|
|
| Spørgsmål - Projekt |
| Forfatter:  |
Nina&Chanel |
| Dato:  |
08-03-2006 10:21 |
|
Hej allesammen... En veninde og jeg har om ridning i skolen, og vi vil derfor gerne have at i svare på et spørgeskema... Spørgeskema til ryttere (sæt kryds)
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise I kan bare svare sådan: Spørgsmål 1: svar 3 fx. spørgsmål 2: svar 1 fx osv. osv På forhånd tak...
Nina og Chanel- Vi er bare os!!!
Thank You For The Music ABBA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spg... |
|
|
Spørgeskema til ryttere (sæt kryds)
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende x Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja x Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år x 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur x Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit x Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt x Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt x Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke x Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt x Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags x Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise Jeg vil gerne tilføje, at måden jeg gerne vil være berømt, er ved at være dygtig til Fjordheste stævner
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Had mig bare - det gør mig mere berømt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hvor gammel er du? Over 12 Hvor længe har du redet? 3-4 Rider du pga.: Det er sjovt Har du egen hest? Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år Hvad rider du mest? Blandet (Rider det hele) Rider du stævner? Ja, nogen gange Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Synes du ridning er en dyr sport? Ja Har du været ude for nogen rideulykker? Ja, men det var ikke slemt (Jeg er styrtet med en hest i skoven?) Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Jo, måske engang Hvad er dit mål med ridning Jeg har intet mål Hvad kan du bedst lide? Kan lide alle slags
Mvh. Sara og Dino Boy Life is hard, and then you die!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste At komme til Horse Show 2007, på Fenja  Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x
Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 x
5-6 Over 6
Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt x
Det er udfordrende Det er hyggeligt
Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en x
Ja
Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7
Hvad rider du mest? Dressur x
Spring Blandet Skovture
Rider du stævner? Nej, aldrig x
Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit
Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner
Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt x
Ja Ja, det er hel vild dyrt
Har du været ude for nogen rideulykker? Nej x
Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt
Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig x
Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert
Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål x
At blive klogere på heste
Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer x
Heste Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaaab... |
Loui og Ramsen |
08-03-2006 12:08 |
|
Hvor gammel er du? Over 12 Hvor længe har du redet? Over 6 Rider du pga.: Det er hyggeligt Har du egen hest? Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? 2-3 (?? - 1½ år!) Hvad rider du mest? Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Synes du ridning er en dyr sport? Nej (ikke for mig) Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, det tror jeg ikke Hvad er dit mål med ridning At blive klogere på heste (og at have det sjovt). Hvad kan du bedst lide? Heste - LOUISE !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
08-03-2006 13:31 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en x Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år x 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur x Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent x Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja x Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej x Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig x Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål x At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags x Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer lige |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste
*Carina* Hej for dig og hej for mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
08-03-2006 14:51 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste (Og have det sjovt ) Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgbjsdbjsdbshbd |
MonicaP |
08-03-2006 14:58 |
|
Hvor gammel er du? Over 12 år Hvor længe har du redet? 3-4 år Rider du pga.: Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år Hvad rider du mest? Dressur Spring Rider du stævner? Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Synes du ridning er en dyr sport? Ja Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Jo, måske engang Hvad er dit mål med ridning Nå at ride landsstævner inden år 2006 er slut Hvad kan du bedst lide? Store ponyer - Så lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
08-03-2006 15:04 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 Den ende 4-5 6-7 den anden Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
Hennie & Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar ... |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 x Over 6 Rider du pga.: At det er sundt x Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja x Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år x 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet x (altså alle 3 muligheder) Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange x Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja x Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej x Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke x (måske kan jeg finde på at holde en pause, men ik decideret træt) Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste x Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer x Heste Kan lide alle slags. Sådan ! 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt x Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja x Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 x 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet x Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit x Hvis "ja" hvilket niveau? Klubsstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja x Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej x Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke x Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste x Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer x Heste Kan lide alle slags Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise
~ Knus Sofie ~ ~ Tab & vind med samme sind ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Nik(Keely) |
08-03-2006 16:21 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags Nu er det også lidt svært at svare når ponyen ikke er mere end 2 og ikke tilredet
============= We're not laughing at you. We're laughing near you. =============
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt ..Samværet med min hest . Rider desuden ikke for tiden, kun arbejde fra jorden. Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture (Dengang jeg red hende) Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
08-03-2006 16:54 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål - at have det sjovt og bare ride... At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags Til sidst vil jeg bare sige at det et l*rte arbejde at lave spørgeskemaer...Har også projektuge nu og havde lavet spørgeskemaer. Det tog vildt langt tid og da det kom til stykket kunne vi kun bruge 2 af spørgsmålene eller der omkring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juleand - mand |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 Ja 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Ja Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Ja Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Ja Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Ja Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Ja Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Ja Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Ja Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Ja Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Ja Store ponyer Heste Kan lide alle slags
Skrev: Emilie, hende med alle fantasi dyrene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det røde er mine svar  Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 (men ikke undervisning og med pauser) Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål.. |
Cille_Rasmus!! |
08-03-2006 18:21 |
|
Dav.. vil da gern hjælpe  Hvor gammel er du? Over 12 Hvor længe har du redet? 5-6 Rider du pga.: Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej men er passer for en Hvad rider du mest? Blandet Rider du stævner? Ja, nogen gange Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Synes du ridning er en dyr sport? Jo, måske lidt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, det tror jeg ikke Hvad er dit mål med ridning Jeg har intet mål Hvad kan du bedst lide? Kan lide alle slags Håber det kan bruges.. Er selv igang med et projekt i skolen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar på spørgsmål |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12X Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6X Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovtX Det er udfordrendeX Det er hyggeligtX Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Har partX Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? DressurX Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gangeX Ja, titX Hvis "ja" hvilket niveau? KlubstævnerX DistriktsstævnerX Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt JaX Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? NejX Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikkeX Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet målX At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyerX Heste Kan lide alle slags
Kysh
Rinni&Silva Et liv uden heste er det samme som en bil uden motor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
Sissel (shaggy & futura) |
08-03-2006 18:40 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 X Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 X Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt X Det er udfordrende Det er hyggeligt X Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja X Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 X 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet X Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig X Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt X Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt X Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig X Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste X Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer X Heste X Kan lide alle slags
KH. Sissel Shaggy / futura er stolt rytter og ejer af Araber og Engelsk fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
Avana |
08-03-2006 18:45 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste
Avana ELVIS IS DEAD SO LIVE WITH IT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Columbine |
08-03-2006 19:37 |
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja x Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år x 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur x Spring x Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit x Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja x Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt x Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig x Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt x (bare at nå så langt så jeg er tilfreds ) Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer x Heste Kan lide alle slags
Vi kæmper og prøver ellers så tryller vi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er mine svar så... |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 x Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 år x Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en ja x Hvis "ja" hvor længe har du haft den? under et år x 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur x Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig ja, men sjældent x Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja x Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt x Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig x Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål x At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags x
er den lykkelige ejer af en SKØN new forest! vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt nanna elsker sin fersken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 x Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en x Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressurx Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej x Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt x Jeg har intet mål At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags x
Hvem elsker jeg..?? Equador Mercur Rasmus Maica Celine Codan Og Hingste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hvor gammel er du? Over 12 Hvor længe har du redet? Over 6 Rider du pga.: At det er sundt x Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? 2-3 (min fik den første som 11-12 årig) Hvad rider du mest? Dressur Skovture Rider du stævner? Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Har du været ude for nogen rideulykker? Ja, har været ude for flere.. Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Hvad er dit mål med ridning At blive bedre, når jeg har nået et mål, sætter jeg mig et nyt. Hvad kan du bedst lide? Store ponyer (en pony er vel en pony)
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Hvor gammel er du? Over 12 (13) Hvor længe har du redet? 3-4 Rider du pga.: Det er sjovt Det er udfordrende Det er hyggeligt ^^ Må man godt ha 3 grunde? Har du egen hest? Ja (og passer også en) Hvis "ja" hvor længe har du haft den? 2-3 Hvad rider du mest? Blandet (men er springrytter) Rider du stævner? Ja, men sjældent Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Synes du ridning er en dyr sport? Ja Har du været ude for nogen rideulykker? Ja, men det var ikke slemt (der var rusket et eller andet i mit knæ, så kunne ikke gå/ride i 3 uger.. Og så er jeg blevet trådt på 3 gange når jeg er faldet af) Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, det tror jeg ikke Hvad er dit mål med ridning At blive berømt (meen det bliver jo nok ikk til så meget ) Hvad kan du bedst lide? Kan lide alle slags
Mvh. Fønix Ballen&Dildoen De spastiske vilddyr! FøNiiiX <3 hårtørreponY Lavet af Stinky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12* Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4* 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt* Det er udfordrende Det er hyggeligt* Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en* Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5* 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet* Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange* Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt* Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt* Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke* Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål* At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer* Heste* Kan lide alle slags
haflinger som kan hoppe, piger som kan bokse. så kan det bare ikk blive bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind Tak |
Nina&Chanel |
08-03-2006 21:55 |
|
Nina og Chanel- Vi er bare os!!!
Thank You For The Music ABBA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 X Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 X 5-6 Over 6 Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt X Det er udfordrende X Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en X Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år X 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur X Spring Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange X Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner X Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja X Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke X Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang X Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål X At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer X Store ponyer X Heste Kan lide alle slags Tak fordi du ville udfylde denhilsen Nina og Karen Louise
Cathrine (: - Van damme <3 - Barholts Mc'Donavan <3 - Nu med Nygaards Kasper <3 - Mine før/nu parter (: - Altid elsket (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar... |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 X Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 X Rider du pga.: At det er sundt Det er sjovt X Det er udfordrende X Det er hyggeligt X Har du egen hest? Nej Nej, men har haft X Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring Blandet X Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig X Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt X Ja Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt X Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig X Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål X At blive klogere på heste X Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer Heste Kan lide alle slags X
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 Over 12 X Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 X Rider du pga.: At det er sundt X Det er sjovt X Det er udfordrende X (X hvis der kun må sættes 1 X) Det er hyggeligt Har du egen hest? Nej Nej, men har haft Nej men er passer for en Ja X Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år X (eller.. har haft heste i 12 år,som var helt mine egne) 2-3 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring X Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent Ja, nogen gange Ja, tit X Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner Distriktstævner X Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja X Ja, det er hel vild dyrt Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig Nej, det tror jeg ikke X Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål At blive klogere på heste X Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer X Heste Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frølår? |
|
|
Hvor gammel er du? Under 7 år 8-10 11-12 x Over 12 Hvor længe har du redet? Under 2 år 3-4 5-6 Over 6 x Rider du pga.: At det er sundt x Det er sjovt x Det er udfordrende x Det er hyggeligt x Har du egen hest? Nej Nej, men har haft x Nej men er passer for en Ja Hvis "ja" hvor længe har du haft den? Under 1 år 2-3 x 4-5 6-7 Hvad rider du mest? Dressur Spring x Blandet Skovture Rider du stævner? Nej, aldrig Ja, men sjældent x Ja, nogen gange Ja, tit Hvis "ja" hvilket niveau? Klubstævner x Distriktsstævner Landsstævner Elitestævner Synes du ridning er en dyr sport? Nej Jo, måske lidt Ja Ja, det er hel vild dyrt x Har du været ude for nogen rideulykker? Nej Nej, men har set en rideulykke Ja, men det var ikke slemt x Ja, og det var meget slemt Tror du nogensinde du bliver træt af ridning Nej, aldrig x Nej, det tror jeg ikke Jo, måske engang Ja, helt sikkert Hvad er dit mål med ridning At blive sundere At blive berømt Jeg har intet mål x At blive klogere på heste Hvad kan du bedst lide? Små ponyer Store ponyer x Heste x Kan lide alle slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|