|
|
| Mp3 på springbanen? |
|
|
Hej ænder..  Har lige et hurtigt spørgsmål.. Er der nogen af jer der ved om man må have en mp3 i ørerne når man er til springstævne?  Så vidt jeg ved så er der ingen regler om det..?
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristina.. |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
11-03-2006 20:30 |
|
Sikke et spørgsmål . Mener du når man står på banen og er banehjælper, eller bare er ude til springstævne og glo ? For det tror jeg godt man må 
Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| neeej... |
|
|
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Ved jeg faktisk ikke  Men jeg har min mp3 i ørene til dressurstævner når jeg rider, og det er der endnu ikke blevet sagt noget til.. Så prøv dig frem (:
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tja.. Hvorfor ikke?  Så prop et par i ørerne på hesten også 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristina.. |
*æblet* |
11-03-2006 20:36 |
|
Kristina: Nå sådan  . Øhm, det er vel ens eget ansvar, om man høre at der bliver givet startsignal  . Ej, men det tror jeg ikke der er nogle regler om .
Mvh. Susy med Shirley "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
det må man vel godt, kan ikke forestille mig at der er en regel om det?  Om folk så glor rimelig meget er en anden ting 
Mvh. Sara & Dino Boy Livet ER en dans på roser, sommetider rammer man bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke (Aladin) |
11-03-2006 20:37 |
|
Jeg ved det ikke, men man må jo ikke modtage Hjælp udefra, og da det jo godt kunne ligne et headsæt, tror jeg måske ikke det er en god ide? Men prøv at skrive til DRF, de plejer at være meget flinke til at svare på spørgsmål 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv... |
|
|
Ved jeg ikk.. prøv dig frem 
Mvh. Nina . Hest er bedst Pony er en honey 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak.. |
|
|
tak for de hurtige svar  Gizmo - ja jeg tror jeg tager den med i morgen så.. Duke - hahah, grineflip.. kunne lige se hesten komme ind på banen med et par kæmpe høretelefoner  *æblet* - ja det er heller ikke noget problem tror jeg... jeg tager dem bare i ørene når de har givet startsignalet.. Cikorie - lad mig sige det på den her måde..: Jeg plejer at ride med lyserøde sporeremme.. min nye trend.. totalt fedt.. og så har jeg lige købt nyt underlag til Fabienne (min pony).. det er så skrigende fersken farvet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Ehj, sejt nok?  Jeg har da et lilla underlag til Dino + et lilla sveddækken , mmmh, lækkert. Det er godt nok noget jeg fik med, men sys alligevel det er syndt at smide det ud. Jeg er for mærkelig. Har du en pony?
Mvh. Sara & Dino Boy Livet ER en dans på roser, sommetider rammer man bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Stinas |
11-03-2006 20:53 |
|
Tjaa, hvis der ikke er nogen regler omkring det må man vel gerne??!  Men måske udsender det et lidt forkert signal?? Men det er måske bare mig der er sensibel?
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske går |
Stinas |
11-03-2006 21:02 |
|
det på springbanen, men jeg ville godt nok glo lidt, hvis det var på dressurbanen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina.. |
|
|
Dommeren jeg havde, ville lige høre hvad det var. Fortalte det var musik, for ellers kunne jeg ikk koncentrere mig, så hun sagde det var Ok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfcasdfsdffvawf |
|
|
Hmm, tror faktisk det ville hjælpe mig rigtig meget med noget musik, når jeg rider mit program. Så tænker man nok ikke så meget over publikum osv. Men, hvordan ved man så, hvornår der bliver fløjtet til start!? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Stinas |
11-03-2006 21:14 |
|
Gizmo: Ok, der kan man bare se Var det til dressurstævne?? Tror I også det ville gå til distrikt og landsstævner??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina.. |
|
|
Ja, dressurstævne.. Hmm... ved ikk på dis og lands.. Men jeg elsker nu også at tøffe klub.. Der kender man alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahah.. griner |
|
|
Cikorie - pænt sejt:D ja det har jeg, eller det er ikke helt min, men har den som min egen efterhånden..  hun er lige her: Fabienne  Stinas - jeg tror jeg ringer, som Frederikke foreslog, til dansk rideforbund.. de må vide det.. Gizmo - ja okay, jeg må prøve ad  Grunden til at jeg spørger er at jeg har ekstrem stor præsentations angst og håbede lidt at musikken kunne hjælpe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kristina |
|
|
Ellers så få dem til at fyre op for musikken når du skal på banen. Når jeg er speaker, har vi nogle der ønsker sange, og hvor højt de skal spilles 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg ville aldrig selv gøre det, fordi: - Jeg ville IKKE kunne koncentere mig ordentlig.
- Jeg ville ikke kunne høre startsignalet.
Line & Jumptimes Nikita  I wrote your name in my heart and forever it will stay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
11-03-2006 22:34 |
|
Prøv at høre dommerne i de forskellige klasser. Tror der er delte meninger! 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line.. |
|
|
Du sætter dem jo først i når startsignalet er givet..  Men koncentration er jo en smagssag.. Jeg citerer lige min træner: "Kristina, du er sgu lidt mærkelig.. ved alle de andre elever skal jeg bede dem om at holde kæft og koncenterer sig, men du er lige omvendt.. Du skal lære IKKE at tænke så meget.!" og så satte han mig til at synge en sang mens jeg red.. Jeg har nemlig en tendens til at koncentere mig ALT for meget.. Derfor vil en mp3 afspiller være ideelt til mig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjiis tjiis .. |
~| *Mifisto* |~ |
11-03-2006 23:57 |
|
Hmm, jeg ville ikke kunne lide at ride med sådan en  Men hvis du kan ride bedre sådan, så er det jo perfekt xD Prøv at sige det til dommeren, jeg er sikker på at du gerne må.
Roll', Roll', Roll' at joint, twist it in the end Light it up, take a puff and pass it to your friend! GREEN DAY -Bliver det bedre? Næppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æzndæsngæsfn |
|
|
Jeg har ingen anelse tror ikke der er en regl. Jeg rider gerne til musik hjemme, mest for at få en masse god rytme og for at den daglige dressur træning bliver sjovere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xsfdgs<fdg |
|
|
det tror jeg ikke der er nogen der har kunne tænke sig til at lave regler om. men tak for tippet 
... og en fersken faldt lige ned i hænderne på mig vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤hopla¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brum brum |
|
|
I spring er det da underordnet om man kan høre startsignalet, man kan jo se om man må starte, når flaget er oppe. Jeg synes det er en genial idé.
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 Selskabspony søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
12-03-2006 13:48 |
|
Jeg ville ike gøre det i springningen, da jeg selsker hestens brust, o.s.v. men i Dressuren kune det måske være en ide?
Rigtige Ryttere rider Connemara  www.elite-heste.hestesider.dk Pony købes 4-9 år, 144-149 cm 149 UDEN sko! max. 25.000 Helst Connemara-new forrest-wels men andet kan også have intarasse! IKKE Tunge ponyer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella.. |
|
|
I dressur er det vildt nice..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| maeh.. |
|
|
Maeh: Hvorfor er det en underlig idé? Nogle folk koncentrere sig bedre med musik, og slapper mere af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gizmo. |
|
|
Gizmo: Jeg syntes ikke at det hører sig til når man rider, og slet ikke til et stævne. Hvad nu hvis der sker noget, eller dommeren vil sige noget? - Så tuller man rundt i sin egen verden.
Jeg syntes ikke at det hører sig til. Måske er jeg bare underlig.
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maeh.. |
|
|
Maeh: Tror alle er meget forskellige på det punkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥ |
Luhura |
12-03-2006 15:24 |
|
Tror jeg da iek de har noget imod. hå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NÅ rjeg |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
12-03-2006 16:10 |
|
Når jeg opvarmer rider jeg nogen gange med min iPod. Har endnu ikke fået a'vide jeg ikke måtte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalala... |
|
|
Hvis jeg hører musik med min ipod kan jeg ikke koncentrere mig. Altså, jeg kommer til at ride ind i folk fordi jeg drømmer mig helt væk med musik.. Haha.. Jeg kommer også til at "sidde" i takt til musikken. Altså, jeg "hopper" og og ned i takt til musikken 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkfullu yg |
|
|
ginial idé!! Det tror jeg da ikke der er nogen regl for. Jeg prøver det imorgen - på en tur 
© Anna og Feykir Supertölteren, drømmehesten og en ven! Islændere er toppen! You're be in my heart, no mater what they say!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt i kan lide mit forslag.. |
|
|
Hey hey ænder, så kom dagen hvor idéen skulle afprøves.. Det virkede perfekt, red dog kun med den på opvarmningen, men det virkede nøjagtigt som jeg havde forudset.. jeg var meget mere afslappet på banen end jeg plejer.. Jeg regner med at bruge det fremover..  Julie - thahah, kunne lige se det for mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 657567567 |
HGlarsen |
12-03-2006 19:00 |
|
Jeg syntes det er farligt, især i springning da man ikke kan holde rigtig øje med andre ekvipager f.eks på opvarmningen når de kommer springende - du kan ikke høre hvis nogle råber noget til dig, og hvis du lige sidder i dine egne tanker kan du ikek høre hvad der sker rundt omkring dig! -Men hvis det hjælper er det jo godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pernille.. |
|
|
Jeg kan sagtens høre hvad der sker omkring mig, ellers havde jeg ikke gjort det  Jeg har den kun i det ene øre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 67867878 |
HGlarsen |
12-03-2006 20:29 |
|
nåår okay, hvis det er i det ene burde det da være forsvarligt nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Blommetærte? |
|
|
Lidt ligesom mig  Jeg tænker os for meget, og snakker for lidt..  Jeg tror nu godt man kan høre startsignalet.. Altså, man skal vel ikke skruet op for fuldt blæs vel? Jeg cykler med min, jeg høre fint fx. biler og ringklokker mm.. Så hvorfor skulle man så ikke kunne høre startsignalet? 
Mvh. TanjaC ~Dagens nisse i ris á la mande~ -Just Keep Swimming, Just Keep Swimming-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaha music |
|
|
hvorfor rider i med en mp3, til stævner. det kunne jeg ikk, tænk hvis jeg pludselig sang med hehe flovt... knus line
//OUT Line og Channon <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
14-03-2006 21:15 |
|
Det lyder da som en genial idé, men jeg ville ikke selv kunne gøre det. Jeg kommer til at skråle med til musikken, begynder at hoppe og danse/sidde i takt til musikken (ligesom Julie xxx). Puha nej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej . . . |
Josefine |
15-03-2006 12:25 |
|
Der hvor jeg bor (I holland) må man IKKE til dressur stævne og til spring stævne må man vidst heller ikke 
Josefine - Live your life on centre stage, cause u'r never gonna be able to live it again * U don't have a pony ?? U are missing out on a lot !! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
15-03-2006 14:03 |
|
Hmm.. Tror ikke særlig mange dommere bryder sig om det - kan ihvertfald huske én til et springdistriktsstævne der fik at vide at hun lige skulle ride ud og smide sit tørklæde. Det måtte hun altså ikk ride med, i tilfælde af at man hænger fast eller ligende - det sammen måtte da være gældende med mp3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Jeg rider personligt altid og hører musik. Når den står på træning i ridehuset, så kører anlægget. Hvis jeg træner i skoven eller på udendørs bane, så er det mp3'eren i ørene... Jeg kan ikke koncentrere mig ordetnligt, hvis jeg ikke har musik. Kan måske lyde underligt for nogen, men sådan er jeg altså indrettet. Til stævner bliver der heldigvis altid spillet musik, og rider man alene på banen (de svære klasser) så kan du selv komme med musik... Herligt 
Sisse - med den røde hest Røde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|