Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sikke en weekend !
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 08:32

Suk og nu er det mandag - den er pt ikke bedre!!

Min matematik lærer har igen valgt ikke at dukke op og jeg har igen ikke fået nogen sms vedr. dette så jeg møder jo kl. 7.30 og ikke før kl 8.00 kan jeg få bekræftet han ikke er her.

- Så jeg kan sidde og glo til kl. 10.10 ! ÆV!

Og weekenden forløb ikke meget bedre, i fredags da jeg kom hjem lukkede jeg hestene ud - efter at have haft 2 timer matematik hvor vi INTET laver.

Uffe virkede godt nok lidt småsløv men jeg tænkte han skulle bare ud på folden og røre sig og få lidt fut i måsen!

Min mor suser på arbejde, så jeg skulle passe mine 2 søskende og ca 20 minutter efter hun er kørt kan jeg se den er gal med Uffe.

Han skiftevis ligger sig ned og ruller, står op og strækker bagbenene heeelt ud og han er bare skidtmads.

- Og min tante, som er dyrlæge, var selvfølgelig i England!!

Så mig ud til den lille dreng, få Bedste over og kigge efter unger og få onkel til at holde Uffe så jeg kunne tage en temperatur og ringe til min anden onkel som også er dyrlæge, og høre hvad jeg skulle gøre.

Endte med jeg måtte få en anden dyrlæge ud, for dyrlæge skulle den lille dreng jo have!

- Jeg fik gået med ham i en 2 timer, så han var kvikket lidt op da dyrlægen kom men han fik alligevel lidt tarmafslappende og noget smertestillende.

Og han var kommet af med afføring, lidt kokasse agtigt men det kom ud! - Og tog temp. lige efter det, så den lå på 34.9 (Tog den 3 gange!) så jeg var RET bekymret indtil jeg fik af vide det var pga. han lige havde pøllet.

Men hvor bliver man dog bekymret for ens lille baby, og han bliver bare så pyller den lille dreng så han hang op ad mig hele dagen når jeg var i nærheden.

Dagen efter var han 100% frisk og muggen over han ingen foder havde fået - han er stadig ved at blive trappet stille og roligt op!

Jeg havde så i weekenden nogle ude og kigge på Chanell, og begge hold ville gerne købe hende :S

- Så valgte dem som bl.a. boede tættest på, så jeg da måske kan få lov til at besøge min lille pige engang

Så de vil komme og hente hende i aften, suk :( Skulle jo lige have min Tante Dyrlæge hjem først, for Meti skal bedøves så han ikke bliver stresset det lille pjok.

Men det bliver hårdt at sende hende afsted - igen! Men tror på de bare er de rigtige til Chanell, hun ringede ihvert fald mindst 10 gange mens de andre var og kigge på Chanell for nu MÅTTE hun have det af vide :-P

Men suk hvor er det dog hårdt at sælge ens hest :( Hun er jo min Nellepige!!

Men pyeh en weekend - og vi har endda gang i den helt store forårs rengøring!!

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 08:41

Hold da op, Rolse ;D *Lol - det navn er bare genialt ;D*

Synd med Uffemanden - nu har du lige sagt, at han havde kolik... Fyha :(! God bedring til ham så - og et kæmpe ninjakick oveni!

-Lad os hellere sige, at han bare havde ondt i pjækketarmen ;D (Pjækker for at blive beskyldt for ulykker! Hidrhidr :P)...

Godt at høre det med Chanell - og ja, det må da være hårdt at sende hende afsted. Men de lyder jo lovende (10 opkald er ikke til at tage fejl af ;D!).

Lad os da krydse tæer for, at de er de rigtige! -Og at de bor tæt på er jo aldrig helt dårligt ;D (Så kan man spionere dem og 'make sure', at de behandler hende godt og serverer hendes mad på et sølvfad Mwuahaha!).

Men alt i alt lyder det jo som om du har haft det hyggeligt uden JHN ;D *Det var ikke engang sjovt... :P*

Forårsrengøring er ikke altid dårligt - det kan faktisk være sjovt at tælle nullermænd, gamle sodavandsflasker og tjekke fundne nøgler ;D

Mvh Vegetacha B-)
-Med de tre H'er! (Og uden S!)

"Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."

¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤

0
0
Svar på denne tråd

lsfgjj
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 08:53

SSuuurt med matematik.. Hader det også bare, man tænker altid på alt det man kunne have nået hjemme.

Rigtig synd for Uffe. Godt du var så hurtig til at opdage det, ellers kunne det jo være gået grueligt galt.

Det er altid trist at sælge. Men hold op hvor er det skønt når man ved de får det godt! Jeg skriver jævnligt med dem jeg har solgt heste til, og de er bare såå glade.. Så er der noget ved det! Håber ikke det bliver FOR hårdt. Du kan vel få lov til at besøge hende??

*Springrytter*
ssit.info-side.dk
Det er livsfarligt at leve
0
0
Svar på denne tråd

zzz
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 10:55

Arg, jeg kom selvf. på skolen kl. 8, der var ingen, alle plejer at være der kl. 8! Jeg tager hjem kl. 9, da min veninde ringer kl. 9.50 og spørg hvornår jeg kommer! Ihh så skulle vi først møde kl. 10.00, jeg var så sur, så jeg blev hjemme

Sådan noget er MEGET irreterende

Hilsen

Camilla

- Nu uden Bastian
Men har heldigvis Guido og Fenja <3

www.ca-do.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fatter and?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 13:41

aah, det lyder som en kanon hård weekend.. Og Mandag med.

Så er der dem som skal på toms chokolade fabrik ;) og som har afdelings uge ! :P hehe

M.v.h Dums <3

Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 14:39

Lyder som en hård weekend.

Synd med den lille Uffe-dreng. Håber han er 100% ovenpå igen.

Men var Chanell ikke kommet op til et sted med handicapridning? (Eller er jeg totalt bagud?)

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Noam <3

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

aklæsdælaksd
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 16:27

Hvis du havde sat Chanell til salg i sommers, så havde jeg købt hende..

Men er nu galop for min lille Ceres mand ;D

Hilsen

Det team der funger :)

If you think i'm a bitch must you see you self!

0
0
Svar på denne tråd

Ork jamen
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 16:37

jøses da en weekend, og start på ugen.

Det der med ar folk lige glemmer at fortælle når man skal møde senere, er simpelthen næsten en "slå-ned-grund" herhjemme hos mig

Stakkels Uffe, godt han er hel igen. Ikaros havde i Januar også kolik, og vupti hvor bliver man hurtigt forvandlet til hønemor med stort M.

Forresten tillykke med salget, jeg håber hun får det godt. Hun er jo en flot dame

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

www.123hjemmeside.dk/nordrud

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 09:06

Guido-Bastian; Man bliver hidsig ikke...!! Jeg er dælme også fristet ind i mellem til at ta' hjem igen når timerne er aflyst, suk.

Dums; ÅRH TA MIG MED :-D

Find-Nemon; Jo men hun kom tilbage efter 3 ugers prøvetid, og kom så til salg igen :) Så helt bagud er du ikke (;

Fjordbollen; Hæhæ kunne ikke have undværet hende i sommers :-P Da jeg købte hende ledte jeg faktisk også efter fjordhest, men endte med en dejlig Chanell i stedet

Nanna H; Ja man bliver ren hønemor, og når det så er ens lille føllemand!! Han var dælme også mor syg - og det var ikke Chanellmor! ;) Han hang bare op ad mig.

Suk og hun blev hentet i går aftes, de kom i sådan en rigtig luksus lastbil!! :-D Sådan en stor stævne en - godtnok med en springrytter på siden men den skulle laves om til en western rytter ;)

Og jeg holder dem fast på at jeg kommer og besøger dem så snart jeg har mit kørekort i hus!

Men jeg savner min Chaneeell :(

0
0
Svar på denne tråd

Rollo::
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 11:49

Okay, troede bare lige det var mig

Forstår godt du savner hende! Man holder jo altid så meget af de (små) dyr

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Noam <3

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

nååå det
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 12:02
er også træls at sende sådan en ven afsted - selvom man aldrig kan vide, synes jeg nu man kan fornemme om den vil få det godt. Det er da ren blær blær for hende at blive hentet i kæmpe luksus transporter

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

www.123hjemmeside.dk/nordrud

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 08:17

Find-Nemon; Suk ja det gør man i den grad, specielt når man så snupper sig en ridetur på Meti ;) Den krikke er bare speciel at ride på...!

Nanna H; Ja og i går købte de en rigtig dyr sadel til Chanell - hun er blevet et luksusdyr ;)

Har hørt lidt fra hende i går, og det lyder til det bare går rigtig godt :) Selvom jeg saaavner hende.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider