|
|
| Godt sur :@ |
|
|
Hej ænder er godt sur lige nu  engang i des. kørte jeg ud til en rideudstyrsforretning for at få broderet på mit underlag hun sagde så at der ville gå 2-3 uger og så ville hun ringe til mig og sige at det var kommet.. Så dum som jeg nu er, så betalte jeg med det samme (jeg skulle give 125,- for at få broderet på det underlaget har en værdig på ca. 160,-) Nu er der gået 4 mrd. og hun har ikke givet lyd fra sig :[ Vi har ringet og ringet på butikkens nummer men hun svarer ikke:( Vi søgte på krak igår og og fandt hendes hjem nummer og er nu begyndt at ringe på det men stadig intet svar .. Jeg er det man klader godt gal i skralden  Vi prøver at ringe igen nu her og hvis hun stadig ikke svarer så tar jeg fandme der ud.. Og kan fandme love jer for at hvis hun ikke har mit underlag hvor der er broderet på og jeg ikke kan få byttet mine spring gamcher bliver jeg godt gal og kræver mindst 100,- i astatning (og self. pengene igen) Måtte lige ud med det
Fjordbollen - Hende med Fødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehe |
|
|
Argh hvor irriterende! Det lyder da godt nok også mystisk at hun ikke tager telefonen...
GURAMIEN - Det er fedt at være speciel -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-. |
| Forfatter:  |
¤Hopla¤ |
| Dato:  |
16-03-2006 13:56 |
|
kan godt forstå du er sur, men i skulle være taget derud meget tidligere.. når det er så længe siden så er chancen for at få det byttet meget mindre.. men kan godt forstå du er tosset! ville jeg bestemt også være!!
©°MOA°© Det Norske Team¤ SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB/klub): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Næst Formand: Ferskenognanna Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ååå |
Find-Nemon |
16-03-2006 13:57 |
|
Spøjst hun ikke tager telefonen. Hvor mange gange har du prøvet at ringe? Hvis jeg var dig, var jeg nok taget derud for længst. Ville ikke som start være sur der der kunne være sket noget i posten, eller noget andet. Men hvis hun ikke havde en god forklaring havde jeg nok ikke set sådan her ud i hovedet --> men sådan her--> 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Noam <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasdasd |
|
|
Guramien:Det er skide irreterne jeg køber ALDRIG noget der ude igen  ¤Hopla¤ : jeg har en god grund til at hun er nød til at tage dem igen for hvem gider at køre i ca. 30 min hver vej .. Og hvis nu der kun gik 2 dage inden mit underlag kom så var det ligesom rimelig surt  Find-Nemon: Det syntes jeg også... Først kunne det jo godt være de bare var på ferie men efter 4 mrd så tror jeg ikke helt på det :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej, hvor surt |
Stinas |
16-03-2006 14:39 |
|
Det er da godt nok surt Det er da mærkeligt, at hun ikke tager telefonen, hvis det er en rideudstyrs-forretning I ringer til??? Jeg håber på, at det hele er en stor misforståelse;)
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skælaskælad |
|
|
Stinas : Ja det håber jeg også  Men det er sikkert ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
16-03-2006 14:54 |
|
Øv, hvor irriterende :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fjordbollen <3 |
Find-Nemon |
16-03-2006 15:01 |
|
Men så tager du vel derud til hende? Ville jeg i hvert fald gøre!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| argh!!! |
|
|
Der lyder godt nok surt! Kan godt forstå at du er vred - 4 måneder !? Det er fa'me længe ! - sådan ville jeg ha set ud i hovedet, hvis det var mig . Men æhm... er det meningen at der skal stå: Fødebollen, i dit signatur ?
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaskasd |
|
|
Hun har endelig taget sin telefon Hun sagde til sit forsvar "Jeg har lige ringet og spurgt hvor de underlag blev af.. Damen sagde i brodringsbuttiken at hun havde fået sedlen væk og underlaget ville komme om ca. 1 uge"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgvngfmghj,j,h |
|
|
Trælst var det ikke hvor jeg var med ude?
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhsjhasd |
Team smør |
16-03-2006 17:17 |
|
Øv sådan noget er sku suret  At nogen kan finde på det skuffer mig  Men hvis i ikke kan få fandt i hende så synes jeg du skal tage der ud og få de penge igen!
Team Smør -Lige til at smøre på brødet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
¤ Bella ¤ |
16-03-2006 17:26 |
|
PONY GIVES VÆK TIL SELVSKABSHEST/HYGGE TURE! Pony købes 4-9 år, 144-149 cm 149 UDEN sko! max. 25.000 Helst Connemara-new forrest-wels men andet kan også have intarasse! IKKE tunge racer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gyngehesten <3 |
16-03-2006 17:30 |
|
jeg ville tage du til hende ..
© AYLA ELSKER NELLIE © RYTTEREN OG GYNGEHESTEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
16-03-2006 17:42 |
|
Søde, det lyder VIRKELIG træls.. håber på hun har dit underlag eller skal hun betale 
Hennie & Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker Ponyen som er en farveskifter ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcvx<bvxcb |
|
|
arg p#¤se irriterende! mærkeligt at hun ikke tar telefonen 
.. og en fersken faldt lige ned i hænderne på mig vi blander ´vores fun stærkt SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤ næst formand: ferskenognanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hulubulu |
♥Team-Robbe♥ |
16-03-2006 18:51 |
|
. Sku bar' lig afprøve mit nye navn . 
Kyysh fra Stine <3 <3 Dorthealyst Ro-bin GoodFellow <3 Jeq elsker mijn hest overalt på jorden! Uden ham, inqen miq!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chjghoupiugkvj |
|
|
Øv, hvor trælst :/
© Anna og Feykir Supertölteren & Drømmehesten <3 SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfnbaædfaædffæj |
|
|
Du er måske liiidt sent ude, men kan godt forstå du er tosset!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ælsdkælasd |
|
|
*springrytter*: Harhaft ringet til hende i llaaang tid  uden hun har taget sig telefon
Fjordbollen - Hende med Flødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|