|
|
| Nyt fra mig .. BILLEDER . |
|
|
Heeej Alle sammen . Jeg har fået prøve-part på en skøn araber vallak . Ved navn Cosmos .. Har ikk redet ham så meget, men her er der lige et billede a ham .  ^^ Det er ejeren der sidder på ham . Jeg skal nok ligge nogle ridebilleder ind, når jeg får taget nogle .. Koko, er blevet rigtig god til springning . Han springer bare alt, og er rigtig forsigtig ..  Jeg skal til et Stævne med Comet, her om 2 uger . Nu må vi se hvordan det går .. Billeder kommer . Hvad skal i lave idag ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dtsdgdg |
|
|
Fine billeder, og sød part du har fået dig. (: Jeg skal ikke så meget. Har været ude ved hestene i dag og handlet kort, så nu skal jeg bare ha' ryddet det sidste op på mit værelse efter jeg har haft malet, og så skal jeg på arbejde kl. 17. (:
Written by Kia. she's burning on the inside wiihtout you; and that's the end of the story
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Sød part  Jeg har været ude ved hesten, men gad ikke ride da jeg var helt frossen. Tror jeg skalover til en veninde om lidt. 
Mvh. Sara og Dino Boy Life is hard, and then you die!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Sød hest ! Er den ikke ude fra samme sted som der hvor Simi's part Coco står ? Sys altid hun tager billeder af den der nemlig ? Jeg har lavet INGENTING siden søndag i sidste uge og skal heller intet idag. Er syg 
Hilsen Freja med Amina . Og selvom der er forskel på os 2 Så er vi go'e venner, Kan du tro .©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Cosmos det er jo ham som har stået ude hos Coco.  Kan ikke sige andet end han er virkelig dejlig og rigtig lækker, og meget fotogen.  Har billeder af ham på min hjemmeside (Som er nede lige for tiden) og på min præs. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Stinas |
| Dato:  |
11-03-2006 14:56 |
|
Han ser sød ud- tillykke med ham Glæder mig til flere billeder  Jeg skal op til Perfi-dyret idag og forhåbenlig får jeg taget nogle billeder 
Hilsen Stina,Perfi og Arcus-M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
11-03-2006 15:31 |
|
Han ser godt nok dejlig ud  Jeg har været til ridning, ude og spise, øvet fremlæggelse... Nu er jeg på hn og hører musik og i aften skal jeg til fødselsdag og forhåbentligt se DMA..!
Mvh. ~ Tulle og Malaika ~ Jeg er en fattig kineser, der ikke engang har råd til spisepinde og er derfor nød til at bide i det sure æble 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
11-03-2006 16:59 |
|
Søde heste. Bare ærgeligt det sidste billede er mørkt  Hvor skal du ride stævne henne? Og hvad skal du starte?
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Det er dejligt a det går godt med springningen (: held og lykke til stævnet. Husk a skrive til mig hvordan det er gået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sød... |
|
|
Hvor er han sød  Tillykke med parten!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
Frederikke (Aladin) |
11-03-2006 18:01 |
|
Kender godt Cosmos, står den stadig på "tavlen" ibrøndby ?? men det er da rigtig fedt med en part. Hvor skal du til stævne henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej .. |
|
|
Simi: Okay, vil da lige kigge  Find-Nemon: Ja, det bliver næsten altid mørkt, når billederne bliver taget inde i ridehallen. Jeg skal starte LC2 - 3 afdeling af klubmesterskabet. Frederikke: På VER. Jer andre: Mange tak .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CiLLeR <3 |
Find-Nemon |
11-03-2006 18:52 |
|
CiLLeR <3 : Ja, det er rigtig irriterende! Det er så svært at få gode billeder i et ridehus. Men held og lykke til stævnet. Du husker vel at tage billeder, og så lægge dem herind bagefter ikke? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Dejlig part  Og godt med springningen.
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| CiLLeR <3 |
Find-Nemon |
11-03-2006 19:07 |
|
CiLLeR <3´: Det var godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Frederikke (Aladin) |
11-03-2006 19:09 |
|
Okay.. hvor står han henne nu ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Hej |
Frederikke (Aladin) |
11-03-2006 19:15 |
|
Nej ikke rigtig, men er det ikke det der ligger nogen lunde tæt på VER?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Frederikke (Aladin): Bare så du ved det, så må det være lang tid siden han stod der hvor du kender ham fra, for Cosmos har det sidste halve år stået i Vemmedrup, ude ved Coco.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Simi.. |
Frederikke (Aladin) |
11-03-2006 20:39 |
|
Simi; Okay;) Det var vist også i 2003 el 4 jeg så den sidst Kunne bare huske den. Ciller; ja der var nået om det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummeluM |
Linnes |
11-03-2006 20:41 |
|
Rigtig sød hest, men hvor står den opstaldet?  Og hvad hedder ejeren, da jeg altså mener at jeg har set hende før!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummeluM |
Linnes |
11-03-2006 20:42 |
|
står den tilfældigvis i ballerup/ ledøje-smørum??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sbnæbnsægn |
|
|
Sød pony, held og lykke med den. jeg skal det sædvanlige, ride dem allesammen, ordne stald, træne lidt med føllet, og nu i anledning af søndagen, vil jeg slappe lidt af også..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|