|
|
| Jeg har meget dårlig samvittighed )': |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
09-03-2006 18:17 |
|
Heej ænder  Ja - Jeg har meget dårlig samvittighed )': Jeg har ligget i sengen siden mandag aften, og er først lige kommet op igen her torsdag eftermiddag kl. 16.00 Og jeg er ikke engang helt frisk endnu! Inderst inde, så har jeg det jo selvfølgelig dårligt med ikke og ha' været i skole, men det der trygger mig mest er at jeg slet ikke har set Boline og alle de andre elskede ponyer jeg går rundt om! . Hvis jeg stadig ikke er frisk nok til at komme i skole i morgen, så tager jeg altså ned til alle mine dejlige ''venner'' alligevel  I har nok ikke hørt helt vildt meget fra mig i denne uge, men her har i jo så svaret ænder = syg!! 
Mange hilsner Bønne ~©~ Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Kontakt mig endelig, hvis du vil snakke om shetlandsponyer (': 100% Boline ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Trist. Men god bedring da. Kender det godt. Man føler lidt man svigter de små kære. Man bare rolig, de har det sikkert helt fint! 
~ Patricia ~ Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve over dit hoved Men du kan hindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ævæv... |
Theis |
09-03-2006 18:20 |
|
God bedring så... Jeg er så en af dem der tager ud og passer hesten ligemeget hvor syg jeg er 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er glad,.. |
*æblet* |
09-03-2006 18:21 |
|
Det er godt du har samvittighed . Ej stakkels dig, se nu at blive rask og komme op, så du kan komme iskole, og til din elskede Boline og de andre heste . Godbedring til dig søde
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet* 
"Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syg = ingen sport !! |
|
|
Øv, kender godt hvor meget man brænder efter at komme ud igen! God bedring! MEN, jeg vil så sige at jeg har det på den måde, at hvis man er syg, kan man heller ikke tage ned til hesten eller andre steder !!
Whatever  Amme namme nam, haps haps haps Søger praktik plads hos Dyrelæge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hulk... |
|
|
God bedring til dig  Og se så at komme ud til Bolinebassen og de andre krikker *Lol*
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
09-03-2006 18:25 |
|
Det samme her, jeg har ligget siden Lørdag, men tog dog ud til hesten søndag, men har ikke kunne rejse mig mandag og tirsdag. Igår kunne jeg gå (Wuhuu!  ) og idag har jeg redet .. Det var dejligt.. Men @!#$ hvor var hesten frisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
09-03-2006 18:26 |
|
God bedring,, det kan være du har fugleindfluenza? 
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig af at lade rytteren komme over et spring først  www.elite-heste.hestesider.dk Pony købes: 4-10 år 145-149 :149 UDEN sko Til deromkring 20.000,- kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syyyg )': |
Bønne |
09-03-2006 18:26 |
|
Heeh, hvor i søde alle sammen  Mange tak - jeg vil kæmpe for at blive rask, så jeg kan komme ud til Bolinebassen (Natacha) 
Mange hilsner Bønne ~©~ Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Kontakt mig endelig, hvis du vil snakke om shetlandsponyer (': 100% Boline ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bella!.. |
Bønne |
09-03-2006 18:28 |
|
Bella: Ja, jeg har faktisk også tænkt mig at ta' til lægen og få tjekket om jeg ikke har fået fugleindfluenza Det kunne jo være..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aahh bønne... |
*æblet* |
09-03-2006 18:31 |
|
Bønne min pige: jeg kan lige forstille mig at du tropper op hos lægen "Ja, ved du hvad jeg tror egentlig at jeg har fugleindfluenza!". 'LOL'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æblet.. |
Bønne |
09-03-2006 18:34 |
|
Haha! ja, og det er også kun sådan en som mig der kunne finde på sådan noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaee . |
Josefine |
09-03-2006 18:34 |
|
Jaa, jeg er også en af dem der tager ud til hesten lige gyldigt hvad . Det er en levende ting, og den skal passes. Men det er også mest fordi jeg bor i Holland, og der kommer de ikke ud dagligt, så . . . Han kan jo ikke stå inde hele dagen, hvis jeg så er meget syg, får han sig bare en gå tur eller en skridte tur . 
Josefine - Live your life on centre stage, cause u'r never gonna be able to live it again * U don't have a pony ?? U are missing out on a lot !! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josefine |
Vildrose |
09-03-2006 18:37 |
|
Josefine bor du i Holland? 
- Vildrose med dampkrikken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josefine |
Bønne |
09-03-2006 18:38 |
|
Josefine : Ja okay, det kan jeg godt se! Men hvis Boline stod på en rideskole eller hun stod hjemme ved mig selv, hvor det var mig der stod for at hestene blev lukket ud, fodret o.s.v, så vil jeg selvfølgelig også tage ud til dem selvom jeg havde fugleinfluenza og 54 i feber  Men der hvor Boline står VED jeg at hun bliver passet i hovde og numse  Så jeg ved hun er i gode hænder, selvom jeg ikke lige kommer en dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bnne... |
*æblet* |
09-03-2006 18:40 |
|
Bønne: 54 i feber- så var du jo Dødsyg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . |
|
|
God bedring søde  Du er heldig du overhovedet får lov til at tage ud til hestene. Det gør jeg slet ikke når jeg er syg! :/
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblet.. |
Bønne |
09-03-2006 18:43 |
|
Æblet: Nej nej, rolig nu.. Ikke 54 i feber, kun 52 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie xxx |
Bønne |
09-03-2006 18:46 |
|
Julie xxx: Tak søde  Nej det må jeg heller ikke i normalt, men nu har jeg ikke set dem i 4-5 dage nu, så nu går jeg over huset regler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Dårlig samvittighed er én af de absolut dårligste følelser, man kan have :-/ Men, så længe du kun er syg, så tag dog for pokker af sted alligevel 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
09-03-2006 19:25 |
|
Jamen lille stakkel Bønne (Der ikke kan stave til vildRose )! Ej, forstår dig. Det er SÅ surt at være syg, når man ligger og tænker på at man kunne være ude og ride:/... Men go' bedring!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Lille bønne !  Se at blive rask ! ;P og kom tilbage til os ænder ! som savner dig for groft !!  *Prøver forgæves at jage Bønne's sygdom væk* 
M.v.h Dums <3 Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ? også kendt som ; Farve freak,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|