|
|
| Hvad har I arvet fra jeres forældre? |
|
|
Hej alle ænder - undtagen den der er død af fugleinfluenza  Ja, hvad har I arvet af jeres forældre? Den samme slags næse? De samme store ører? Det hidsige temprament? Ikke at være så stor? Osv. Synes det kunne være sjovt at høre 
-Team Jessen- Dunja, Boy & Star
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Selv om jeg er ked af at indrømme det, tror jeg desværre jeg minder en del om min mor. Mest mine klamme æblekinder...
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alæsdæald |
|
|
Min araber næse og min skæve lillefinger 
Fjordbollen - Hende med Fødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdkfjdhfjdf |
|
|
Ligner meget min far på udseende. Min mor på temperament 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Haha nu siger Fjordbollen fingre. Mig og min søster har vildt skæve fingre, ligesom min mor. (min kæreste: er du sikker på at de ikke trådte på dig da du var lille, så dine fingre brækkede?) x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aælskdælaksd |
|
|
Stinky: Haha  sjov bemærkning 
Fjordbollen - Hende med Fødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mins fars |
|
|
Min fars hår.
Min mors lægge
Og min fars temperament
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
15-03-2006 20:01 |
|
Min mors interresse for heste og hendes hår farve.. Min far på udseende og temperament 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har arvet mit lyse hår fra min far. Blå øjne har de begge, så det er ikke se let at sige  Har arvet min fars langsomhed -Og følelsen af aldrig at have travlt 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Far: Mine øjne, min dovenhed ;b Mor: Temperement, ansigt osv.
Mvh. Line Markersen  - Lækker kat.1 pony sælges for 15.000,- Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Fjordbollen og Carina: billeder?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky...: |
|
|
Ja, for søren da, hvor vi vil se billeder 
-Team Jessen- Dunja, Boy & Star
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
 venstre hånd. højre hånd er lidt værre, men ka ikk tage billeder med venstre. jeg synes ikk det er slemt (og min hånd har altså en normal farve, det er kameraet)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke (Aladin) |
15-03-2006 20:22 |
|
ved det faktisk ikk ? Har nok arvet alt hesteriet efter hende, men ellers ved jeg ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe . |
Coysen |
15-03-2006 20:23 |
|
Ligner hverken min mor ell. far, men har arvet min hårfarve fra min morfars søster, Else ?
Med verdens værste humor og universets bedste kat. II pony ......Aja alias. Coysen Kampen mod fugleinfluenza fortsætter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tæzzah |
15-03-2006 20:31 |
|
Min fars øjne, hans hage  , min mors meninger  , min mors OG fars temperament, min fars hud, min fars hår  Tjaaeh 
TÆZZAH {: | Før du kritiserer nogen, skulle du gå ti kilometer i deres sko. Når du så kritiserer dem, er du på den måde ti kilometer fra dem, og du har deres sko. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Har arvet min fars fede lår  Ret fucked ;(
. Zazs . Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Stinas |
16-03-2006 10:43 |
|
Uha, den er svær Der er mange der siger, at vi børn ligner vores far.. Men jeg vil nu helst ligne mon mor, hvis jeg absolut skal ligne nogen  Min interesse for heste har jeg nok fået fra min mor, hvis man da overhovedet arver sådan noget.. Det gør man nok ikke;) Og jo forresten, mine ækle tæer har jeg nok arvet fra min far 
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| algblgblfblb |
|
|
Alle siger jeg ligner min far på en prik. hehe. Min mor ligner jeg på håret og på temperemant (det behøves ikke være en dårlig ting). Ellers så er jeg vel generelt bare meget som mine forældre tror jeg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arvet tingerlinger fra forældrene |
|
|
min hår farve og hårfylde er fra daddy. min kropsform er desværre fra min moder. mir temp. er fra min moder mit udseende er fra daddy min højde er fra min mormor der var en lille en. hestegejlet er fra mor  mine hænder er fra farmor. og mine fødder er fra min mormor...
Nellas Elanessë mit den göta AUGUST
Roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 567567567 |
HGlarsen |
16-03-2006 11:33 |
|
Fra min far har jeg arvet mine rolige "vi når det nok, hvis det ikke bliver idag bliver det i morgen" tanker hihi.. jeg har nok også arvet hans humor .. Fra min mor har jeg arvet mit hidsige temp og min til tider korte lunte ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
stedigheden og mit dårlige syn.
Mvh. Sara & Dino Boy Livet ER en dans på roser, sommetider rammer man bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min mors øjne og skæve storetæer  Min fars næse og temp.
Har arto og msn ! Katrine med Diego pruhesten.. ;b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FørLår+ |
|
|
Mine fars blå øjne.
Da jeg var lille lignede jeg min mor enormt. Min mosters smilehuller  Mine mors tænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gyngehesten <3 |
16-03-2006 16:35 |
|
jeg har tænkt på om jeg er blevet adopteret (staves?), fordi jeg ligner ikke nogen i min familie ! - kun min ene støre søster 
© AYLA ELSKER NELLIE © RYTTEREN OG GYNGEHESTEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
16-03-2006 18:24 |
|
Fra min mor: Temperament, og min lille bule på højre finger! Fra min far: Det lidt "mørke" udseende, selvom jeg er meget lys(Min far er ikke udlænding, bare mørk eller hvad man kan sige )
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Min fars ryg- og knæfejl samt hans stivhed i leddene (også hos mor, mener jeg). Enten får jeg af vide, at jeg ligner min far - eller også får jeg af vide, at jeg ligner min mor D'oH! Jeg har fået en blandet øjenfarve - brun, grå, grøn, blå  Min mor og jeg har også lige fundet ud af, at vi åbenbart begge har en tilbøjelighed for allergi overfor røg. Mit er bare slemmere end hendes (hun ryger selv) :-/ Har også noget med mine hofter, ligesom min mor.
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Stifter af M.I.B. & M.O.D.S. ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vhkælgkvmvmjh |
|
|
Jeg har arvet min fars humor, og det meste af hans udseende - men sjovt nok siger alle voksne når de møder mig : " Hey - du er Karins datter" .. hmm, syns nu mere jeg ligner min far men nok om det. jeg har helt sikkert arvet min mors stemme, jeg synger meget og kan komme helt vildt højt op i rangregistret (kan synge høje toner) og kan mange ting med min stemme, som jeg er lidt stolt af  Jeg har også arvet min mors øre ? haha. 
© Anna og Feykir Supertölteren & Drømmehesten <3 SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla Bla Bla |
|
|
Fra min far: Vilde krøller, tålmodighed, intelligens mht. skole, højde (lav) og tiks. Fra min mor: Mit temperament (varmt - må være fuldblod ), lidt tørt hår, skarp/gennemtrængende stemme (en smule mandig) og tendens til store lår  Og så er der mange andre ting, jeg må ha udviklet selv 
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelun |
|
|
En halv million?  Ejh.. Både min mor havde og min far har et temmelig stort temprament som jeg så har arvet, eller rettere.. mangel på tålmodighed..  Ligner min mor temmelig meget, hvilket jeg er meget glad for.. Har arvet en vijlestyrke fra min mor, den er desværre knækket ret voldsomt.. men har haft den.. og en uendelig stor stædighed. Så er jeg ekstremt (ja ja, undskyld min store selvtillid ) god til at snakke og til at komme igang med en samtale, altså møde nye mennesker.. Specielt voksne.. Ellers ikke noget positivt.. 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nik(Keely) |
16-03-2006 23:10 |
|
Krop: Mor Hår: Far Ansigt: Mor Dovenhed: Far Hidsighed: Mor Sjovhed: Far Hmm.. Ellers er der ikke noget
============= Lyder som en halvdød giraf ============= SÆK (SKØRE ÆNDERS KLUB) : Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vanvid
============
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nik(Keely) |
16-03-2006 23:11 |
|
GUD JA! Har også arvet min fars tæer  Små og buttede, for mors er lange og tynde  Det skulle i bare lige have at vide
============= Lyder som en halvdød giraf ============= SÆK (SKØRE ÆNDERS KLUB) : Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vanvid
============
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Mine forældres lave højde.  Min fars små hænder. Min mors små fødder. Min mors tykke lår. Min mors kærlighed til heste. Min fars kærlighed til tegnefilm og tegneserier.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adlnadsln |
Rikke&Molle |
17-03-2006 16:30 |
|
Jeg har arvet min mors højde . (LILLE) ^ som 14 årig er jeg 1.55 .. s: Min fars næse  Min mors temperament !  ^ er meget hidsig . Min mors tykke lår ! Min fars sceneskræk !
Rikke og Molda fra Skovlund Torfa fra Skovvang ~ Billig islænder søges ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
sawa |
17-03-2006 16:32 |
|
forhåbenlig ingenting 
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Fra min mor: - mørkt hår. - Brune øjne - Højden - hænderne - Temparamentet "latino"  - stædig - sproget`? da hende der har lært mig spansk  Og sikkert en masse andre sære ting i psyken Fra min far? tja ikke rigtigt noget i udseendet synes jeg selv, og får også altid at vide at jeg ligner min mor. Men ellers evnen til at tage det meste rolig. Ret modsigende men selvom har temparament, så falder jeg tit ned hvis andre er vildt hidsige.
Make a wish. And hope it will happend. You can't do anything else. Have faith to yourself and get through all in life.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|