler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muhahahah. |
*bæver* |
18-03-2006 10:34 |
|
I ER ALLE SAMMEN SMITTET 
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Altså æblet!  Fluer ÆÆLSKER (heeh gluk på stavefejlen) æbler! Dumler bliver ædt af mennesker ikke af FLUER! 
Vice præsident af SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikkke... |
*æblet* |
18-03-2006 10:47 |
|
GRRR 
-Æblet Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Præsident af SÆKklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
sawa |
18-03-2006 10:49 |
|
-jeg vil ikke have flue influenza!!!  -så, såh, såh, ka, kan i bare få... ...SPYFLUEINFLUENZA!!!  *og sarah har det pludselig meget bedre! *
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sawa... |
*æblet* |
18-03-2006 10:50 |
|
Sawa: 
-Æblet Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Præsident af SÆKklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvis du havde sagt det for en uge siden havde jeg vundet - der var meter lange isflager i Norge - men ingen billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Haha, ja norge var fylt med is der jeg var der 
Vice præsident af SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Æblet, du skal jo huske at måle den!  Der er nemlig også en rimelig lang istap i stalden (ja, det er jo altså udenfor), og jeg tænkte faktisk på noget al á det samme 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længste isstap |
|
|
Haha du er altså for meget inde på det store HN 
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
18-03-2006 12:49 |
|
Stinky: Hva fabler du om ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
æblet: der er jo præcis den samme tråd derinde.. tror det er det Stinky henviser til..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1016176/1016176 |
sawa |
18-03-2006 12:54 |
|
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længste isstap |
|
|
Tímon: præcis, og det er sket et par gange før.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
18-03-2006 12:58 |
|
Stinky: Og hva så  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
18-03-2006 13:02 |
|
Stinky: Er du forresten ikke ret træt af at optråde lidt negativt hele tiden?. -Eller er det bare mig der tit ser dig komme med negative svar i tråde. SLET ikke myntet til denne tråd, da det ikke er negativt. Men mange andre steder?. Ja nu er vi jo alle lige fået en påmindelse om at vi ikke på skrive "over privatcenteret", så nu gør jeg det her . Er de blot mig der kan se det, eller? Desuden synes jeg det kan være ret så lige meget om jeg har taget 2 idér fra HN, der er i forevejen så kedeligt (noglegange ) herinde . Sket et par gange før , wauh det vidste jeg ikke, jeg har gjordt det 2 gange ialt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længste isstap |
|
|
Æblet: og så ikk noget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
18-03-2006 13:05 |
|
Stinky:  Jeg forstår bare ikke hvorfor du optræder så negativt nogle steder?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længste isstap |
|
|
Æblet: nu ved jeg ikk lige hvordan man optråder... men jeg synes ikke jeg er negativ  og hvis du synes det er så ligemeget, hvorfor går du så op i det? jeg har ikk sagt jeg har noget imod det, tag og køl ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky... |
*æblet* |
18-03-2006 13:20 |
|
Stinky: Så tænker vi vidst helt forskelligt angående at være negativ . Fred være med det. Duke: Jeg har lige være ude og måle den, det blev til hele 1 meter og 56 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længste isstap |
|
|
Æblet: det tror jeg også. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky.. |
*æblet* |
18-03-2006 13:23 |
|
Stinky: Godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Nå.. Den kan jeg ikke stikke  'Min' er nok kun omkring 50 cm - højst 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| da jeg villda |
|
|
da jeg ville måle den på rideskolen faldt den ned og gik i tykker stakkels lille (STORE) istap 
Is-muler er bedst. en rigtig dejlig ridehest  Askja jeg elsker dig og du elsker mig. Tro mig Baby jeg vil aldrig glemme dig Os to 4-ever..!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|