|
|
| Intet nummer... ARGH |
| Forfatter:  |
Lille P |
| Dato:  |
12-03-2006 23:13 |
|
Har i nogensinde prøvet at blive vækket kl hlav fem om natten af ens lor*te mobil-ringetone, for så at vælte ud af sengen i blinde, efter den infame mobil.  Kaste sig frem mod bordet, for at nå at tage opkaldet. Og når man så endelig holder telefonen i hånden, går lyset ud og telefonen holder op med at ringe. Man tænker : "@¤#&%*())%¤", og ser så efter hvem den idiotiske person der ikke forstår at kl. 04.30 altså normalt er det tidspunkt hvor mennesker sover på, og ser så at den føromtalte person har ringet med hemligt nummer!!! ? ARGH  Til dem der ikke har prøvet det kan jeg kun sige: Det er lorte træls! 
Kram fra Katter og Can Tali
Nu den stolte ejer af "Dåse med tal i"  "Stupid is as stupid does"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SÅ belastende |
|
|
ja, for fanden, det er simpelthen så irriterende... grr og sjovt nok er det altid når man sover bedst... grr
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ARGH!... |
Lille P |
12-03-2006 23:18 |
|
Julle aKa frk Kinky-Pinky  : Nemlig!  havde nær smadret min telefon i gulvet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha, genialt ;D |
|
|
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
Lille P |
12-03-2006 23:27 |
|
Haha... kan lige se det for mig  en flok mere eller mindre stive mennesker der render slingrende rundt med røven i vejret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nah... |
Theis |
12-03-2006 23:33 |
|
Jeg har kun prøvet at blive ringet op på sådanne tidspunkter, for at få at vide at min hest er grim? Weee! Den oplysning kan jeg bruge til meget  Derfor er den slukket om natten nu, medmindre jeg skal bruge den som vækkeur. Hvilket jeg sjældent gør.
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ;D... |
|
|
ja det er genialt ikk haha så også pænt komisk ud haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi... |
Lille P |
12-03-2006 23:39 |
|
Theis: interessant samtale 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Med røven i vejret |
Lille P |
12-03-2006 23:41 |
|
Julle aKa frk Kinky-Pinky: Haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-.-. |
¤Hopla¤ |
13-03-2006 00:06 |
|
hader sådan noget...især hvis de bliver ved med at ringe hver halve time  !
©°MOA°© Det Norske Team¤ SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Hvad endnu mere træls er, at man konsekvent bliver ringet op af fulde mennesker fra Odense der vil have en taxi, fordi mit mobilnummer åbenbart minder om det, deres taxafirma har  Jeg har haft nogle interessante samtaler, kan I tro - jeg blev engang inviteret på "Pjerrot" og ringet op af værtshuset "Den Standhaftige Tinsoldat" (manden fra nummeroplysningen sagde, at vi ikke ville tro det, da vi ville have oplyst nummeret! Se dét er morsomt!). Kom så ikke og sig, at folk ikke gider ringe til mig *LOL*!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille P... |
Theis |
13-03-2006 12:15 |
|
Mægtig meget  Godt folk sådan har lyst til at oplyse en, især midt om natten. Det er vel nok storartet gjort af dem 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet nummer... ARGH |
|
|
Ikke om natten, men her den anden dag, var der en der ringede til mig og snakkede om en film. Jeg søgte på nummeret, og det viste sig at det var min venindes far  hun ku så fortælle at han sku tale med Steffen - jo tak sig jeg lyder som en dreng 
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 55555555555555 |
sawa |
13-03-2006 13:16 |
|
ja en hel del gange... sindsygt ireterende...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" -Stolt medlem af *SÆK* - Skøre Ænders Kulb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
13-03-2006 13:47 |
|
Der er nogle der altid har den på lydløs og med "lyssiden" nedad om natten.  Men ellers plejer jeg ikke at vågne. Jeg sover bare 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Noam <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Har ikke prøvet det. :S men har prøvet en anden mærkelig samtale.. :/ Der var en som ringede til mig, og sagde så "Hej hvem er det", jeg siger klart nok så hej også mit navn. Så siger hun "Er det anna (Kan ikke huske navnet) " så siger jeg "nej!" også siger hun så "nå okay" og ligger på. 10-15 min senere, ringer min mobil IGEN! jeg siger klart nok hej igen, også er det den samme stemme som siger "Hej er det Anna?" også siger jeg nej og ligger på. 1 time efter opkalende, ringer min mobil IGEN! Det samme, hej, og er det anna kommer så. "NEJ" siger jeg så, også siger jeg så mit navn. Samtalen ænder så med at hun siger. ; "Det var i virkeligheden også dig jeg skulle have fat i" :s Resten af dagen prøver hun at blive ved at ringe til mig  GRRR! men kan godt se hvor irriterende det er at blive vækket på den måde
M.v.h Dums <3 Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ARGH!... |
Lille P |
13-03-2006 16:23 |
|
Natacha : Hahah N'Tachas Taxa (lyder som et afrikansk taxa selskab ) Theis: Folk er nu også så høflige nu om dage , hvis man nu ikke vidste at ens hest var grim 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mobil om natten. |
|
|
Det kan man lære én ting af; SLUK MOBILEN OM NATTEN xD ^Min løsning på problemet er sådan, for skal jo ikke bruge den mens jeg sover  Jeg har kun problemer med fastnettelefonen. Nummeret til Taxaen slutter på 09 og vores på 01 - fulde mennesker rammer ikke så godt, så jeg bliver ringet op om natten af folk der vil have en taxa Ikke let at forklare de har fået forkert nummer. De vil jo ikke indrømme det Stenern personer at snakke med :/ Ender med at jeg smider røret på og sover videre 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahha . |
piiA |
13-03-2006 17:29 |
|
jaarh katter kender det baare ALT for goodt . og det der med intet nummer er baaare såååh træls , så sidder man der pisse sur over at de ringer så sent/tidlig, og alligevel vil man så EMGA genre vide hvem der vil snakke med en 
hilsen piiA , pels er mord !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dadadam |
Lille P |
13-03-2006 19:12 |
|
*TheOne*: yes yes got the message 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgblhghl |
|
|
heeh.. folk ringer tit til vores fastnet og spørger om de kan resevere lokaler  Det fordi vores nummer ender på 45, og forsamlingshuset i nabobyen på 46.. blev en gang ringet op af en meget beruset og lider'lig mand på min mobil.. Han skulle åbenbart have fat i hans kæreste 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hahaha . |
|
|
Om jeg kender det  haha, sker heldigvis ikke så meget om natten mere, men iih når man er ude at ride og hesten er lige ved at gå godt og ens mobil pludselig ringer. Man stopper irriteret dyret op og ved at man aldrig får dne til at gå sådan igen, og famler efter sin mobil i lommen. I det skeund man trykker på den grønne knap lægger vedkommende på, og intet nummeret står sigende på skærmende som 1. ubesvarede opkald !!! 
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ARGH!!! |
Lille P |
13-03-2006 21:48 |
|
*MeFeNiRo* -Ghini<3<3: Åh ja ... om jeg kender det!  Dø telefon mennesker DØ!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Blev engang vækket af en veninde, og spurgte om vi skulle møde kl. 10, som vi altid skal om onsdagen GRRR!!! Jeg flakkede fuldstændig ud på hende. Og jeg kunne bare ikke sove igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Man er nu så klog at ha sin telefon slukket-...! har ALDRIG endnu prøvet det..:)
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|