Suk og nu er det mandag - den er pt ikke bedre!!
Min matematik lærer har igen valgt ikke at dukke op og jeg har igen ikke fået nogen sms vedr. dette så jeg møder jo kl. 7.30 og ikke før kl 8.00 kan jeg få bekræftet han ikke er her.
- Så jeg kan sidde og glo til kl. 10.10 ! ÆV!
Og weekenden forløb ikke meget bedre, i fredags da jeg kom hjem lukkede jeg hestene ud - efter at have haft 2 timer matematik hvor vi INTET laver.
Uffe virkede godt nok lidt småsløv men jeg tænkte han skulle bare ud på folden og røre sig og få lidt fut i måsen!
Min mor suser på arbejde, så jeg skulle passe mine 2 søskende og ca 20 minutter efter hun er kørt kan jeg se den er gal med Uffe.
Han skiftevis ligger sig ned og ruller, står op og strækker bagbenene heeelt ud og han er bare skidtmads.
- Og min tante, som er dyrlæge, var selvfølgelig i England!!
Så mig ud til den lille dreng, få Bedste over og kigge efter unger og få onkel til at holde Uffe så jeg kunne tage en temperatur og ringe til min anden onkel som også er dyrlæge, og høre hvad jeg skulle gøre.
Endte med jeg måtte få en anden dyrlæge ud, for dyrlæge skulle den lille dreng jo have!
- Jeg fik gået med ham i en 2 timer, så han var kvikket lidt op da dyrlægen kom men han fik alligevel lidt tarmafslappende og noget smertestillende.
Og han var kommet af med afføring, lidt kokasse agtigt men det kom ud! - Og tog temp. lige efter det, så den lå på 34.9 (Tog den 3 gange!) så jeg var RET bekymret indtil jeg fik af vide det var pga. han lige havde pøllet.
Men hvor bliver man dog bekymret for ens lille baby, og han bliver bare så pyller den lille dreng så han hang op ad mig hele dagen når jeg var i nærheden.
Dagen efter var han 100% frisk og muggen over han ingen foder havde fået - han er stadig ved at blive trappet stille og roligt op!
Jeg havde så i weekenden nogle ude og kigge på Chanell, og begge hold ville gerne købe hende :S
- Så valgte dem som bl.a. boede tættest på, så jeg da måske kan få lov til at besøge min lille pige engang 
Så de vil komme og hente hende i aften, suk
Skulle jo lige have min Tante Dyrlæge hjem først, for Meti skal bedøves så han ikke bliver stresset det lille pjok.
Men det bliver hårdt at sende hende afsted - igen! Men tror på de bare er de rigtige til Chanell, hun ringede ihvert fald mindst 10 gange mens de andre var og kigge på Chanell for nu MÅTTE hun have det af vide 
Men suk hvor er det dog hårdt at sælge ens hest
Hun er jo min Nellepige!!
Men pyeh en weekend - og vi har endda gang i den helt store forårs rengøring!!