|
|
| Hænderne stille... |
|
|
Davs Ænder..  Jeg har et lille problem, min ene veninde, som elsker at ride Nias, har et problem med at sidde stille med hænderne. Altså Nias er jo vant til at jeg sidder helt stille med dem så han bliver også lidt irriteret over hun kommer til at tage ham lettere i munden pga. det. Det er jo så her i kommer ind. Jeg syntes det er syndt for Nias fordi hun kommer til at tage ham i munden, men jeg syntes også det er syndt for Min veninde hvis hun ikke må ride Nias mere pga. det. Så har i et godt råd om hvordan man kommer til at sidde stille med hænderne, andet end at gå rundt og sige det hele tiden, og andet end at tage fat i sadlen og styre med benene. Jeg siger det meget tit, og får hende til at følge hans gangarter bedre. jeg har prøvet at gøre stigebøjlerne kortere og længere, og self. den perfekte længte. jeg har prøvet at få hende til at give længere tøjler, ja, jeg har prøvet meget.. men hun sidder bare med dem så de ryger op og ned ved hvert hans skridt.. hvad kan jeg gøre?. i forvejen så mange tak  Hyg Jer ænder!..
Team Nigali! Nias & Line. belief, makes things real! makes things feel. Take a chance, Make a change And breakaway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Undervisning 
Mvh. Sara & Dino Boy Livet ER en dans på roser, sommetider rammer man bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja.. . |
|
|
^^ men hun kan ikke bruge Nias til undervisning.. så hvad med andet end undervisning kan man ikke gøre andet end det?.. 
Team Nigali! Nias & Line. belief, makes things real! makes things feel. Take a chance, Make a change And breakaway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hænderne stille... |
|
|
Cikorie: hvis Team Nigali tit siger, at hun ska holde hænderne stille, så er det vel også en slags undervisning. Og som jeg forstod det, havde det ikke virket.
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Stinas |
| Dato:  |
11-03-2006 18:56 |
|
Jeg tror ikke der er så meget at gøre end, at blive ved med at fortælle hende det... Hver gang du siger det til hende prøver hun vel at gøre det rigtigt og efterhånden husker hun det vel selv mere og mere??!! Og lige pludselig så sidder den der  Men der er jo nogen som har mere tendens til urolige hænder end andre.. Så jeg tror ikke der er andet at gøre, desværre 
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bind dem... |
|
|
Bind dem - enten med reb eller gaffertape 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Nårh okay.. måske kunne du undervise hende? Hvis du ikke allerede gør det. tror ikke der er andet at gøre end at rette hende hele tiden. Stinky: jaeh, det er måske rigtigt. men det er godt alligevel. 
Mvh. Sara & Dino Boy Livet ER en dans på roser, sommetider rammer man bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum.. |
|
|
noget gymnastik.. lyder sikkert skørt men det har gjort meget for min op stilling.. simpelthen tag tøjlerne af og longe hesten med hende på.. på den måde ka hun fuldt ud koncentrere sig om sine hænder og ikk noget andet.. og desuden for man en god balance af det, og så det faktisk ret sjovt 
\\ Out // \\ Team-Midgaard // Jeg en SÆK 
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums <3 Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid! Hvis du en kat, så skrup ud af vores andegård 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
11-03-2006 20:09 |
|
har også hænderne som et problem  har også dyrket gymastik! har købt et par meget gode grebshandsker. og bliver ved med at sige til mig selv at jeg skal HUSKE hænderne! og ja det hjalp så 
Mvh. Ann-sofie <33 man kommer længst med ærlighed! dine drømme kan gå i opfyldelse hvis du ikke opgiver det! www.Tiiziipii.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Mind hende om at slappe af i skulderene. Hun skal være smidig i sit bækken, for at kunne følge hestens bevægelser. Tag hesten i en longe, start i skridt, lad rytteren have lukkede øjne, og bed hende koncentrere sig om, at følge hestens bevægelser. 3 timer er nok. (Ikke nødvendigvis en time på 60 minutter, men 3 lektioner) Lektion 1: Skridt Lektion 2: Trav Lektion 3: Galop Stop først, når hun følger helt med i bevægelserne, og husk at give hesten gode, lange pauser 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdff |
|
|
okay.. tak ænder.. Og Cikorie: jeg underviser hende, men nu er jeg jo ikke verdensmester i alt med heste så ville gerne have nogle andre råd med på vejen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjiis tjiis .. |
~| *Mifisto* |~ |
12-03-2006 00:05 |
|
Det som Duke siger, kunne jeg ikke have sagt bedre selv  Bare mind hende om det hele tiden, lav de 3 lektioner, og til sidst sidder den der helt af sig selv 
Roll', Roll', Roll' at joint, twist it in the end Light it up, take a puff and pass it to your friend! GREEN DAY -Bliver det bedre? Næppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
12-03-2006 00:11 |
|
Jeps, ville også sige noget i retning af Dukes forslag!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
12-03-2006 10:19 |
|
Bind hænderne på ryggen, rid med en hånd og løse tøjler, tilsidst vil hun være vænnet af med at tage i ham..
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forslag: |
|
|
Undervisning ville være det bedste tror jeg, men hvad med at prøve at tage en pisk om på ryggen, og så armene ned under ? Jeg har prøvet at lave en tegning af det: 
Kylle-Pylle & Dino Dynamit <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Martina |
12-03-2006 11:23 |
|