hej alle..
Jeg har været til stævne hele weekenden på begge mine heste.. Taylor startede lb2 og la1 og han var så hidsig i begge klasser og var bange for noget udenfor.. Hehe.. SÅ på den ene langside var viinde på midten, han var skide fræk. Men fik 61, 4 i lb og 62, 4 i la.. 5 point fra placering, lidt ærgeligt for de andre heste gik uden fejl og de havde højst 10 point mere end mig.. Øv øv..
Nå men startede lb1 og lb2 på den anden, den har startet en enkelt lb før. den er kun 5 år. Men den fuckede også op.. men i lb2 vandt jeg med 67 % så det var fint. Så sprang jeg ld og lc, den har kun sprunget i 5 måneder og var dens andet stævne. Jeg vandt ld.. og vi var kun to i lc og hende der vandt var fejl fri og jeg havde fejl 
Jeg red på hjemmebane, desværre er det ikke en fordel
Så er alt jo farligt hvis der er noget nyt.
Billeder kommer engang i næste uge.. når jeg også har været til stævne i den kommende weekend 
Så kom min bedste ven hjem fra australien han havde været der i 7 måneder, og hold da op det var godt at se ham igen 
SÅ har jeg været til eksamen på handelsskolen idag, i visuel markedsføring hvor der også var salg og service og erhversøkonomi og jeg fik 11 så jeg er bare super glad..
Det var lige et glædes indlæg