|
|
| En lille hilsen fra mig paa Lanzarote |
|
|
Hej alle aender og andre fjerkrae.  Her sidder jeg saa paa Lanzarote i 25 graders varme, i top og nederdel. Det er bare skoent. Hotellet vi bor paa er ogsaa laekkert og der er swimmingpool som flittigt bliver brugt. Ville bare lige hoerer om i har det godt? Og om der er sket noget nyt i de 5 dage jeg har vaeret vaek? 
~ Patricia ~ Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnjdhfjd |
|
|
Heej.. Håber du nyder din ferie  Der er jo kommet fugleinfluenza her i kolde DK
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agaædfgæafæaf |
|
|
Det lyder vel nok lækkert.. Tror ikke rigtig der er sket noget nyt, andet end mange er ved at gå op i en spids fordi fugleinfluenzaen er kommet til DK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Seriost? Fugle influenza i Danmark?
~ Patricia ~ Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet. MEDLEM AF SÆK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder lækkert! |
| Forfatter:  |
Stinas |
| Dato:  |
16-03-2006 10:50 |
|
Det lyder bare top nice Gid det var mig;) Men jeg har også lige været i NZ, så jeg skal nok ikke klage  Her i Dk kører alt vel i samme skure, pånær som de andre nævner, at fugleinfluenzaen er kommet til Dk 
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia |
|
|
Ja, der er kommet den sygdom til DK. Men altså, bare du lader være med at kæle for døde fugle og udendørs dyr, går det nok..
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Okay, lyder da ikke rart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bzdghbfcgbfcg |
|
|
brr. og her sidder jeg og fryser...sleemme dig kunne godt ha taget mig med, men nu du ikke gjorde det så: nyd resten af din ferie 
.. og en fersken faldt lige ned i hænderne på mig vi blander ´vores fun stærkt SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤ næst formand: ferskenognanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
16-03-2006 18:20 |
|
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| k,låøgkiø |
|
|
Ej hvor lækkert. SNYD! her i dk er det koldt som bare fanden. Men ellers er der ikke sket specielt meget nyt - jo fugleinfluenza'en, men ellers ikke. 
© Anna og Feykir Supertölteren & Drømmehesten <3 SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ååårh... |
*Catja(Boy&Star)* |
16-03-2006 18:32 |
|
Heldige asen Vær glad for du er der, og ikke her i det syge DK  Alt det fugleinfluenza noget, ja uha væmmeligt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
I kan ogsaa tro at jeg nyder det!  Men skal desvaerre tilbage til Danmark paa Mandag. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|