Hejsa Ænder. 
Ja, idag var jeg med årgangen på Fiskerimuseum i Esbjerg. Der var så mange fisk, først skulle vi ned og se vandmænd, sild, krabber osv. Og så over til sådan et akvarium hvor der var fladfisk, rødspætter og nogle 'mini' hajer. Dem måtte man røre ved, hehe. Mig og min veninde Pernille kaldte dem for: Louise & Kurt (Fladfiskene) - Viggo & Biver (Mini hajene) Biver var min ynglings, hehe.
Nå, men så så mig og Pernille sådan nogle sæler, kæft de var søde! Savner dem allerede, det var Grosse og Luffe - mine ynglings sæler.
Derefter skulle vi skære i fisk, i en Sild og Ulk. Lise og jeg sprættede bare løs, og nu er i advarede, hvis i en dag os skal det, Ulken har helveds massere af tarme, og en kæmpe mavesæk med indhold, ej det var klamt. Men sjovt alligevel, hehe.
Nogle som os har været i "Fiskerimuseumet i Esbjerg"? Hvis ikke, så kan jeg råde jer til at tage derhen, der er også udstilling med gamle både, skib og fiske ting. Og udenfor er der sådan en bombe / krigs tingest som blev lavet i gamle dage, og så en slags lille landsby længere nede, rimelig fedt.